quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Silencenl het volgende:
ROFL dat filmpje ownt en wat een jankerds hierzo.
Boequote:Op dinsdag 21 december 2004 22:45 schreef Meh7 het volgende:
http://www.angelfire.com/ill/crazymocro/Omar_Montana_-_Boe_.wmv
bij rotterdam dacht ikquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef Geqxon het volgende:
Waar de fuck licht schakewijk in amersfoort?
ik vond je nog vrij mild. behalve dat laatste waar je zegt dat we ze moeten deporteren naar het land waar hun ouders vandaan komen...wie moet er dan straks de vuilnis ophalen en mijn riool ontstoppen?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:48 schreef P0rt0 het volgende:
ROFL! zag het filmpje net voor de eerste. Diep en diep triest:
1) Ga NL leren praten
2) rappen is voor negers weggelegd
3) tyf even op naar je land, mislukte heumeu.
4) Gangsta's? ROFL! 1 gozer die beatbox doet constant dezelfde deuntje, de rapper verspreekt zich om de zoveel tellen, linker jongen doet hele tijd raar met "keel doorsnijden".. lamer, en dan heb je nog beugelbekkie (Foxkids copyright) en achmed die heletijd zit te jumpen op zijn "matties".
En als laatst de camara man met z'n gestolen gouden tand.
Word van dit soort mensen zo moe. Als allochtoon zijnde (moi dus) ben ik pro-voorstander om dit soort triesten mensen te deporteren naar land van herkomst.
Ga ik nu te ver in mijn woorden?
Porto is allochtoon en hij blijft nog hier dus -> opgelost!quote:Op woensdag 22 december 2004 10:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond je nog vrij mild. behalve dat laatste waar je zegt dat we ze moeten deporteren naar het land waar hun ouders vandaan komen...wie moet er dan straks de vuilnis ophalen en mijn riool ontstoppen?
jij toch ook nog wel een paar jaar meh?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Porto is allochtoon en hij blijft nog hier dus -> opgelost!
Kijk maar uit voordat ik je op een broodje smeer....quote:Op woensdag 22 december 2004 12:29 schreef P0rt0 het volgende:
Of je gebruikt je matrix-style?
@ Meh7 : Geen grap met mij, want je weet ik je steek je zo neer.. No niet faya doen, want ik ga echt je riool niet opruimen *allochtoon/neger-modus uit*
Las zonet in de Metro dat die sukkels nog niet eens een bezopen persoontje mogen aanhouden, dus flikker op met je geknuppel.quote:Op zondag 19 december 2004 22:48 schreef Marruk het volgende:
Ik hoop ook echt zoooo erg dat ik toegelaten word bij de marechaussee, fijn bij de m.e. en dit soort uitschot meppen, heerlijk. En dan daarvoor betaald krijgen.
Zelfde geldt voor voetbalvandalen en ander soort uitschot zoals krakers etc.
Maar ik ben van de gevaarlijkere/gevreesde soort allochtonen, ik ga jullie banen/vrouwen/auto's/huizen innemen en neem geen genoegen met minderquote:Op woensdag 22 december 2004 12:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij toch ook nog wel een paar jaar meh?
KIJK! dat sorrt kut marocjes snappen niet dat ze in NEDERLAND zijn., waar je MAG filmen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar ik ben van de gevaarlijkere/gevreesde soort allochtonen, ik ga jullie banen/vrouwen/auto's/huizen innemen en neem geen genoegen met minder![]()
![]()
Anyways: deze blijft goed, respect!:
http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=2BLOV1K3DWBTT1UD7N08WEOK3J
Hoezo, heb je een doodwens dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:24 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ik een knuppel en al die gasten in een hokje.. dat is mijn kerstwens voor dit jaar...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |