Als ze geen xtc had gebruikt was ze niet doodgegaan, dat snap je toch hopelijk wel?quote:Op maandag 20 december 2004 00:09 schreef dopa het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat ik wereldvreemd ben, en zeker ten aanzien van drugs, gezien dit fenomeen al een paar jaar een belangrijk onderdeel van mijn studie vormt.
Ik ben er dan ook zeker van dat bovenstaand dodelijk geval geen gevolg is van xtc, maar van uitdroging.
Tuurlijk snap ik dat. Maar ik ga toch ook geen aversie vertonen tegen scheermesjes omdat sommige onverantwoordelijke mensen hun polsen ermee over snijden. En er zijn nog honderden andere voorbeelden waarbij het verkeerd of onverantwoord gebruik van een product ernstige gevolgen kan hebben. Dat heeft niks met het product te maken.quote:Op maandag 20 december 2004 00:12 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Als ze geen xtc had gebruikt was ze niet doodgegaan, dat snap je toch hopelijk wel?
Wat een onnozele vergelijking. Het is toch duidelijk dat ze als gevolg van xtc-gebruik is overleden, man. Dat jij dan niks beters kunt verzinnen dan een verhaal over zelfmoordplegers en scheermesjes is echt zielig.quote:Op maandag 20 december 2004 00:15 schreef dopa het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat. Maar ik ga toch ook geen aversie vertonen tegen scheermesjes omdat sommige onverantwoordelijke mensen hun polsen ermee over snijden. En er zijn nog honderden andere voorbeelden waarbij het verkeerd of onverantwoord gebruik van een product ernstige gevolgen kan hebben. Dat heeft niks met het product te maken.
Je gaat toch ook niet beweren: als ze niet was uitgeweest zou ze nog leven. En daarom maar uitgaan verbieden?
Niet direct nee.quote:Het is toch duidelijk dat ze als gevolg van xtc-gebruik is overleden, man.
doe mij maar kabouterpostquote:Op maandag 20 december 2004 00:03 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
En wat ben jij voor rare hippie? Echt totaal wereldvreemd en naief als een kleuter als je zulke onzin post.
[..]
Nja, beter kun je het niet samenvattenquote:Op maandag 20 december 2004 00:30 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
oh ja, Notoire_gek....
drugs zijn niet gevaarlijk, de mensen die ze verkeerd gebruiken zijn een gevaar...(voor zichzelf)
ach...we kunnen beter zorgen dat onwetende mensen nog iets lerenquote:Op maandag 20 december 2004 00:34 schreef dopa het volgende:
Soms wou ik dat mensen als dat notoir geval een gevaar voor zichzelf waren. Een groot gevaar.
quote:Op maandag 20 december 2004 02:11 schreef mr.marcus het volgende:
vechten tegen de spreekwoordelijke bierkaai
je moet niet met die notoire_gek discussiëren deed ik gisteren, toen kwam er ook al niet veel uit.
Hij heeft al wel veel meer topics verziekt.
Check hem maar eens.
Als moderator, zou ik hem ff doorgeven aan één van mn collegae want hij verziekt dit topic en vele andere topics en ik denk dat ie het er gewoon om doet.
Jammer hoor..... die mensen!!!
quote:Op maandag 20 december 2004 00:41 schreef teknomist het volgende:
Just say know!
Ok, de onderbouwing?quote:Op maandag 20 december 2004 12:12 schreef Re het volgende:
xtc is chemisch tuig
lang verhaalquote:
Als je niks toe te voegen hebt, post dan niksquote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef Re het volgende:
[..]
lang verhaal, lange termijn effecten etc., psychische klachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |