quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En als Orbital-fan zal je ook wel de Spawn Soundtrack hebben......die moet iedereen trouwens standaard in huis hebben.....
ja, maar welke enzo?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:48 schreef ranja het volgende:
Oj dan heb je vast ok wel wat Underworld, Leftfield, Chemical brothers, Faithless
die zou ik toch moeten hebben ja..quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:52 schreef ranja het volgende:
Portishead - Dummy en Portishead - Portishead dan?
| 1 2 3 4 5 6 | Orbital - in sides Orbital - snivilisation Orbital - brown album Orbital - The Alltogether Prodigy - Fat Of The Land Kubus - Buitenwesten |
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Om ranja voor te blijven:
Leftfield - Leftism
Chemical Brothers - Dig Your Own Hole
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:54 schreef ranja het volgende:
Underworld - Dubnobasewithmyheadman
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Orbital - in sides Orbital - snivilisation Orbital - brown album Orbital - The Alltogether Prodigy - Fat Of The Land Kubus - Buitenwesten Leftfield - Leftism Chemical Brothers - Dig Your Own Hole Underworld - Dubnobasewithmyheadman |
Ja ja, zit hier met een draadloos toetsenbord waarvan de batterij bijna leeg is....quote:
Underworld - Beaucoup Fishquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:56 schreef ranja het volgende:
die van Underworld met Born slippy ook vast wel maar hoe heet die ook weer
born slippy is nooit op een vol studio album verschenen.. alleen op singles enzo of op limnited dubbel cd'squote:Op zaterdag 11 december 2004 13:56 schreef ranja het volgende:
die van Underworld met Born slippy ook vast wel maar hoe heet die ook weer
ik had die hele peel sessions als CD2 bij het brown album, maar ik ben 'm kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:57 schreef bartrid het volgende:
De spawn soundtrack is erg ok, de film was zwaar kut
En Diversions moet je gauw kopen, al was het alleen maar voor Lush 3 (Euro Tunnel Disaster '94). 14 minuten gaan
quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Orbital - in sides Orbital - snivilisation Orbital - brown album Orbital - The Alltogether Prodigy - Fat Of The Land Kubus - Buitenwesten Leftfield - Leftism Chemical Brothers - Dig Your Own Hole Underworld - Dubnobasewithmyheadman Underworld - A Hundred Days Off |
ken ik nog niet.. misschien maar ff luisteren.. wat is het?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:00 schreef ranja het volgende:
12 rounds misschien ook?
Triphop met iets meer gitaar dan Portishead.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:01 schreef timbob het volgende:
ken ik nog niet.. misschien maar ff luisteren.. wat is het?
Tricky - Angels With Dirty Facesquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:08 schreef timbob het volgende:
jullie noemen allemaal cd's die ik nog zou moeten hebben
tricky -Maxinquaye = tof
maar ik heb 'm nog niet
ik vind het leuk om te luisteren, maar niet om er een hele cd van te kopen.. wat ik aan hiphop heb liggen is wat meer van dat abstracte gebeurenquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
We gaan door met gokken met hiphop:
Volgens mij ben je zo'n old school Tribe Called Quest, De La Soul-gebeuren iemand:
ATCQ - People Instinctive bla bla bla
ATCQ - Midnight Marauders
ATCQ - Low End Theory
DLS - 3 feet High & Rising
DLS - Is Dead
DLS - AOI Mozaic Nog wat...
Hoe kan ik Dj Shadow vergeten:quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:10 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te luisteren, maar niet om er een hele cd van te kopen.. wat ik aan hiphop heb liggen is wat meer van dat abstracte gebeuren
Antipop Consurtium - Arythmia (ofzo)quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:10 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te luisteren, maar niet om er een hele cd van te kopen.. wat ik aan hiphop heb liggen is wat meer van dat abstracte gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |