Nee hij is 18quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
Nee, die moet blijven en ons naar de beker, UEFA Cup en minimaal 2e stek leiden.
Je kunt hem ook negeren, da's wat ik doe met racistenquote:Op zondag 12 december 2004 17:43 schreef methodmich het volgende:
Cultheld kent alleen Zuid-Amerikanen, neem het hem niet kwalijk.
quote:Op zondag 12 december 2004 17:22 schreef cultheld het volgende:
[..]dat jij dat nog zou gaan zeggen dit seizoen, minimaal 2e
![]()
![]()
Maar ja, UEFA Cup noemen is ook wel heel erg gedurfd.
En de beker![]()
![]()
![]()
Hopelijk doen die Fransen me een lol en loot Ajax meteen een tegenstander als Middlesbrough of Newcastle United, dan is 't snel gebeurd met die op niets gebaseerde euforie uit Amsterdam.
Run like hellquote:Op zondag 12 december 2004 17:51 schreef The_Hives het volgende:
Hoe zeg je in het Roemeens dat je ook buitenom je man mag gaan om de achterenlijn te halen en een voorzet te geven en dat je niet aldoor naar binnen hoeft te trekken om 3 man te proberen uit te spelen
Ach, er kwam wel meer dreiging van af dan van De Ridder. Die blijft aan de zijlijn wat pielen met de bal, en komt er nog niet langs. Maar Mitea heeft toch een utistekende pass in de benen, dus zou we wat meer voor mogen zetten ja.quote:Op zondag 12 december 2004 17:51 schreef The_Hives het volgende:
Hoe zeg je in het Roemeens dat je ook buitenom je man mag gaan om de achterenlijn te halen en een voorzet te geven en dat je niet aldoor naar binnen hoeft te trekken om 3 man te proberen uit te spelen
Proest, ik een racistquote:Op zondag 12 december 2004 17:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Je kunt hem ook negeren, da's wat ik doe met racisten
Het zal met mijn beroep te maken hebben, dat ik ook de gevallenen der aarde nog ietsje op het rechte pad probeer te brengen.quote:Op zondag 12 december 2004 17:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Je kunt hem ook negeren, da's wat ik doe met racisten
't was allemaal geregisseerd door Jack..................................................................................quote:Op zondag 12 december 2004 17:49 schreef twi het volgende:
He cultheld, die 3-3 van vandaag was zeker een groot complot? Die Hiddink maar lachen op de bank. Twee wissels expres weggooien, even dirigeren dat Ooijer uit moest glijden en tegen Gomes zeggen dat 'ie er 3 door moest laten. Dat er dan weer drie mensen zijn die jullie conspiracy-plannetje moeten vergallen door toch nog die 0-1, 0-2, en 1-3 te scoren, tsja....Maar ben blij dat het jullie gelukt is!
Kortzichtige mensen helpenquote:Op zondag 12 december 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het zal met mijn beroep te maken hebben, dat ik ook de gevallenen der aarde nog ietsje op het rechte pad probeer te brengen.
tja, je zou denken dat als het 5 keer niet lukt, dat je dan een keer wat anders probeert. Woensdag was het ook al zo erg. Toen werd er niet over gesproken omdat hij scoorde, maar hoe hij op moment speelt is hij wel een noodoplossing. Boukhari is eigenlijk ook geen optie, dus in de winterstop mag er ook nog wel ff (quote:Op zondag 12 december 2004 17:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, er kwam wel meer dreiging van af dan van De Ridder. Die blijft aan de zijlijn wat pielen met de bal, en komt er nog niet langs. Maar Mitea heeft toch een utistekende pass in de benen, dus zou we wat meer voor mogen zetten ja.
Ja, sinds WSNS (Weer Samen Naar School) worden kinderen steeds langer uit het speciaal onderwijs weggehouden.quote:Op zondag 12 december 2004 17:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Kortzichtige mensen helpen
Succes mich, ik wens je veel geluk.
Die arrogantie staat je niet, Methodmich.quote:Op zondag 12 december 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
Nee, die moet blijven en ons naar de beker, UEFA Cup en minimaal 2e stek leiden.
'quote:Op zondag 12 december 2004 18:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, sinds WSNS (Weer Samen Naar School) worden kinderen steeds langer uit het speciaal onderwijs weggehouden.
Als Jack ons ook naar het kampioenschap regisseert ben ik dik tevreden..quote:Op zondag 12 december 2004 17:56 schreef cultheld het volgende:
't was allemaal geregisseerd door Jack..................................................................................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |