Jij bent echt bang hequote:Op zondag 12 december 2004 15:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Bovendien ben jij de zoveelste geestelijk achtergestelde in een rij die het gevaar van de Islam niet inzien. Even goede vrienden hoor. Niet iedereen heeft een IQ die de gemiddelde kamertemperatuur overstijgt.
Gereformeerde vrouwen die geen broek dragen maar consequent een rok, heeft ook alles met seksualiteit te maken.quote:Op zondag 12 december 2004 15:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Exact.
Het is onderdeel van een bepaalde gedachtengang tav vrouwen.
En het kan zeker een voet tussen de deur zijn en zich dadelijk uiten in niet in 1 ruimte willen zijn met vrouwen, dat zag je bij Mo B. ook bijvoorbeeld, de reden waarom werken bij die instantie voor hem onmogelijk werd.
Waarom is dergelijk gedrag nu wel aanvaardbaar voor sommigen als het vanuit geloofsovertuiging gedaan wordt?
Dát begrijp ik gewoon niet.
Ik vraag me af wat men zou zeggen als zo iemand zou weigeren homoseksuelen de hand te schudden.
Of ik moslims.
ja lach de spanning maar weg, mietjequote:
Oh die eeuwige flames, en maar zeuren over het respect van anderen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee nep-journalist, jij bent diegene die bang is. Bang voor mijn gelijk.
Neeh van mij mag ze blijvenquote:Op zondag 12 december 2004 16:00 schreef ExTec het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje voor Meki en Meh7,
Als er nu een of andere lekkere blondine met veel te grote tieten, veel te klein topje, rokje tot net iets onder het kruis graag lerares wil worden op een islamitische school,
Vinden jullie dan ook:
"een beetje decent gekleed gaan is niet verplicht dus het is onterecht dat de domme school haar wegstuurt alleen voor haar slechte smaak"
en:
"Waar mensen een probleem om maken, damn. Hoe belangrijk is het dat je je kuis kleed.."
Of is er dan wel een probleem?
Ik verwacht eigenlijk geen antwoord, dus verbaas me.
zo iemand zou ook niet worden aangenomen op een gewone schoolquote:Op zondag 12 december 2004 16:00 schreef ExTec het volgende:
Als er nu een of andere lekkere blondine met veel te grote tieten, veel te klein topje, rokje tot net iets onder het kruis graag lerares wil worden op een islamitische school
quote:Op zondag 12 december 2004 15:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee nep-journalist, jij bent diegene die bang is. Bang voor mijn gelijk.
Je hebt gelijk, wofljequote:Meki Koning van Nederland
Waarom zouden we daar een probleem van maken? Jij, niet een of andere toevallige meerderheid, kiest wie je een hand geeft en wie niet.quote:Op zondag 12 december 2004 15:48 schreef milagro het volgende:
Ik vraag me af wat men zou zeggen als zo iemand zou weigeren homoseksuelen de hand te schudden.
Of ik moslims.
http://www.amazon.com/exe(...)nce&s=books&n=507846quote:Op zondag 12 december 2004 15:59 schreef robh het volgende:
Jongen, je moest het allemaal maar eens in een verhaal verwerken.
Ow, op de vele scholen die ik heb gehad heb ik wel dat soort typen als lerares gehad hoor.quote:Op zondag 12 december 2004 16:03 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
zo iemand zou ook niet worden aangenomen op een gewone school![]()
`quote:Op zondag 12 december 2004 16:04 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Waarom zouden we daar een probleem van maken? Jij, niet een of andere toevallige meerderheid, kiest wie je een hand geeft en wie niet.
Het dragen van een rok daar heeft niemand last van, het weigeren van een hand wel.quote:Op zondag 12 december 2004 15:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Gereformeerde vrouwen die geen broek dragen maar consequent een rok, heeft ook alles met seksualiteit te maken.
Ook niet geschikt als stagiaire?
Ik zie je probleem niet hoor, wel je fantasie die een beetje erg op hol slaat
Discriminatie, dat spreekt voor zich. Dat mensen vinden dat op seksualiteit een taboe moet kleven en dat promiscu gedrag laakbaar is, is hun eigen mening die ze niet aan anderen moeten opdringen.quote:Op zondag 12 december 2004 16:00 schreef ExTec het volgende:
Als er nu een of andere lekkere blondine met veel te grote tieten, veel te klein topje, rokje tot net iets onder het kruis graag lerares wil worden op een islamitische school,
Onzin, jij ondervindt daar objectief gezien geen hinder van. Dat een hand geven een teken van weet-ik-veel-wat is, is een cultureel construct, m.a.w. het zit tussen je oren. Je hoeft het bijgevolg niet aan anderen op te dringen.quote:Op zondag 12 december 2004 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Het dragen van een rok daar heeft niemand last van, het weigeren van een hand wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |