Ben ineens even super onzeker , gisteren deden we boodschappen en zoals veel mannen bleef Jeroen ineens hangen bij de tijdschriften die tegenover de kassa's staan , ik liep door in de veronderstelling dat ie er zo wel aan zou komen.
Niet dus... roepen (stond de boel al op de band te zetten en meneer was al 5 minuten druk aan het lezen zonder op of om te kijken iets dat normaal eigenlijk nooit gebeurd) hij hoort me niet , geïrriteerd door gegaan om de volle kar leeg te krijgen en daarna dus alles weer terug te stoppen in de kar.
Ondertussen kreeg ik een behoorlijke krampachtig gevoel in mijn buik en lager.
Vlak voordat alle boodschappen de scanner voorbij was en terug in de kar lag kwam Jeroen eindelijk aanzetten , hij had het echt niet door gehad.
Maar goed sinds dien heb ik dus een raar gevoel in mijn buik , het trok enigszins weg en ik heb er niet zoveel aandacht meer aanbesteed en rustig aangedaan.
Maar vandaag heb ik weer steeds zo'n raar drukkend krampachtig gevoel onderin mijn buik en af en toe een flinke steek in mijn vagina , alsof men er van onder een breinaald in steekt
Ik denk en hoop dat het te maken heeft met het idalen van de kleine , maar zoals ik al zei ik voel me er best onzeker onder...
Herkenbaar gevoel voor anderen?
En vanaf welke week is het normaal dat een kindje gaat indalen?