helaas.. ik ben t maar.. en ik ga ook meteen naar bedquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:31 schreef PeuRac het volgende:
Nu moet t nog wel gezellig worden (vrouwen erbij ofso)
Watjequote:Op zaterdag 11 december 2004 10:45 schreef PeuRac het volgende:
Moguh
Tering, zo vroeg al een pak kopen is niet leukWel mooi pak gekocht, en een mooie jas
Ik wel... Die draait hier ondertussen ook op deze pc...quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:50 schreef Sjoewe het volgende:
Zit iedereen naar Bernie te gluren?
quote:
een vogelverschrikket met de laatste modequote:Op zaterdag 11 december 2004 11:07 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waarom doet die jas me denken aan dit.
Ooooh Peurac is écht een pauper, kijk die tuin, ooh zo klein! En jij maar dure kleren kopen om het te verhullen natuurlijk, pffffquote:
Je weet niet eens hoe duur t wasquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ooooh Peurac is écht een pauper, kijk die tuin, ooh zo klein! En jij maar dure kleren kopen om het te verhullen natuurlijk, pffff![]()
Thanks, ik vond dit een stuk mooier als een zwarte, heb nog wel ff een antraciet kleurige aangepast, maar deze was mooier. En t pak was t eerste wat ik paste, zat meteen goed, ik vond t een mooie kleur, met een niet zo standaard streepquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:09 schreef Bond het volgende:
Mooi jas Peu. STaan goed als je bedrijfsleider bent
Maakt dat wat uit dan, gaan we ene wedstrijd doen wie in het duurste huis woont?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe duur t wasen wat kan jou t verrotten
er is volgens mij maar 1fokker die weet hoe ik woon
Daar doe ik niet aan mee, ik woon groot genoeg, t viel me alleen op van die tuin.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:13 schreef Bond het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan, gaan we ene wedstrijd doen wie in het duurste huis woont?![]()
Heel goed, wat maakt het uit war je woont? Als je er maar met plezier woont toch?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee, ik woon groot genoeg, t viel me alleen op van die tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |