quote:Op maandag 13 december 2004 15:29 schreef StarGazer het volgende:
Klaas-jan huntelaar zou idd welkom zijn
quote:12/12/2004 - "Ajax gaat bod uitbrengen op Charisteas"
(Van onze verslaggever RvN, met dank aan forumlid El Martino)
Tegenover de regionale zender RTV Noord-Holland zou Ajax voorzitter John Jaakke vanmiddag in de Arena hebben bevestigd dat Ajax komende week een bod uit zal brengen op de Griek Charisteas van Werder Bremen. Het zou om een bedrag van 5 miljoen euro gaan. Charisteas werd geruime tijd door Ajax gevolgd en in een interland van Griekenland zelf bekeken door Ronald Koeman. Vorige week had Van Eijden een onderhoud met de zaakwaarnemer van de Griekse spits in Amsterdam. Bij Werder Bremen kan Charisteas niet rekenen op een basisplaats. Indien de transfer daadwerkelijk slaagt, zou Ajax naast Anastasiou dus nog een tweede Griekse spits in de selectie hebben.
quote:Zijn zaakwaarnemer Paul Koutsoliakos geeft hem het volgende advies: "Ik raad hem aan van club te wisselen."
Het grote Ajaxtopic # 115. Winnaar UEFA-cup 2004-2005.quote:Op maandag 13 december 2004 16:48 schreef JaWi het volgende:
Ik twijfel toch wat aan je bericht F1Bas,
[..]
Ik ken Harry al uit z'n tijd bij Aris. (zonde dat ie daar ooit heeft gespeeld)quote:Op maandag 13 december 2004 17:47 schreef SoA-Holic het volgende:
In het vorige topic had ik ook al mijn bedenkingen, maar ik wil het onderwerp "Charisteas is geen 4-3-3 spits" wel weer aangaan.
Die jongen heeft nog nooit 4-3-3 gespeeld waarom heeft Ajax dan interesse in hem?
Hij is europees kampioen, heeft lengte, kan koppen.....Voor de rest weet ik het niet.
Hij staat nou niet bekend om zijn fabelachtige techniek, zijn snelheid , wendbaarheid etc.
Wil Ajax alleen maar een 'naam' contracteren?
Alleen 4-4-2 spelen voor Angelos?quote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
Twee spitsen gewoon. Aggelos en Ryan. Goed koppel.
In principe een Vennegoor dusquote:Op maandag 13 december 2004 17:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ken Harry al uit z'n tijd bij Aris. (zonde dat ie daar ooit heeft gespeeld)
Dat ie niet snel is, is ook niet waar. Hij zet echt waanzinnig grote stappen waarmee ie een hoop verdedigers achter zich laat.. Okay, technisch is het misschien niet je van het, maar hij is fysiek echt beresterk, zal wsl meteen de beste kopper in de HCE zijn.
Het is echt een ideaal aanspeelpunt voorin, precies iets waar Ajax naar opzoek is.
En er is geen een spits die meteen in het Ajaxsysteem past, tenzij het een spits is die de Ajax school heeft doorlopen.
Nog voor dat er sprake was van een transfer zei ik al dat het een type speler is waar Ajax wat aan kan hebben. Het is iig iemand van keihard werken en een tomeloze inzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |