abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23942847
Klaas-jan huntelaar zou idd welkom zijn
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_23942997
Huntelaar naar Ajax? Ik weet het niet hoor........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_23943029
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:29 schreef StarGazer het volgende:
Klaas-jan huntelaar zou idd welkom zijn

Ik vind dat echt een zwaar overgewaardeerde voetballer.
Bij een echte topclub houdt hij het volgens mij echt niet vol!
Ik ben in ieder geval niet gecharmeerd van hem!
pi_23943924
ik wel, alleen dan hebben we nog zo'n jonkie erbij.
  maandag 13 december 2004 @ 16:24:19 #185
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_23944229
Voor nu vind ik het een hele moeilijke kwestie. Het lijkt mij in ieder geval geen goed idee om voor veel te veel geld een 4-4-2 spits te gaan halen.
Een combi met Babel en Klaas-Jan Huntelaar zou ik zeker kunnen pruimen, ook als daarmee de rest van het toch al niet zo smeuïge seizoen wordt weggegeven.
Life is what you make it.
pi_23944607
Neeskens ligt er uit bij NEC. In de winterstop zal Ajax koeman ontslaan en zal die opgevolgd worden door ten Cate. Neeskens gaat vervolgens naar Barca .

Geregeld .
slettebak [@] gmail.com
pi_23944696
Voor Daggla:

Waarschijnlijk blijft Charisteas"
Technisch directeur Klaus Allofs van Werder Bremen neemt de belangstelling van Ajax voor Angelos Charisteas niet al te serieus. Er is immers nog geen bod uitgebracht op de spits. "Naar alle waarschijnlijkheid blijft Harry (Charisteas, red.) bij ons spelen", aldus Allofs zondag tegen Kicker. Charisteas is ongelukkig met zijn reserverol bij Werder.

De 24-jarige Griek moest afgelopen zaterdag tegen 1. FC Kaiserslautern (1-1) opnieuw genoegen nemen met een plaats op de bank. Hij baalt van zijn reserverol, maar wil zich nog niet uitspreken over een vertrek in de winterstop. "Waar ik volgend jaar speel? Ik weet het echt nog niet", aldus Charisteas. De aanvaller speelde dit seizoen elf Bundesliga-wedstrijden voor Werder. Hij begon er slechts twee in de basis. Zijn zaakwaarnemer Paul Koutsoliakos geeft hem het volgende advies: "Ik raad hem aan van club te wisselen."

De Telegraaf meldde vorige week dat Ajax de Griek nog dit jaar wil presenteren als nieuwe aankoop. Charisteas zou nog twijfelen over een overgang, omdat hij zich meer thuis voelt in een tweespitsensysteem dan in een concept met drie aanvallers.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_23944716
Appeltje, eitje
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_23944767
Ik twijfel toch wat aan je bericht F1Bas,
quote:
12/12/2004 - "Ajax gaat bod uitbrengen op Charisteas"
(Van onze verslaggever RvN, met dank aan forumlid El Martino)

Tegenover de regionale zender RTV Noord-Holland zou Ajax voorzitter John Jaakke vanmiddag in de Arena hebben bevestigd dat Ajax komende week een bod uit zal brengen op de Griek Charisteas van Werder Bremen. Het zou om een bedrag van 5 miljoen euro gaan. Charisteas werd geruime tijd door Ajax gevolgd en in een interland van Griekenland zelf bekeken door Ronald Koeman. Vorige week had Van Eijden een onderhoud met de zaakwaarnemer van de Griekse spits in Amsterdam. Bij Werder Bremen kan Charisteas niet rekenen op een basisplaats. Indien de transfer daadwerkelijk slaagt, zou Ajax naast Anastasiou dus nog een tweede Griekse spits in de selectie hebben.
slettebak [@] gmail.com
pi_23945459
In dat bericht van Bas (sportweek) staat dat ze het nog niet serieus nemen omdat er nog geen bod ligt. Dat bod komt nog, en dan nemen ze het wel serieus.
pi_23945678
quote:
Zijn zaakwaarnemer Paul Koutsoliakos geeft hem het volgende advies: "Ik raad hem aan van club te wisselen."
.
slettebak [@] gmail.com
pi_23945870
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:48 schreef JaWi het volgende:
Ik twijfel toch wat aan je bericht F1Bas,
[..]
Het grote Ajaxtopic # 115. Winnaar UEFA-cup 2004-2005. .
Maar goed, als z'n zaakwaarnemer zegt dat ie weg moet EN Rehhagel zegt het, dan zal ie vast niet willen blijven .
-
pi_23946103
Ah, toch gepost dus .

Maar goed.

Charisteas komt het beste tot zijn recht in een 4-4-2, benieuwd hoe Koeman ten Cate dit wil oplossen na de winterstop .
slettebak [@] gmail.com
pi_23946108
In het vorige topic had ik ook al mijn bedenkingen, maar ik wil het onderwerp "Charisteas is geen 4-3-3 spits" wel weer aangaan.
Die jongen heeft nog nooit 4-3-3 gespeeld waarom heeft Ajax dan interesse in hem?
Hij is europees kampioen, heeft lengte, kan koppen.....Voor de rest weet ik het niet.
Hij staat nou niet bekend om zijn fabelachtige techniek, zijn snelheid , wendbaarheid etc.

Wil Ajax alleen maar een 'naam' contracteren?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_23946299
Twee spitsen gewoon. Aggelos en Ryan. Goed koppel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23946359
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:47 schreef SoA-Holic het volgende:
In het vorige topic had ik ook al mijn bedenkingen, maar ik wil het onderwerp "Charisteas is geen 4-3-3 spits" wel weer aangaan.
Die jongen heeft nog nooit 4-3-3 gespeeld waarom heeft Ajax dan interesse in hem?
Hij is europees kampioen, heeft lengte, kan koppen.....Voor de rest weet ik het niet.
Hij staat nou niet bekend om zijn fabelachtige techniek, zijn snelheid , wendbaarheid etc.

Wil Ajax alleen maar een 'naam' contracteren?
Ik ken Harry al uit z'n tijd bij Aris. (zonde dat ie daar ooit heeft gespeeld)
Dat ie niet snel is, is ook niet waar. Hij zet echt waanzinnig grote stappen waarmee ie een hoop verdedigers achter zich laat.. Okay, technisch is het misschien niet je van het, maar hij is fysiek echt beresterk, zal wsl meteen de beste kopper in de HCE zijn.
Het is echt een ideaal aanspeelpunt voorin, precies iets waar Ajax naar opzoek is.
En er is geen een spits die meteen in het Ajaxsysteem past, tenzij het een spits is die de Ajax school heeft doorlopen.
Nog voor dat er sprake was van een transfer zei ik al dat het een type speler is waar Ajax wat aan kan hebben. Het is iig iemand van keihard werken en een tomeloze inzet.
-
pi_23946369
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
Twee spitsen gewoon. Aggelos en Ryan. Goed koppel.
Alleen 4-4-2 spelen voor Angelos?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_23946427
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik ken Harry al uit z'n tijd bij Aris. (zonde dat ie daar ooit heeft gespeeld)
Dat ie niet snel is, is ook niet waar. Hij zet echt waanzinnig grote stappen waarmee ie een hoop verdedigers achter zich laat.. Okay, technisch is het misschien niet je van het, maar hij is fysiek echt beresterk, zal wsl meteen de beste kopper in de HCE zijn.
Het is echt een ideaal aanspeelpunt voorin, precies iets waar Ajax naar opzoek is.
En er is geen een spits die meteen in het Ajaxsysteem past, tenzij het een spits is die de Ajax school heeft doorlopen.
Nog voor dat er sprake was van een transfer zei ik al dat het een type speler is waar Ajax wat aan kan hebben. Het is iig iemand van keihard werken en een tomeloze inzet.
In principe een Vennegoor dus
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23946437
Nee, is voor de hele selectie beter. Denk je de mogelijkheden eens in!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23946460
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

In principe een Vennegoor dus
Ja, maar dan beter. .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: