Wat hebben sommigen hier toch een vreemde interpretatie van arrogantie...quote:Op zondag 12 december 2004 18:04 schreef jerryx het volgende:
[..]
Die arrogantie staat je niet, Methodmich.
Agh als we zeggen dat we gaan winnen zijn we al arrogantquote:Op zondag 12 december 2004 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat hebben sommigen hier toch een vreemde interpretatie van arrogantie...
Nog zo één, een kereltje dat dreigementen mailt naar moderators.quote:Op zondag 12 december 2004 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat hebben sommigen hier toch een vreemde interpretatie van arrogantie...
Kankahpalestijnen!quote:
En nu mag ik?quote:
Dat is niet je glazen bol maar het moment dat je nog 30 seconden te gaan hebt voordat je wekker afgaat.quote:Op zondag 12 december 2004 18:28 schreef komrad het volgende:
We blijven hopen, als ajax na de winterstop weer de vorm vind kunnen ze ver kopen. Mijn glazen bol zegt:
finale UEFA cup: Ajax - AZ
Ik twijfel ook niet meer. Heerlijk, die absolute zekerheid dat je de beste bent en dat het toch wel goe komt.quote:Op zondag 12 december 2004 18:29 schreef JaWi het volgende:
Het is echt vreemd wanneer je bedenkt dat we toch kampioen worden. Wat een turbulent seizoen.
Je bedoelt Ruud Gullit bij zijn aanstelling afgelopen zomer?quote:
Nee, ik heb het meer over die roze brillen die iedereen in amsterdam opheeft.quote:Op zondag 12 december 2004 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Je bedoelt Ruud Gullit bij zijn aanstelling afgelopen zomer?
Leuke parade of nietquote:Op zondag 12 december 2004 18:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, ik heb het meer over die roze brillen die iedereen in amsterdam opheeft.
Inderdaad. Knap afgewerkt van Babel trouwens. Deed ie erg leuk.quote:Op zondag 12 december 2004 18:28 schreef superjoden het volgende:
slechte wedstrijd en toch 3 punten pakken zo vlak voor tijd... heeeeeeeerlijk zeker na het gelijke spel van eerder op de dag
Als je zegt dat je van Vitesse gaat winnen is dat niet arrogant. Maar als je met geluk de UEFA cup haalt, moet je niet roepen dat je die wint en dat je de beker en AZ ook nog inhaalt.quote:Op zondag 12 december 2004 18:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh als we zeggen dat we gaan winnen zijn we al arrogant
Hoezo met geluk de Uefa Cup?quote:Op zondag 12 december 2004 19:50 schreef jerryx het volgende:
[..]
Als je zegt dat je van Vitesse gaat winnen is dat niet arrogant. Maar als je met geluk de UEFA cup haalt, moet je niet roepen dat je die wint en dat je de beker en AZ ook nog inhaalt.
Jij wou dus zeggen dat Ajax ook maar 1 wedstrijd de sterren van de hemel heeft gespeeld in de 1e ronde van de CL?quote:
Nee. Maar geluk was het niet. Juventus deed zijn sportieve plicht dan ook niet want dan had het daar wel gewonnen.quote:Op zondag 12 december 2004 19:55 schreef jerryx het volgende:
[..]
Jij wou dus zeggen dat Ajax ook maar 1 wedstrijd de sterren van de hemel heeft gespeeld in de 1e ronde van de CL?
Het is dat Juventus z'n sportieve plicht deed, anders was Ajax 4e geworden.
Ja nou nog effe. Maccabi zou dan wel terecht door zijn gegaan?quote:Op zondag 12 december 2004 19:55 schreef jerryx het volgende:
[..]
Jij wou dus zeggen dat Ajax ook maar 1 wedstrijd de sterren van de hemel heeft gespeeld in de 1e ronde van de CL?
Het is dat Juventus z'n sportieve plicht deed, anders was Ajax 4e geworden.
Het was inderdaad een zeer overtuigende zege op Vitesse vanmiddagquote:Op zondag 12 december 2004 19:58 schreef Da_Sandman het volgende:
3e in de competitie
Omdat we al wegeteld 5 punten achter liggen op de nummer twee zeker
Als voor ons 3e het maximaal haalbare is, dan is het vooruitzicht voor F'noord volgens jerryx's logica nog slechter ...quote:Op zondag 12 december 2004 19:58 schreef Da_Sandman het volgende:
3e in de competitie
Net zo overtuigend als het merendeel van de overwinningen van psv dit jaar ja...quote:Op zondag 12 december 2004 20:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het was inderdaad een zeer overtuigende zege op Vitesse vanmiddag
Dat ook niet, maar Ajax was de minst slechte van de 2.quote:Op zondag 12 december 2004 19:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja nou nog effe. Maccabi zou dan wel terecht door zijn gegaan?
Het gaat niet om het huidige aantal punten, maar op dit moment is Ajax gewoon minder dan AZ. Niet minder dan PSV, maar wel minder effectief. Natuurlijk moet de doelstelling altijd net iets hoger zijn dan waar je normaal gesproken van uit gaat, maar het enige waar Ajax op kan hopen is een terugval van AZ of PSV. Als ik zag hoeveel moeite Ajax met Vitesse had, en ook met PSV dan is die 3e plek het hoogst haalbare.quote:Op zondag 12 december 2004 19:58 schreef Da_Sandman het volgende:
3e in de competitie
Dan zijn we toch terecht door?!quote:Op zondag 12 december 2004 20:13 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dat ook niet, maar Ajax was de minst slechte van de 2.
En als je die logica blijft volgen kan je dus volgens die zelfde logica stellen dat F'noord onder Ajax zal blijven - of gelden dan andere Loekiaans regeltjes ...quote:Op zondag 12 december 2004 20:13 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dat ook niet, maar Ajax was de minst slechte van de 2.
[..]
Het gaat niet om het huidige aantal punten, maar op dit moment is Ajax gewoon minder dan AZ. Niet minder dan PSV, maar wel minder effectief. Natuurlijk moet de doelstelling altijd net iets hoger zijn dan waar je normaal gesproken van uit gaat, maar het enige waar Ajax op kan hopen is een terugval van AZ of PSV. Als ik zag hoeveel moeite Ajax met Vitesse had, en ook met PSV dan is die 3e plek het hoogst haalbare.
Waarom is het dan geluk?!quote:Op zondag 12 december 2004 20:22 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ja, maar niet omdat Ajax zelf zo goed is.
Ik denk ook dat dat het geval is, helaas.quote:Op zondag 12 december 2004 20:23 schreef Doc het volgende:
[..]
En als je die logica blijft volgen kan je dus volgens die zelfde logica stellen dat F'noord onder Ajax zal blijven - of gelden dan andere Loekiaans regeltjes ...
Geluk was misschien een beetje een verkeerd woord, maar veel scheelde het niet of Ajax was alsnog 4e geworden.quote:
Je hebt nu eigenhandig je eigen statement onderuit gehaalt, bedankt.quote:Op zondag 12 december 2004 20:32 schreef jerryx het volgende:
[..]
Geluk was misschien een beetje een verkeerd woord, maar veel scheelde het niet of Ajax was alsnog 4e geworden.
Het standpunt dat Ajax geluk had? Ik bedoelde gewoon dat ze niet echt overtuigend deelname voor de UEFA beker afgedwongen hebben.quote:Op zondag 12 december 2004 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt nu eigenhandig je eigen statement onderuit gehaalt, bedankt.
Iedere supporter mag daarop hopen, ook van de Graafschap, dus waarom Ajax supporters dan niet hequote:Op zondag 12 december 2004 20:58 schreef S-Two het volgende:
Pffff, wat een gezeik allemaal. We hebben gewoon nog kansen om tweede, en misschien wel gewoon eerste te worden. Het seizoen is nog lang en AZ en PSV krijgen ook nog wel een terug val, en daarbij winnen wij gewoon al onze andere wedstrijden.
Schaal bitterballen dan? Een andere schaal zal ie niet krijgen dit jaar...quote:Op maandag 13 december 2004 09:29 schreef twi het volgende:
Newell's Old Boys trouwens kampioen. Zou Rosales balen dat 'ie niet nog even een half jaartje daar is gebleven, zodoende 't derde kampioenschap ooit van die club te vieren?
Of vindtie 't leuker om dit jaar op het Leidseplein te staan met de schaal?
In 18 wedstrijden kan een hoop gebeurenquote:Op maandag 13 december 2004 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Schaal bitterballen dan? Een andere schaal zal ie niet krijgen dit jaar...
Wellicht een aardbeving met 7 op de schaal van richterquote:Op maandag 13 december 2004 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Schaal bitterballen dan? Een andere schaal zal ie niet krijgen dit jaar...
Of misschien een bommelding net als gisterenquote:Op maandag 13 december 2004 09:51 schreef Spideyman het volgende:
Wellicht een aardbeving met 7 op de schaal van richter![]()
![]()
Ik trachtte hierboven het niveau te benaderenquote:Disclaimer: Mijn humor is soms te slecht
AZ-Ajax in de UEFA finale, geweldig! Met AZ die dan wint, ook heerlijk!quote:Op maandag 13 december 2004 09:47 schreef -blowhan- het volgende:
Ja zou wel mooi zijn als ze dezelfde stunt als feyenoord herhalen paar jaar geleden!
Is voor het nederlandse voetbal ook wel goed dat we wat prijzen winnen
Heb het liefst nog dat er Nederlandse finale is in de Uefa cupZou wel feest zijn ! Mischien Az wel weet niet hoe ver die komen in Europa.......Maarja zolang ajax maar wint
![]()
Niet iedereen hoorquote:Op maandag 13 december 2004 10:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
AZ-Ajax in de UEFA finale, geweldig! Met AZ die dan wint, ook heerlijk!
PSV kampioen, Ajax UEFA finale, AZ finale winnen, Feyenoord 2e, iedereen happy!
Liever 2e dan UEFA Cup winnen danwel finale verliezen. Maar Ajax wordt gewoon 1e dus waar hebben we het over...quote:Op maandag 13 december 2004 10:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
AZ-Ajax in de UEFA finale, geweldig! Met AZ die dan wint, ook heerlijk!
PSV kampioen, Ajax UEFA finale, AZ finale winnen, Feyenoord 2e, iedereen happy!
Hm, 6 euro voor mijn plek, dat is niet veel. Alleen komt een donderdagavond mij uitermate slecht uit....quote:Op maandag 13 december 2004 06:27 schreef superjoden het volgende:
straks maar even kijken dan bij de ticketbox
verkoop Ajax - Heerenveen.
1 016 412 413 414 427 428 429 ¤ 8,00 ¤ 6,00
quote:12/12/2004 - "Ajax gaat bod uitbrengen op Charisteas"
Tegenover de regionale zender RTV Noord-Holland zou Ajax voorzitter John Jaakke vanmiddag in de Arena hebben bevestigd dat Ajax komende week een bod uit zal brengen op de Griek Charisteas van Werder Bremen. Het zou om een bedrag van 5 miljoen euro gaan. Charisteas werd geruime tijd door Ajax gevolgd en in een interland van Griekenland zelf bekeken door Ronald Koeman. Vorige week had Van Eijden een onderhoud met de zaakwaarnemer van de Griekse spits in Amsterdam. Bij Werder Bremen kan Charisteas niet rekenen op een basisplaats. Indien de transfer daadwerkelijk slaagt, zou Ajax naast Anastasiou dus nog een tweede Griekse spits in de selectie hebben
Een europees kampioenquote:Op maandag 13 december 2004 13:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoera! Weer zo'n halfbakken kerel naar de hoofdstad!
Wil je Karagounis en Katsouranis ook?quote:
Als dat net zo'n succes wordt als die wereldkampioen die we destijds haaldenquote:
Ow yeah, dat maakt verschil t.o.v. Ajax zegquote:Op maandag 13 december 2004 13:26 schreef PimpD het volgende:
Ajax en het eeuwenlange spitsenprobleemhahaha
Ze hadden gewoon moeten proberen die Zlatan te behouden
Maar wij hebben salomon en dirky
Je hebt (helaas) gelijk.quote:Op maandag 13 december 2004 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, tis ook de Dirk die niet veel rendement haalt uit zijn kansen en laat zien op belangrijke momenten nog al eens te falen... Heb al eens eerder deze kritiek op hem gehad maar toen lachte iedereen me ook al uit...
Katsouranis is echt een prima speler.quote:Op maandag 13 december 2004 13:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wil je Karagounis en Katsouranis ook?
Bij AEK wel ja, Dellas, Karagounis en die linksback in Portugal hebben al bewezen dat Grieken en topclubs niet samengaanquote:Op maandag 13 december 2004 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Katsouranis is echt een prima speler..
Beetje apart om adhv 3 spelers een heel voetbalvolk te beoordelen.quote:Op maandag 13 december 2004 13:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij AEK wel ja, Dellas, Karagounis en die linksback in Portugal hebben al bewezen dat Grieken en topclubs niet samengaan
Zou ie zelf ook graag willen en weet je? Ik zou het niet eens erg vinden, dan had Hiddink niet zo stom moeten zijn om dit mega talent te laten gaanquote:Op maandag 13 december 2004 14:19 schreef PimpD het volgende:
ik denk dat die Klaas-jan huntelaar wel iets voor ajax is .... vind dat wel een goeie speler .. hij is jong dus kan nog gevormt worden
Seitaridis speelt inderdaad vrij verdienstelijk bij Porto en Basinas doet 't ook niet onaardig maar dan heb je het ook wel gehadquote:Op maandag 13 december 2004 14:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beetje apart om adhv 3 spelers een heel voetbalvolk te beoordelen.
Ik neem aan dat je Fyssas bedoelt? Maar goed, Benfica is geen topclub, Dellas staat inmiddels bijna iedere wedstrijd in de basis bij Roma en Karagounis had nooit naar Inter moeten gaan. Speelde ook voor het EK al weinig hoor.
Seitaridis speelt trouwens wel erg sterk bij Porto en staat ook meestal wel in de basis. Zelfs Real heeft een tijdje aan hem getrokken. Dus het kan ook wel goed gaan hoor.
Ow, en Demis deed het bij Atletico ook niet heel onverdienstelijk..
Klaasje is inderdaad fan van Ajax. Begrijpelijk natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2004 14:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou ie zelf ook graag willen en weet je? Ik zou het niet eens erg vinden, dan had Hiddink niet zo stom moeten zijn om dit mega talent te laten gaan
Ik kwam vrijdag Jelle (broertje van klaas-jan) nog tegen in Crazy Euro's (Doetinchem). Hij had een Ajax sjaal om en feliciteerde me alvast met een nederlaag van PSV tegen Feyenoordquote:Op maandag 13 december 2004 14:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klaasje is inderdaad fan van Ajax. Begrijpelijk natuurlijk.
We hadden het over Grieken bij topclubs, Basinas speelt niet bij een topclub.quote:Op maandag 13 december 2004 14:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Seitaridis speelt inderdaad vrij verdienstelijk bij Porto en Basinas doet 't ook niet onaardig maar dan heb je het ook wel gehad
quote:Op maandag 13 december 2004 15:29 schreef StarGazer het volgende:
Klaas-jan huntelaar zou idd welkom zijn
quote:12/12/2004 - "Ajax gaat bod uitbrengen op Charisteas"
(Van onze verslaggever RvN, met dank aan forumlid El Martino)
Tegenover de regionale zender RTV Noord-Holland zou Ajax voorzitter John Jaakke vanmiddag in de Arena hebben bevestigd dat Ajax komende week een bod uit zal brengen op de Griek Charisteas van Werder Bremen. Het zou om een bedrag van 5 miljoen euro gaan. Charisteas werd geruime tijd door Ajax gevolgd en in een interland van Griekenland zelf bekeken door Ronald Koeman. Vorige week had Van Eijden een onderhoud met de zaakwaarnemer van de Griekse spits in Amsterdam. Bij Werder Bremen kan Charisteas niet rekenen op een basisplaats. Indien de transfer daadwerkelijk slaagt, zou Ajax naast Anastasiou dus nog een tweede Griekse spits in de selectie hebben.
quote:Zijn zaakwaarnemer Paul Koutsoliakos geeft hem het volgende advies: "Ik raad hem aan van club te wisselen."
Het grote Ajaxtopic # 115. Winnaar UEFA-cup 2004-2005.quote:Op maandag 13 december 2004 16:48 schreef JaWi het volgende:
Ik twijfel toch wat aan je bericht F1Bas,
[..]
Ik ken Harry al uit z'n tijd bij Aris. (zonde dat ie daar ooit heeft gespeeld)quote:Op maandag 13 december 2004 17:47 schreef SoA-Holic het volgende:
In het vorige topic had ik ook al mijn bedenkingen, maar ik wil het onderwerp "Charisteas is geen 4-3-3 spits" wel weer aangaan.
Die jongen heeft nog nooit 4-3-3 gespeeld waarom heeft Ajax dan interesse in hem?
Hij is europees kampioen, heeft lengte, kan koppen.....Voor de rest weet ik het niet.
Hij staat nou niet bekend om zijn fabelachtige techniek, zijn snelheid , wendbaarheid etc.
Wil Ajax alleen maar een 'naam' contracteren?
Alleen 4-4-2 spelen voor Angelos?quote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
Twee spitsen gewoon. Aggelos en Ryan. Goed koppel.
In principe een Vennegoor dusquote:Op maandag 13 december 2004 17:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ken Harry al uit z'n tijd bij Aris. (zonde dat ie daar ooit heeft gespeeld)
Dat ie niet snel is, is ook niet waar. Hij zet echt waanzinnig grote stappen waarmee ie een hoop verdedigers achter zich laat.. Okay, technisch is het misschien niet je van het, maar hij is fysiek echt beresterk, zal wsl meteen de beste kopper in de HCE zijn.
Het is echt een ideaal aanspeelpunt voorin, precies iets waar Ajax naar opzoek is.
En er is geen een spits die meteen in het Ajaxsysteem past, tenzij het een spits is die de Ajax school heeft doorlopen.
Nog voor dat er sprake was van een transfer zei ik al dat het een type speler is waar Ajax wat aan kan hebben. Het is iig iemand van keihard werken en een tomeloze inzet.
En terecht, wat een spits is dat zeg.quote:Op maandag 13 december 2004 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lopez kunnen we ook wel vergeten.
Zowel Parma, Barca als AC MIlan zitten al achter hem aan..
Ja dat zou mooi zijn maarja ik denk dat die stilletjes gewoon terug naar PSV wilquote:Op maandag 13 december 2004 15:29 schreef StarGazer het volgende:
Klaas-jan huntelaar zou idd welkom zijn
Dat denk ik niet. Ze hebben hem daar toch wel afgedankt.quote:Op maandag 13 december 2004 18:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn maarja ik denk dat die stilletjes gewoon terug naar PSV wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |