quote:Blasting into the post-punk consciousness with a tremendous debut album,, fronted by lesbian-feminist Lesley Woods, played brittle, dissonant, guitar-based rock that shared political and musical kinship with the Mekons and (especially) the Gang of Four. The music was danceable, imbued with an almost petulant irony, and for a while, very hip and well-liked by critics.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:20 schreef ranja het volgende:
Bluebells?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:33 schreef ranja het volgende:
en het begint met een a?
Nee, dat waren vier mannen en die klonken heel anders.quote:ik wou nog Comsat angels gokken...
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:37 schreef ranja het volgende:
2 vrouwendat is het probleem met de wave bands, je weet niet meer wat nou echt vrouw en wat opgemaakte man is
ik dacht 1 vrouw en 3 mannen
Gold toch voornamelijk voor de New Romantics. En daar viel deze groep allesbehalve onder...quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:37 schreef ranja het volgende:
2 vrouwendat is het probleem met de wave bands, je weet niet meer wat nou echt vrouw en wat opgemaakte man is
![]()
Taraa!quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:54 schreef ranja het volgende:
Au-pairs?
quote:More expressly political than their German counterparts Einstürzende Neubauten,followed the same tack: A creative use of the ethos in which diverse objects (including large amounts of scrap metal and power tools) can be used as instruments. Formed in London's New Cross in 1982, the quintet became renowned for the staging of huge multimedia events at obscure venues — a railway works in Glasgow, a sand quarry, Cannon Street Station in London, a Welsh car factory — and their political agenda, which has included action against apartheid, the rise of neo-Nazism and Britain's Criminal Justice Act.
Test dept inderdaadquote:Op zaterdag 11 december 2004 02:12 schreef bukgeit het volgende:
Cabaret Voltaire?
hmm, die komen volgens mij niet uit Londen Test Dept.?
Sjit, dat klinkt bekend in combinatie met die foto, maar wie 't nou ook al weer is weet ik zo snel nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 02:35 schreef bukgeit het volgende:
NY. Helft van een beroemd producersduo, DJ en leider van een eenmansband.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:33 schreef ranja het volgende:
Ik ga';t nu voor gezien houdentot morgen
Same here. Er begint zwak een lichtje te branden, maar zien doe ik 't nog niet...quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sjit, dat klinkt bekend in combinatie met die foto, maar wie 't nou ook al weer is weet ik zo snel niet
Ik geloof dat je een Orbital-fan bent toch? Dusquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:25 schreef timbob het volgende:
ff een leuk persoonlijk vraagje tussendoor.. kijken of jullie al een beetje hoogte van me hebben..
Noem 20 albums die ik in m'n cd-kast heb staan
Hey, die wou ik zometeen gaan gokken!!!!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:48 schreef ranja het volgende:
Oj dan heb je vast ok wel wat Underworld, Leftfield, Chemical brothers, Faithless
ik heb diversions nog nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:43 schreef bartrid het volgende:
ik begin wel
orbital - in sides
orbital - snivilisation
orbital - diversions
orbital - brown album
En toen was het tijd om de pub in te gaan....
ik heb ook andere dance, hiphop trip hop, paar rock, wat jazz en nog meer andere muziek enzoquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:36 schreef ranja het volgende:
volgens mij zit je in de d'n'b hoek, daar ken ik weinig bands/artiesten van laat staan albumtitels.
ff kijken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een Orbital-fan bent toch? Dus
1 Orbital - The Alltoghether
2 Orbital - Back To Mine
3 Orbital - In Sides
En dan houd mijn orbital kennis voorlopig op
Dan maar lekker wat wilde gokjes:
4 Timo Maas - Loud
5 Felix da Housecat - Devin Dazzle & The Neon Fever
6 Felix da Housecat - Kittenz & Three Glitz
7 Prodigy - Fat Of The Land
8 Prodigy - Experience
9. Prodigy - Music For The Jilted Generation
10 Prodigy - Allways Outnumbered, Never Outgunned
11 Kubus - Buitenwesten
12 Opgezwolle - Vloeistof
13 Dizzee Rascal - Boy In Da Corner
14 Dizzee Rascal - Showtime
15 Roni Size & Reprazent - New Forms
En dan ga ik straks weer verder gokken als ik weet hoeveel je d'r hiervan hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |