abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 december 2004 @ 11:52:01 #101
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_23895700
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:38 schreef innovative het volgende:
Zo is een relatie ook, zo zijn vrouwen ook. Het is niet zo dat als je eenmaal aan elkaar vast zit, het altijd gesmeerd en vlekkeloos blijft verlopen. Af en toe moet je moeite doen, zie het als het tanken van benzine.
Ik dacht serieus dat dat op een hele andere manier bedoeld was
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_23895826
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:52 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik dacht serieus dat dat op een hele andere manier bedoeld was
Ow, jij bedoelt even wat zaad lozen? Is natuurlijk net zo belangrijk, en daar mogen veel vrouwen het één en ander over leren... Zoals vrouwen bevestiging nodig hebben en mannen dat niet begrijpen, hebben mannen seks nodig, wat vrouwen weer zien als goedkoop, en lopen mannen dáár over te klagen (waarin ik ze meestal groot gelijk geef, hoor).

Dat is trouwens ook nog iets... Mannen halen intimiteit uit seks, terwijl vrouwen juist intimiteit ervaren door aandacht te krijgen, en vervolgens krijgen ze pas zin in seks. Als een man alleen maar seks wil, en het idee heeft dat hij daar zijn liefde mee deelt, heb je een grote kans dat een vrouw zich gebruikt gaat voelen. "Hij wil alleen maar seks, hij heeft verder nooit tijd en aandacht voor me, alleen als hij er zelf zijn voordeel mee doet". Nu zullen er vast weer mannen zijn die dat een vreemde denkwijze vinden, maar helaas, soms zijn vrouwen nou eenmaal anders dan mannen en misschien moeten mannen dat ook maar leren te accepteren. Als je dat lastig vindt, moet je maar homo worden. Een relatie met een vrouw heeft, hoe vervelend het ook mag wezen, naast lusten ook lasten. Moet je soms maar even iets doen voor een vrouw om te zorgen dat ze zich prettig voelt, je haalt er uiteindelijk ook je voordeel mee.
pi_23895877
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:50 schreef star_gazer het volgende:
Dit is echt een standaard-pobleem... Volgens mij zegt bijna elke man wel 'ik ben niet iemand die met complimentjes strooit' of 'ik ben niet plakkerig'. En bijna elke vrouw wil graag vaak een vleierige opmerking naar d'r hoofd geslingerd krijgen. Doet me vermoeden dat vrouwen minder zelfvertrouwen hebben en dus meer bevestiging nodig hebben van hun doen en laten...
Zie mijn vorige post. Er is een groot verschil in datgene waar mannen en vrouwen liefde en intimiteit uit halen. Lastig, maar waar. Dat heeft niks met zelfvertrouwen te maken, maar met andere psychische factoren. Als jij geen seks meer krijgt, wat denk je dan? Denk je dan "nou, we hebben vorig jaar nog seks gehad, dus ze houdt in ieder geval genoeg van me" of ga je denken "ze heeft niks voor me over, ze wil me niet meer, volgens mij vindt ze me niet aantrekkelijk of doe ik iets niet goed?" zoals nog wel eens te lezen is in SEX.

Mannen en vrouwen verschillen nu eenmaal. Bevalt het je niet, dan kun je altijd nog de mannenliefde gaan bedrijven...
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:22:57 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23896127
ik geef zelden een mondelinge bevestiging. liever maak ik een leuke tekening ofzo.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:44:12 #105
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_23896438
Ach, het is leuk om af en toe een complimentje te krijgen, maar ik heb het eerlijk gezegd allemaal niet zo nodig, die bevestiging. Met uitzondering: als ik ongesteld ben en mijn haar niet zit en ik een pukkel heb. Dat is maandelijks, en dat staat in de agenda van hem en al mijn mannelijke vrienden...

Ik vraag ze dus vriendelijk 1x per maand tegen me te liegen, en dat werkt prima.
'Jamaar dat meen je helemaal niet want ik zie er net zo slecht uit als ik me voel'
'Ja, ik kan natuurlijk ook zeggen dat je er wat minder uitziet vandaag, maar dat wil je ook niet horen'
'Nee, ik wil dat jij zegt dat ik er toch leuk uitzie, dan kan ik het daarmee oneens zijn, en dan zeg jij dat dat echt onzin is en dat ik er toch echt leuk uitzie, en dan ben ik weer blij''
'Dan doen we dat. De enige reden is dat het maar één keer in de maand is, anders kapte ik met die onzin'
'Nee schat, je doet het omdat ik je daarna altijd gelijk ga pijpen'
'Ow ja'
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_23896548
Hm, ik vind zelf ook dat overdaad schaadt, alhoewel, nee..ik denk het wel.
Punt is dat ik zelf soms niets met slijmerige dingen kan en/of gewoon complimentjes. Ik ben ergens kennelijk het type die er dan juist aan gaat twijfelen (wat wil je van me ) of het ligt in mijn aard dat het kan lijken alsof ik niet op complimentjes te wachten zit.

Daarbij ligt het bij mij erg aan de manier waarop, hoe, etc. Komt iets uit het hart, dan kan ik breken. Wordt het gezegd omdat het moet, omdat ik vrouw ben en dus wel om de zoveel tijd even gecomplimenteerd moet worden, hm nee, ik denk dat ik daar niet zoveel mee kan. Sterker, dan heb ik liever dat diegene zijn mond houdt.

Kortom: diegene moet het menen, het zelf willen (zeggen, en niet omdat..), en geen tegenstrijdige signalen afgeven, dan kan iemand het juist helemaal teniet doen bij mij en had diegene beter echt helemaal niks kunnen zeggen. Want dan ga ik op mijn strepen staan. Iemand hoeft bij mij niet iets heel moois en romantisch te zeggen, om vervolgens.. dan voelde ik mezelf even een prinsesje, maar die even later met een harde klap van haar wolk werd gekeild, dan heb ik zoiets met symbolische uitspraken moet je voorzichtig mee doen, want ik ben geen meisje om zoiets moois tegen te zeggen en dan.. Dan heeft iemand bewust mij een gevoel proberen te geven om mij vervolgens links te laten liggen. Nee, dat vind ik spotten dan met de romantiek en met mij. En dan ben ik eerst , voel me helemaal en heb ik later zoiets van . Want dit prinsesje wil juist behandeld worden, zeg anders niets.

Dat ik mijn mond hou over dingen en het kennelijk juist niet aangeef dat ik complimentjes nodig heb, etc. of het zit in mijn aard dat ik er gewoon niets op weet te zeggen en/of soms niet zo gauw, waardoor het lijkt dat ik geen complimentjes wil en/of nodig heb. En bevestiging vind ik in die zin maar een flauw woord, want ik hoef geen bevestiging omdat het moet en/of het er nou eenmaal bijhoort. Wat dat betreft mag van mij iedereen zichzelf blijven, want juist dan weet ik of kan ik aanvoelen of het uit diegene zijn hart komt .

Eigenlijk ben ik gewoon heel tricky, het grappige is alleen dat ik het niet expres doe.
Onbevooroordeeld laat ik mezelf vallen in de dieptes van de spelonken die 'liefde' heten, meevoeren op de golven en hoe het schip dan strandt tja. Naïef kennelijk voor velen, en vooral wil er weleens worden gedacht dat naïeve meisjes mooie woorden nodig hebben. Tuurlijk, hebben we die ook nodig, maar wee u gebeente, als ze niet oprecht bleken te zijn. Want zo naïef zijn naïeve meisjes dan niet meer, u heeft alleen zelf haar ogen geopend en de kist van de liefde daarmee automatisch gesloten. U dacht haar liefde te hebben, u had het ook, maar u heeft te makkelijk gedacht en zelf zo de liefde weggeblazen en laten verstenen. Wamte willen geven aan een kwetsbaar hart, om het vervolgens doen te bevriezen. Niets voelt kouder aan dan dat.

hehe, wat een drama, dat was sg's versie even
pi_23897488
tja ik ben ook zo'n aandachtsgeil meiske, heb ook veel bevestiging en complimentjes nodig. Maar geef ze dan ook zelf ook wel vaak, merk dat het bij de mannen ook heus wel gewaardeerd word. Maargoed het argument dan was ik allang bij je weg geweest vind ik een ongelooflijke dooddoener, bij iemand weggaan besluit je meestal niet in een paar dagen. En ik wil niet onaangenaam verrast worden door iemand die ineens weggaat, vandaar dat ik af en toe toch wel wil horen dat alles ok is in mijn relatie.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_23898291
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:51 schreef sweetgirly het volgende:
[....]

hehe, wat een drama, dat was sg's versie even
Ga romans schrijven!

* Eric_Cantona wordt gewoon verliefd op die verhalen zeg...
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_23898663
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:38 schreef innovative het volgende:
Auto vergelijking
Het verschil tussen een auto en een vrouw is dat een auto wél gewoon doet wat ik wil als er benzine ingooi .

En tja, over die liefde en aandacht...
Weet je wat daar het meest achterlijke nog van is?
Je kunt een vrouw 24 uur per dag, 7 dagen per week volop aandacht en liefde geven, alles voor haar doen wat je nodig acht, een bloemetje meenemen, een keer een knuffel, goede sex; alles er op en eraan.

Je zou denken dat een vrouw dan volmaakt gelukkig zou zijn, maar nee, als je niet gezegd hebt dat je haar mooi vind, 3 stupide woorden die helemaal niets met liefde of gevoel te maken hebben en niet eens oprecht hoeven te zijn.
Dan is alle moeite voor niks geweest en ben je aan het einde van het liedje een ongevoelige klootzak ondanks alles wat je in de praktijk voor haar gedaan hebt.

Tja, dat vat eigenlijk het gehele fenomeen vrouwen wel samen; woorden zijn belangrijker dan daden...

Naja, daar pas ik voor, dan neem ik wel een huurauto .
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:22:54 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23899057
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:00 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Het verschil tussen een auto en een vrouw is dat een auto wél gewoon doet wat ik wil als er benzine ingooi .

En tja, over die liefde en aandacht...
Weet je wat daar het meest achterlijke nog van is?
Je kunt een vrouw 24 uur per dag, 7 dagen per week volop aandacht en liefde geven, alles voor haar doen wat je nodig acht, een bloemetje meenemen, een keer een knuffel, goede sex; alles er op en eraan.

Je zou denken dat een vrouw dan volmaakt gelukkig zou zijn, maar nee, als je niet gezegd hebt dat je haar mooi vind, 3 stupide woorden die helemaal niets met liefde of gevoel te maken hebben en niet eens oprecht hoeven te zijn.
Dan is alle moeite voor niks geweest en ben je aan het einde van het liedje een ongevoelige klootzak ondanks alles wat je in de praktijk voor haar gedaan hebt.

Tja, dat vat eigenlijk het gehele fenomeen vrouwen wel samen; woorden zijn belangrijker dan daden...

Naja, daar pas ik voor, dan neem ik wel een huurauto .
uit jouw woorden klinkt geen zelfverzekerde man door. eerder iemand die vaak een domper heeft gehad omdat hij niet weet hoe hij het spelletje goed moet spelen.
pi_23899272
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
uit jouw woorden klinkt geen zelfverzekerde man door. eerder iemand die vaak een domper heeft gehad omdat hij niet weet hoe hij het spelletje goed moet spelen.
.

Ik weet beter hoe vrouwen in elkaar zitten dan de vrouwen zelf, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben...
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:39:14 #112
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_23899316
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:54 schreef mystery1980 het volgende:
tja ik ben ook zo'n aandachtsgeil meiske, heb ook veel bevestiging en complimentjes nodig. Maar geef ze dan ook zelf ook wel vaak, merk dat het bij de mannen ook heus wel gewaardeerd word. Maargoed het argument dan was ik allang bij je weg geweest vind ik een ongelooflijke dooddoener, bij iemand weggaan besluit je meestal niet in een paar dagen. En ik wil niet onaangenaam verrast worden door iemand die ineens weggaat, vandaar dat ik af en toe toch wel wil horen dat alles ok is in mijn relatie.
Dus als het niet expliciet wordt gezegd dan weet je niet of het wel of niet OK gaat in een relatie? dat zal je toch wel aanvoelen denk ik? of niet. ik snap niet dat daar woorden voor nodig zijn.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_23899347
Gisteren, toen mijn vriendin me aan het pijpen was, heb ik nog gezegd dat ik van d'r hield...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:42:42 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23899385
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren, toen mijn vriendin me aan het pijpen was, heb ik nog gezegd dat ik van d'r hield...
ik laat mijn liefde blijken door klaar te komen.
pi_23899402
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dat was dan ook uiteindelijk het resultaat...
pi_23899411
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:39 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Dus als het niet expliciet wordt gezegd dan weet je niet of het wel of niet OK gaat in een relatie? dat zal je toch wel aanvoelen denk ik? of niet. ik snap niet dat daar woorden voor nodig zijn.
Tuurlijk voel ik het ook wel aan (meestal dan), maar om het echt even zeker te weten, dan toch graag even die woorden ja.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:44:22 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23899419
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:43 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat was dan ook uiteindelijk het resultaat...
vind je dat dan niet een beetje dubbelop?
pi_23899420
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:36 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

.

Ik weet beter hoe vrouwen in elkaar zitten dan de vrouwen zelf, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben...
Ondertussen kon je Xennia blijkbaar niet tevreden houden....
Power perceived is power achieved.
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:45:58 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23899449
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:42 schreef zoalshetis het volgende:
A thimble* a day keeps the nagging away, zoalshetis?

* vingerhoedje
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:46:58 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23899462
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

A thimble* a day keeps the nagging away, zoalshetis?

* vingerhoedje
10cc my dear.
pi_23899481
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:44 schreef Modwire het volgende:
Ondertussen kon je Xennia blijkbaar niet tevreden houden....
Mwoooah, ligt eraan in welk opzicht...
Hetgeen dit topic over gaat niet nee, maar dat lijkt me geen groot gemis van mijn kant...
pi_23899760
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vind je dat dan niet een beetje dubbelop?
ach, ik hou dan ook heel veel van haar
pi_23899992
Ik krijg eigenlijk wel genoeg bevestiging....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_23903439
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:44 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Maar als je nou weet dat je betere helft zich daardoor nog beter gaat voelen, wat ook weer ten goede gaat aan jullie relatie, waarom is het dan zo'n ramp om af en toe te zeggen dat ze nog steeds het lekkerste wijf is wat je ooit aan je spit hebt geregen?
Geen ramp. Maar het is voor de man vanzelfsprekend dat ie dat vindt, anders was ie niet bij je. Niet nodig om dat dus te melden aan de dame. En hij snapt niet waarom zij dat dan toch wil horen, als het vanzelfsprekend is. En zij snapt niet waarom hij dat niet voor haar doet als zij dat graag wil.
Mannen, vrouwen. Mars, Venus. Enzo.
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:29:41 #125
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_23906901
Prachtig topique

Wat zijn de dames trouwens eerlijk
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: