helaas.. ik ben t maar.. en ik ga ook meteen naar bedquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:31 schreef PeuRac het volgende:
Nu moet t nog wel gezellig worden (vrouwen erbij ofso)
Watjequote:Op zaterdag 11 december 2004 10:45 schreef PeuRac het volgende:
Moguh
Tering, zo vroeg al een pak kopen is niet leukWel mooi pak gekocht, en een mooie jas
Ik wel... Die draait hier ondertussen ook op deze pc...quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:50 schreef Sjoewe het volgende:
Zit iedereen naar Bernie te gluren?
quote:
een vogelverschrikket met de laatste modequote:Op zaterdag 11 december 2004 11:07 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waarom doet die jas me denken aan dit.
Ooooh Peurac is écht een pauper, kijk die tuin, ooh zo klein! En jij maar dure kleren kopen om het te verhullen natuurlijk, pffffquote:
Je weet niet eens hoe duur t wasquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ooooh Peurac is écht een pauper, kijk die tuin, ooh zo klein! En jij maar dure kleren kopen om het te verhullen natuurlijk, pffff![]()
Thanks, ik vond dit een stuk mooier als een zwarte, heb nog wel ff een antraciet kleurige aangepast, maar deze was mooier. En t pak was t eerste wat ik paste, zat meteen goed, ik vond t een mooie kleur, met een niet zo standaard streepquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:09 schreef Bond het volgende:
Mooi jas Peu. STaan goed als je bedrijfsleider bent
Maakt dat wat uit dan, gaan we ene wedstrijd doen wie in het duurste huis woont?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe duur t wasen wat kan jou t verrotten
er is volgens mij maar 1fokker die weet hoe ik woon
Daar doe ik niet aan mee, ik woon groot genoeg, t viel me alleen op van die tuin.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:13 schreef Bond het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan, gaan we ene wedstrijd doen wie in het duurste huis woont?![]()
Heel goed, wat maakt het uit war je woont? Als je er maar met plezier woont toch?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee, ik woon groot genoeg, t viel me alleen op van die tuin.
Nog niet, komt volgende week wel ofso, moet ook nog nieuwe schoenen hebben, maar ik wil mn ouders geen hart verzakking bezorgen, anders lijkt t meteen zoveel geld als je alles op 1 dag kooptquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:13 schreef Bond het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan, gaan we ene wedstrijd doen wie in het duurste huis woont?![]()
HAPquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, wel slimquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog niet, komt volgende week wel ofso, moet ook nog nieuwe schoenen hebben, maar ik wil mn ouders geen hart verzakking bezorgen, anders lijkt t meteen zoveel geld als je alles op 1 dag koopt
Nee, is voor mn stage of als ik iets speciaals heb. Dit mag niet volgens de voorschrifetn van Brussaardquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:16 schreef BoJo het volgende:
Ga je daarin chauffeuren ?
profiteurquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog niet, komt volgende week wel ofso, moet ook nog nieuwe schoenen hebben, maar ik wil mn ouders geen hart verzakking bezorgen, anders lijkt t meteen zoveel geld als je alles op 1 dag koopt
Boeie heb toch nooit wat te doen op zaterdagquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:18 schreef Bond het volgende:
[..]
Haha, wel slim![]()
Ik koop alles altijd in 1 keer, ben je weer ff klaar
Nee, goed geregeld, ik betaal alles zelf, school, verzekering, enz krijg geen zakgeld, en mn moeder betaald alleen mn kleding (ok, en de autoquote:
Als ik op mezelf ga wonen heb ik waarschijnlijk niet eens een tuin of balkonquote:
Zet online danquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:18 schreef Sjoewe het volgende:
* Sjoewe wordt wakker gerockt door de nieuwe demo van bevriende band.
Wow, dat hebben ze goed gedaan
15,72 sec , ik zuig als ik net wakker benquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, is voor mn stage of als ik iets speciaals heb. Dit mag niet volgens de voorschrifetn van Brussaard
check dit btw: http://www.speedysanta.com/
Aaah shit je hebt gewonnenquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:22 schreef PeuRac het volgende:
4
15.616quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, is voor mn stage of als ik iets speciaals heb. Dit mag niet volgens de voorschrifetn van Brussaard
check dit btw: http://www.speedysanta.com/
je doet mee aan de wedstrijd "wie heeft de foutste corsa" ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:23 schreef D-Devil het volgende:
75 euro voor een setje aluminium vloermatten.
14,455quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
15,72 sec , ik zuig als ik net wakker ben![]()
Bij mij kan je tenminste zien welke kleur de auto heeftquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
je doet mee aan de wedstrijd "wie heeft de foutste corsa" ?
de tweede keer 12,044quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:26 schreef D-Devil het volgende:
12.617. Nou ja, leuk voor een paar keer maar van zoiets gaat mijn bloed altijd koken
.
ik kan er ook niks aan doen dat jullie kleurenblind zijnquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:27 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Bij mij kan je tenminste zien welke kleur de auto heeft.
.
Het blijft gewoon bij wat ik nu heb, voorbumper, achterbumper, skirts, stuur, veerpootbrug, uitlaat en mijn audio.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:30 schreef Hugster het volgende:
D-Devil je kan ook doorslaan met je "tuning" eh
ik ook, ik stop nuquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:26 schreef D-Devil het volgende:
12.617. Nou ja, leuk voor een paar keer maar van zoiets gaat mijn bloed altijd koken
.
Of je koopt gewoon een auto met een duidelijke kleurquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat jullie kleurenblind zijn![]()
okéquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:31 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het blijft gewoon bij wat ik nu heb, voorbumper, achterbumper, skirts, stuur, veerpootbrug, uitlaat en mijn audio.
ja dat kan nog, maar geen vleugels en traanplaat anders moet ik even langs limbabwequote:Op zaterdag 11 december 2004 11:31 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het blijft gewoon bij wat ik nu heb, voorbumper, achterbumper, skirts, stuur, veerpootbrug, uitlaat en mijn audio.
wij hebben een echtequote:Op zaterdag 11 december 2004 11:35 schreef PeuRac het volgende:
Komt mn pa net thuis met zo'n uberfoute plastic kerstboom
BazzoSquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Bel de ANWB alvastquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat kan nog, maar geen vleugels en traanplaat anders moet ik even langs limbabwe![]()
Reminder: We moeten een sleepkabel; startkabel en een gereedschapsset meenemenquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoeft niet die rijden altijd achter mij aan![]()
Nee, zoiets heet niet gek, zoiets heet creatief...quote:
Ik weet het, ik ben slim...quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat moet de Arbo hier in NL zien, dat bedrijf zou voorgoed gesloten worden
![]()
@ MutZ, idd![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Reminder: We moeten een sleepkabel; startkabel en een gereedschapsset meenemen
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoeft niet die rijden altijd achter mij aan![]()
Dat wat ik opnoemdde had ik altijd standaard achterin mn 33 liggenquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
ik mis alleen de sleepkabel derest heb ik standaard bij me![]()
33 Sportwagon 16vquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
80 kilometer in een alfa, en wat was het resultaat.
.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:59 schreef D-Devil het volgende:
Overigens was dat de borgpen van de versnellingspook die onder uit de bak was geschoten, schijnbaar een bekend probleem bij de 33 serie.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wat ik opnoemdde had ik altijd standaard achterin mn 33 liggenNetjes vaste gesnoerd anders rammelde t door mn hele kofferbak
Heel bekendquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:59 schreef D-Devil het volgende:
Overigens was dat de borgpen van de versnellingspook die onder uit de bak was geschoten, schijnbaar een bekend probleem bij de 33 serie.
hoiquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
Helleuwww, iedereen al in kerstsfeer?![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
Helleuwww, iedereen al in kerstsfeer?![]()
quote:
Niet eensquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:02 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Maar ook hier nog niet echt kerstsfeer
.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
Niet eens. Ik ben al naar 3 kerstmarkten geweest
Dan moet ik wel.
Ze hebben daar altijd van die appels met rood glazuur omheen.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze hebben daar altijd van die appels met rood glazuur omheen.
Dáárvoor ga ik naar de kerstmarkten, voor het vreten![]()
.
Er is binnenkort nog wel een kerstmarkt hier in de buurt, als je daar heen gaat moet je maar ff belluhquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De volgende keer moet je maar mee, ofzo![]()
Yeah, ik heb er toevallig nog een in de koelkast staanquote:
Waar dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is binnenkort nog wel een kerstmarkt hier in de buurt, als je daar heen gaat moet je maar ff belluh
waar woon je ook alweer?quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, ik heb er toevallig nog een in de koelkast staan
Maare, ik ga niet alleen voor de appels! Ook voor de flensjes, worsten, wafels en al die lekkere dingen![]()
[..]
Waar dan?
Geen idee, maar ik wil je wel een seintje geven hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, ik heb er toevallig nog een in de koelkast staan
Maare, ik ga niet alleen voor de appels! Ook voor de flensjes, worsten, wafels en al die lekkere dingen![]()
[..]
Waar dan?
Ik had het pas nog ernstiger:quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:23 schreef PeuRac het volgende:
9-dec 0.00u 419. (421) PeuRac 11570 ( + 58 )
10-dec 0.00u 418. (419) PeuRac 11652 ( + 82 )
Toch wel vrij ernstig
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:34 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga eten en dan wat zooi opruimen hier
Nu al??quote:
Maar jij hebt de crew fora er ook nog bij, bij mij is t 95% scquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had het pas nog ernstiger:
7-dec 0.00u 511 (519) MutZ 9691 ( + 109 )
Dat zijn weinig crewfora posts... Hooguit een aantal in de SC van crew...quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar jij hebt de crew fora er ook nog bij, bij mij is t 95% sc![]()
Ik zit trouwens 644 dagen op fok nu
oooh daar, nee nou weet ik het preciesquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Noord-Limburg![]()
Aan de grens van Duitsland, Brabant en Gelderland. Kan niet missen
Mijn gemiddelde is recent van de 25 naar de 26 gegaan... En wacht maar tot het voorjaar... Als ik weer veel thuis ben...quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:39 schreef PeuRac het volgende:
Statistieken PeuRac
Laatste bezoek: 0 seconden geleden
Aantal posts: 11730 (gemiddeld 20 per dag)
Statistieken MutZ
Laatste bezoek: 17 seconden geleden
Aantal posts: 9765 (gemiddeld 26 per dag)
Ik denk dat je me niet meer gaat inhalenMn gemiddelde schiet omhoog
Verkapte tvp ofzo??quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
.
quote:
Kijk, dit is tenminste een echt tvpquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:46 schreef BoJo het volgende:
Statistieken
Aantal posts: 8022 (gemiddeld 12 per dag)
Jaquote:
Fokkers, Waar wonen jullie???quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
oooh daar, nee nou weet ik het precies![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:54 schreef ook_gek het volgende:
hallo
krijg ik een kerstkaart van het Hilton
ik ben er nog nooit geweest zo ver ik weet.
m,n ouders hebben er ook 1 gekregen maar die zijn er een paar keer geweest
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaEb nu weer bijgelezen
Gisternacht is bekend geworden dat Redbad de beroemdste Fries aller tijden is geworden! Met dank aan Sandra en mij, die een actie zijn opgestart...
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voorpagina van de Leeuwarde Courant gehaald, en een vriendin komt op radio en TV
Ik ook?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
in een Hilton kunnen ook gewone mensen slapen hoor
Het 'Help ijsmeis het Hilton in'-fondsquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem..![]()
misschien moet ik maar eens aan een geldinzameling denken
Richt ook een fonds op...quote:
gebeurd zeker niet veel daar bij jullie in Friesland dat dit op de voorpagina komtquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voorpagina van de Leeuwarde Courant gehaald, en een vriendin komt op radio en TV
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gebeurd zeker niet veel daar bij jullie in Friesland dat dit op de voorpagina komt
je denkt toch zeker niet dat ik de sc's ga nazoeken voor een smiley voor jou...quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:18 schreef Steve-O het volgende:
Hallo
Kan iemand mischien die gabbersmilie nog ff posten ken hem niet meer vinden.
BVD
Steve-O
Nou sterf jij ook maarquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je denkt toch zeker niet dat ik de sc's ga nazoeken voor een smiley voor jou...
heb je polio?![]()
![]()
'quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:27 schreef Hugster het volgende:
MTV Cribs marathon is altijd leuk als je je verveeld
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:27 schreef Hugster het volgende:
MTV Cribs marathon is altijd leuk als je je verveeld
kut schotel?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]ZE HEBBEN KABEL UITGEVONDEN IN BENSCHOP
eindelijk van die kutschotel af...
maar ja... nu hebben wij kabel en is digitale TV "hip"
Sterker nog, die IS ook kleinquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:07 schreef PeuRac het volgende:
Beetje brakke kwaliteit van de picsen de tuin lijkt wel erg klein nu
en dan? kun je ze alle 1500 tegelijk bekijken?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kut schotel?
dan heb jij iets al die tijd goed fout gedaan!
Met de dreambox kan je 1500+ kanalen ontvangen lijp!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben net 6 rotondes "driftend" doorgegaan
Die blikken van de mensen
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geweldig... morgen eens proberen met de volvo
![]()
ik met de 2.4T welquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]ik denk dat ik met de T4 van ons niet ver kom
T4 is 2,5Tquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik met de 2.4T wel
Vorige winter die Jaguar wel helemaal in een slip gekregen met de gladheid![]()
Owquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Diesel
En ja... De S-Type die we een tijd hebben gehad ja
Stimmtquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je hoeft ook niet alles te weten
Ik weet wel een manier om je te dwingen...quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:58 schreef ook_gek het volgende:
ik had gisteren besloten m,n kamer te gaan opruimen.
Ik moet nog beginnen
heb er geen zin in
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om je te dwingen...![]()
een ban dwingt mij echt niet om te gaan opruimen hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om je te dwingen...![]()
wie had het over 'n banquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een ban dwingt mij echt niet om te gaan opruimen hoor
zijdelings schuiven danquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wie had het over 'n ban
Herman... driften met FWD?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet ook me kamer opruimen..
Eigenlijk moet ie opgeruimd zijn vóór half 5.
.
Wat verdient dat?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
als je klaar bent mag je mijn kamer wel ff komen doen![]()
<trekt portomonee>quote:
Okayquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<trekt portomonee>
Ik betaal in natura, okay?
check.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay.
Dat wordt dus een massage, voetkusjes, kriebelen en krioelen!
Kokenquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
check.
En voor jou afwassen, stofzuigen, afstoffen en koken.
Hugster:
XXX
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
KokenIs een pizza halen van jouw geld ook goed?
Hiltonquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Ik heb geeneens geld om in het Hilton te slapen, laat staan een pizza halen!
het Kras heeft ook goedkope kamers sinds een jaarquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hiltonhet hotel is net zo goedkoop en karig als Paris, en trekt hetzelfde publiek (ook_gek en aanhang) aan.... pff...
Nee, Krasnapolsky, dan gaat het ergens op lijken
Nou, neem me dan eens een keer mee potverdomme!quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hiltonhet hotel is net zo goedkoop en karig als Paris, en trekt hetzelfde publiek (ook_gek en aanhang) aan.... pff...
Nee, Krasnapolsky, dan gaat het ergens op lijken
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
het Kras heeft ook goedkope kamers sinds een jaar
klootjesvolk![]()
dealquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
stratemakers met hun Ferrari's in het Kras..![]()
Goed, Dan gaan we naar het Amstel
Schuif alles onder je bedquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
deal
@ijsmeis, ik heb een bureau en dan nog ligt alles op de grond
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
deal
@ijsmeis, ik heb een bureau en dan nog ligt alles op de grond
Aaaah, alleen boeken? Of ook meteen betalen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wilde het voor jullie boeken![]()
maar dan niet joh
hangt er vanafquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aaaah, alleen boeken? Of ook meteen betalen?
Huggie trakteertquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aaaah, alleen boeken? Of ook meteen betalen?
Een opruimmiepquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
hangt er vanaf![]()
what do I get in return?![]()
![]()
Nou, ik ga in ieder geval niet hetzelfde doen als in jouw avatarquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:46 schreef Hugster het volgende:
nee..
oké, dan zoeken jullie het zelf maar uitquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik ga in ieder geval niet hetzelfde doen als in jouw avatar.
En dan kom je niet ff een bak koffie halenquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
naar de kroeg? nu al?het is best er met jou hea?
Peu... was vanmorgen in DTCwereld stad
Chauffeur nodig?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kom je me dan ook ophalen?
met de trein
Auto valt te huren, wij leveren een totaal service (in tegenstelling tot ABAZquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ten 1e moet jij dan een auto meenemen
en ten 2e, alsof Xtreem daar geld voor heeft
Ik denk dat je die site van Autovisie bedoelt. Iets van Autovisie occasionbase ofzo heette die, best handig. Maar die hebben ze opgedoektquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:06 schreef StefanP het volgende:
Hey, weet iemand toevallig nog op welke website je de sterke/zwakke punten van een model auto kunt zien? Volgens mij was het een site van een Nederlands autoblad, maar ik kan het niet meer vinden...
Binnenkant ook weer netjes?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:22 schreef Thermo het volgende:
Auto gewassen.. hij was bruin ipv antraciet...
Nu weer blinkend.. voor hoe lang het ook duurt.. en .. belangrijker!
Blinkende velgen!
1) geen idee, nooit geweestquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:21 schreef Xtreem het volgende:
TEN EERSTE:
Bastion is kut.
Ten tweede:
Chauffeurik rij zelf
ten derde:
ABAZ geen fullservice??ken je concurrent
ten vierde:
ik was van 11.30 tot 12.30 in Dtc, bij de Huls(met moedersch, dat wilde ik je niet aandoen)
1) valt me van je egenquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) geen idee, nooit geweest
2) Is goed, dan vermaak ik me achterin wel met ijsmeis
3) Ik bedoel niet alleen mbt chauffeuren en Begeleiding, ik heb t over veel meer als dat
4) HulsHoe burgelijk
alles wat je daar kunt kopen, kun je bij een andere winkel in dtc goedkoper of beter krijgen
Je moeder kan dat heel goed heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:31 schreef PeuRac het volgende:
Keb fucking last van mn neck, is er een vrouw in de buurt die me ff wil helpen?
Ja die heb ik wel ergens jhaquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:33 schreef Fugie het volgende:
ook_gek, jij had toch die ringtone van ovide?
http://www.yasin.be/quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:33 schreef Fugie het volgende:
ook_gek, jij had toch die ringtone van ovide?
1) we zitten altijd in betere hotelsquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) valt me van je egen
2)
3) Autoregelen e.d. doen wij ook... Wij doen alles, behalve koe:rie:ren
4)geweldige lelijke inca muts gevond voor sinterklaas morgen
Dan weet je meer als ikquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moeder kan dat heel goed heb ik gehoord.
1) uhhuh, net zoals dat je foto's maakt van je pak om te tuin groter te laten lijken...quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) we zitten altijd in betere hotels
2) face it
2) wij doen veel meer als koerieren, we kunnen de komplete logistiek van een bedrijf overnemen, inclusief administratie enz.
4) dan ben je genaaid
1) Think what you want, I only know the truthquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) uhhuh, net zoals dat je foto's maakt van je pak om te tuin groter te laten lijken...
2)
3)
4) nee, die mutzszs die 'm krijgt wordt genaaid![]()
*suprise*quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) Think what you want, I only know the truth
2)
3)
4)
TIs dat je zo ver weg woont...quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:31 schreef PeuRac het volgende:
Keb fucking last van mn neck, is er een vrouw in de buurt die me ff wil helpen?
Net als ikquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Samenvatting: ik werk iig nog als chauffeur
Diegene welke jouw rug moet masseren moet er of met een vrachtwagen overheen, of hij/zij zit voor de rest van zijn/haar leven in de WAOquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
TIs dat je zo ver weg woont...
Ik kan trouwens ook wel iemand gebruiken... M'n hele rug zit @%%@@$^$ vast...
Vind je het gek...quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Diegene welke jouw rug moet masseren moet er of met een vrachtwagen overheen, of hij/zij zit voor de rest van zijn/haar leven in de WAO
Ik vond hem toch wel vrij ver gaan...quote:
ow?quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vond hem toch wel vrij ver gaan...
Ook gedaan, maar die is alttijd wel netjes, alleen altijd vuile matten van na feesten. Dus elke week moet ik mijn matten schoon makenquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Binnenkant ook weer netjes?
Of was dat altijd al zo
Mijn kamer ook idd...quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:19 schreef Thermo het volgende:
Mijn leer is trouwens ook ingevet....![]()
![]()
Vanwaar dat strakke???quote:
I love the smell of fresh brushed leather in the morningquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]als iedereen dat nou eens deed, dan zagen alle auto's met leer erin er nu nog goed uit, ook al zouden ze 20jr oud zijn
Feliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |