tastes like chicken, smells like chicken, looks like chicken,quote:Deze bekeerling hoeft helemaal niet zwaar fundamentalistisch te zijn, dat is jouw interpretatie.
SCH is er zeer bedreven in anderen woorden in de mond te leggen om zijn eigen onbenul te maskeren.quote:Op maandag 13 december 2004 14:04 schreef Lithion het volgende:
Waar maak ik een onderscheid tussen zwaardere (:?) christenen en zwaardere moslims?
Jij kent hem???quote:
Je wijst de vergelijking met rokken af, waar het duidelijke om zwaardere christenen gaat.quote:Waar maak ik een onderscheid tussen zwaardere (:?) christenen en zwaardere moslims?
Zijn gedrag spreekt voor zich, daar hoef je hem verder niet persoonlijk voor te kennen. Of moet je Bush ook persoonlijk kennen om te kunnen oordelen dat het een Christenfundamentalist is, of zou het misschien zo kunnen zijn dat je dat op grond van zijn gedrag en zijn uitspraken al kunt concluderen?quote:Op maandag 13 december 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
Jij kent hem???
De reden waarom ik die vergelijking afwijs heb ik al eens gegeven en dat is niet omdat het om Christenen gaat, maar omdat het van een compleet andere orde is. Ik wees namelijk in dezelfde post en dezelfde zin zelfs, de vergelijking met hoofddoeken ook af, maar dát past niet zo goed in je straatje en dat ben je nu ineens vergeten hè? Mijn God zeg, dat alles zo voorgekauwd moet worden.quote:Je wijst de vergelijking met rokken af, waar het duidelijke om zwaardere christenen gaat.
Nee SCH, nog een keertje:quote:
Omdat een greffo die een rok draagt nowhere as extreem is als een moslim die onreine vrouwen geen handen wil geven.quote:Je wijst de vergelijking met rokken af, waar het duidelijke om zwaardere christenen gaat.
Tja, dan snap ik dat je zo makkelijk tot je oordelen komt. Oordelen op basis van sjablonen, lijkt me geen goede zaak.quote:Op maandag 13 december 2004 14:16 schreef Lithion het volgende:
[..]
Zijn gedrag spreekt voor zich, daar hoef je hem verder niet persoonlijk voor te kennen.
Ik heb je uitgelegd dat er dezelfde gedachtengang achter schuil gaat.quote:De reden waarom ik die vergelijking afwijs heb ik al eens gegeven en dat is niet omdat het om Christenen gaat, maar omdat het van een compleet andere orde is.
Onzin. Iemand die vanuit religieuze motieven categorisch de hand weigert te schudden van eender welke vrouw dan ook is een fundamentalist. Dat het alleen bij het weigeren van het schudden van iemands hand blijft is een verwaarloosbare kans. Dat is niet gedacht vanuit sjablonen, dat is simpele deductie vanuit een bepaald gedragspatroon.quote:Op maandag 13 december 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
Tja, dan snap ik dat je zo makkelijk tot je oordelen komt. Oordelen op basis van sjablonen, lijkt me geen goede zaak.
En ik heb je uitgelegd dat het van een andere orde is, net zoals een middelvinger en een nekschot dezelfde gedachtengang uitgaan, maar evengoed van een andere orde zijn.quote:Ik heb je uitgelegd dat er dezelfde gedachtengang achter schuil gaat.
Ah gut ah gut, het wijsvingertje weer... die hadden we nog niet langs zien komen nee.quote:Op maandag 13 december 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
Tja, dan snap ik dat je zo makkelijk tot je oordelen komt. Oordelen op basis van sjablonen, lijkt me geen goede zaak.
Je legt niks uit.quote:Ik heb je uitgelegd dat er dezelfde gedachtengang achter schuil gaat.
Tja, met amateurpsychologie heb ik niet zoveel op. We kennen deze man niet, ieder mens is een geval apart dus alles wat jij over hem zegt is speculatie.quote:Op maandag 13 december 2004 14:24 schreef Lithion het volgende:
[..]
Onzin. Iemand die vanuit religieuze motieven categorisch de hand weigert te schudden van eender welke vrouw dan ook is een fundamentalist. Dat het alleen bij het weigeren van het schudden van iemands hand blijft is een verwaarloosbare kans. Dat is niet gedacht vanuit sjablonen, dat is simpele deductie vanuit een bepaald gedragspatroon.
Zwak!quote:Overigens wel grappig dat jij over het oordelen op basis van sjablonen begint... de persoon die te pas en te onpas met termen als xenofoob, racist en moslim-hater strooit..
Zit ie lekker, die balk?
Waarin je dus ongelijk hebt. Het zijn uitingen die met een opvatting van seksualiteit te maken hebben voor die persoon iets kunnen zeggen wat in een bepaalde richting wijst. We zullen de persoon eerst moeten spreken voordat we weten hoe het precies zit. Althans ik wil dat, jij oordeelt blijkbaar liever van afstand.quote:En ik heb je uitgelegd dat het van een andere orde is, net zoals een middelvinger en een nekschot dezelfde gedachtengang uitgaan, maar evengoed van een andere orde zijn.
Right...quote:Op maandag 13 december 2004 14:27 schreef SCH het volgende:
Tja, met amateurpsychologie heb ik niet zoveel op. We kennen deze man niet, ieder mens is een geval apart dus alles wat jij over hem zegt is speculatie.
Preciesquote:We kennen deze man niet, ieder mens is een geval apart dus alles wat jij over hem zegt is speculatie.
Eh, wat?quote:Het zijn uitingen die met een opvatting van seksualiteit te maken hebben voor die persoon iets kunnen zeggen wat in een bepaalde richting wijst.
Het verschil in orde zit hem erin dat het ene (hoofddoekjes, rokken) alleen de draagster beïnvloeden en eventueel slechts passief een signaal uitzenden, terwijl er bij het andere, het weigeren van een hand van iemand puur en alleen op grond van haar geslacht, twee partijen zijn betrokken waarbij één iemand in een hoek wordt gedrukt en actief als minderwaardig wordt behandeld (onrein).quote:Op maandag 13 december 2004 14:27 schreef SCH het volgende:
Waarin je dus ongelijk hebt. Het zijn uitingen die met een opvatting van seksualiteit te maken hebben voor die persoon iets kunnen zeggen wat in een bepaalde richting wijst.
quote:Op maandag 13 december 2004 14:31 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Right...![]()
Als jij iemand met een bivakmuts en een pistool de supermarkt in ziet lopen ga je er ook niet vanuit dat hij de tent berooft, want dat zou speculatie zijn...
Pas als het personeel bedreigd is en het geld weg is zeg je "verrek, hij ging die supermarkt beroven"
Pfff...
Zwak!!!!!quote:Op maandag 13 december 2004 14:32 schreef Lithion het volgende:
Achja, dat Koos Voos een xenofoob en racist is is ook speculatie en dat milagro haar kinderen vergiftigt met haat is ook speculatie. Nee, het is duidelijk, jij oordeelt inderdaad liever door direct met mensen te spreken dan op afstand te oordelen.
Tabee, SCH. Veel plezier in je hypocriete wereldje.
En ach, je zult het wel weer zwak noemen. Jammer dan..
Dus mannen zijn beter in spellen dan vrouwen? Die man kan ook best pas een jaar of 20 zijn!quote:Op maandag 13 december 2004 13:47 schreef anneja het volgende:
maar in de praktijk geef ik misschien wel de voorkeur aan een onderwijzer die mij geen hand wil geven boven een wicht van achttien wat haar eigen naam nog niet eens fatsoenlijk kan spellen.
Iemand die een rok draagt is een zware christen?quote:Op maandag 13 december 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kent hem???
[..]
Je wijst de vergelijking met rokken af, waar het duidelijke om zwaardere christenen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |