abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23966029
Wat heerlijk voor je, maar ook superspannend! Het ga je goed deze spannende weken!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:42:01 #102
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23966073
OE! Dan ben ik als het goed is toch nog eerder Martineke
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:57:20 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23966424
Martineke! Spannend hoor! Lijkt me idd gek om een datum te weten.
Wil je dat ik dat in het lijstje aanpas?
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 14:01:46 #104
43556 miss_dynastie
pi_23966519
Spannend martineke, wat ontzettend 'raar' (maar natuurlijk ook leuk!) om precies te weten wanneer je beebje er is. Ennuh... hebben jullie al een beetje nagedacht over de naam? Die moet je toch echt hebben dan nou ja, binnen drie dagen...
pi_23966562
Martineke, je kan nu gewoon gaan aftellen nog zoveel nachtjes slapen en dan een baby voor die in die prachtige babykamer komt..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 december 2004 @ 14:05:26 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23966599
4 januari, inderdaad gek om dat al te weten hoor Maar je kunt er wel lekker naartoe groeien, naar het idee.

De 5e was ook mooi geweest...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:07:49 #107
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23966650
mag het lijstje aanpassen hoor BE

indd heel spannend allemaal, ik vind het erg raar om te weten dat ik dan mama word. laat ik het maar niet over de a.s. papa hebben, dies erg chaotisch op t moment zn hooffie loopt over met alles, eerst wou ie niet werken vandaag, nu is ie toch maar wel werken om zn gedachten ff te verzetten hijs best lief zo, meneer chaootje

en de naam tsja, ik had al een voorstel gedaan aan hem, beebje 2 namen geven, de eerste de naam die hij mooi vind en de tweede die ik mooi vind. (we vinden allebei 1 naam mooi, maar niet van elkaar helemaal) en eigenlijk vond hij dat wel een strak plan, alleen nu vind hij weer dat het kind dan wel erg buitenlands klinkt aangezien het geen nederlandse namen zijn tis altijd wat he!
maar ik denk dat we er wel uitkomen
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:08:44 #108
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23966675
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:05 schreef Rewimo het volgende:
4 januari, inderdaad gek om dat al te weten hoor Maar je kunt er wel lekker naartoe groeien, naar het idee.

De 5e was ook mooi geweest...
4e is mijn opa jarig en de 5e was indd ook mooi geweest, dan is mijn oma jarig en jij zeker ook?
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 14:30:11 #109
81992 Githa
pi_23967180
Martineke, wat spannend joh !
valt er nu geen last van je af nu je misschien voor je gevoel definitief gekozen hebt doordat er nu een datum staat ?
wat die namen betreft, ik denk dat het voor je gevoel nooit echt helemaal goed zit.
Wij hadden dat ook, de naam vinden we geweldig maar je hebt altijd ergens zoiets van "of moeten we niet verder zoeken tot we misschien nog iets mooiers of beters vinden, je blijft gewoon twijfelen daarbij moet je er ook gewoon aan wennen

Buitenlandse namen kunnen toch prima deze tijd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 december 2004 @ 15:10:53 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23968107
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:08 schreef Martineke het volgende:
4e is mijn opa jarig en de 5e was indd ook mooi geweest, dan is mijn oma jarig en jij zeker ook?
Inderdaad
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:35:20 #111
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23968539
Hmmmm in je onderschrift

Tjeetje spannend Martineke,
4 januari is dan sowieso de dag, dat Martineke zichzelf mama noemen mag

Fijn dat de gyn er ook zo over denkt om de keizersnee te doen hoef je ook niet meer te twijfelen meid 1 ding scheelt je hebt nog tot 4 Januari discussietijd met je vriendje over de naam
  dinsdag 14 december 2004 @ 19:37:57 #112
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23973473
Argh, ik heb echt een mega slechte dag vandaag (lichamelijk)! Heb al slecht geslapen omdat hoe ik ook lag in bed, ontzettende pijn in m'n been had. Kon echt geen houding meer vinden, extra kussen hielp nu ook niet meer, het enige wat hielp was opstaan. De hele dag is alles pijn blijven doen. Rug, bekken, heupen, benen. Douchen hielp eventjes, dat ik even niet meer zo stijf was. Maar al gauw deed alles weer pijn. Weet van ellende gewoon niet meer hoe ik moet zitten.
Ik ga straks voor het slapen gaan nog een keertje douchen (heb helaas geen bad, dat had me helemaal lekker geleken), hopelijk dat ik dan een beetje kan slapen vannacht. En hoop dat dit gewoon even een off-day was, en dus niet de rest van de zwangerschap zo blijft...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_23973987
Ben ineens even super onzeker , gisteren deden we boodschappen en zoals veel mannen bleef Jeroen ineens hangen bij de tijdschriften die tegenover de kassa's staan , ik liep door in de veronderstelling dat ie er zo wel aan zou komen.
Niet dus... roepen (stond de boel al op de band te zetten en meneer was al 5 minuten druk aan het lezen zonder op of om te kijken iets dat normaal eigenlijk nooit gebeurd) hij hoort me niet , geïrriteerd door gegaan om de volle kar leeg te krijgen en daarna dus alles weer terug te stoppen in de kar.
Ondertussen kreeg ik een behoorlijke krampachtig gevoel in mijn buik en lager.
Vlak voordat alle boodschappen de scanner voorbij was en terug in de kar lag kwam Jeroen eindelijk aanzetten , hij had het echt niet door gehad.
Maar goed sinds dien heb ik dus een raar gevoel in mijn buik , het trok enigszins weg en ik heb er niet zoveel aandacht meer aanbesteed en rustig aangedaan.
Maar vandaag heb ik weer steeds zo'n raar drukkend krampachtig gevoel onderin mijn buik en af en toe een flinke steek in mijn vagina , alsof men er van onder een breinaald in steekt
Ik denk en hoop dat het te maken heeft met het idalen van de kleine , maar zoals ik al zei ik voel me er best onzeker onder...
Herkenbaar gevoel voor anderen?
En vanaf welke week is het normaal dat een kindje gaat indalen?
pi_23974481
Ja zo voelde bij mij het indalen ook!
Volgens mij mag ik je feliciteren met weer een stap verder.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23975396
Bibber het komt dichter bij
Maar ik heb echt het idee dat het eigenlijk nog wat aan de vroege kant is dat indalen (31week en 3 dagen) dus maw. mijn gevoel kon wel eens gelijk gaan krijgen dat dit kindje eerder komt dan de uitgerkende datum... of zit ik er helemaal naast?
  FOK!fossiel dinsdag 14 december 2004 @ 21:10:19 #116
2628 Karin
pi_23975508
Wouw 4 januari wordt Martineke moeder Lijkt me wel raar om al te weten maar aan de andere kant wel weer erg lekker.
pi_23979096
Xanthe, voor zover ik begrepen heb zegt het tijdstip van indalen helemaal niks over het moment van de bevalling.

Martineke wat leuk en ook maf dat je de (hoogstwaarschijnlijke) geboortedag van je kind nu weet! nu nog even die naam he. succes ermee!
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2004 @ 00:22:27 #118
81992 Githa
pi_23980191
Xanthe, idd ik heb ook dat gevoel en diezelfde pijn scheuten ..... niet echt pijnlijk maar wel irritant en duidelijk voelbaar het zal er dus wel bijhoren dus niet te druk maken hoor
  woensdag 15 december 2004 @ 00:29:48 #119
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_23980335
Martineke, leuk joh, hele mooie datum.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2004 @ 00:54:32 #120
43556 miss_dynastie
pi_23980771
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 19:37 schreef texelonia het volgende:(heb helaas geen bad, dat had me helemaal lekker geleken)
Ken je niemand met een bad tex? Jammer dat je niet echt in de buurt woont, anders was je van harte welkom geweest
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2004 @ 00:55:01 #121
43556 miss_dynastie
pi_23980777
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:07 schreef Martineke het volgende:
maar ik denk dat we er wel uitkomen
Vast wel !!!!
  woensdag 15 december 2004 @ 08:45:53 #122
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23983086
Beetje kunnen slapen Tex? Hoop dat de pijnen wat minder zijn vandaag!

Xante, spannend hoor! Het gaat allemaal zo snel he... Dat indalen heeft volgens mij ook weinig te zeggen over de daadwerkelijke bevalling. Het is natuurlijk wel een voorloper ervan, dus lekker dat je weet dat alles in gang gezet word in je buikje en rondom..... Ben je er straks lekker helemaal klaar voor! Maar als je het niet vertrouwt of vragen hebt of je onzeker voelt moet je eig. ff je gyn. bellen, die kan je vast wel geruststellen en ook vertellen of dat dat ook wil zeggen dat het beebje er al komt en wellicht wat eerder komt dan gepland... Sterkte hoor!!
  woensdag 15 december 2004 @ 10:04:25 #123
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_23984085
Wat lijkt me dat raar, Martineke, om ineens precies te weten wanneer je babietje komt.
4 januari.. Hihi, dan ga ik voor het eerst naar de verloskundige. Grappig idee.
Morgen naar het ziekenhuis voor de termijnecho. Ik ben er best wel zenuwachtig voor. Ben ergens gewoon zo bang dat de 4 (oeps!!!) zwangerschapstesten die ik inmiddels heb gedaan allemaal fout waren. Da'lijk is er niks te zien op de echo. Dan zal iedereen (en ik ook) zooo verdrietig zijn.
Waarom ik zo bang ben dat er niks te zien zal zijn? Ik weet het niet eens. Zwangerschapssymptonen zijn er wel, 's ochtends beetje misselijk, zijkant van mijn borsten doen flink pijn en ze zijn ook al wat gegroeid. Misschien omdat ik altijd het idee had van als je zwanger bent dan doe je de hele dag niks anders dan misselijk boven de wc hangen, en bij mij valt het dus 100% mee. Mijn moeder heeft ook nooit echt last gehad, dus misschien zit het in de familie.
Nu ja, op naar morgen maar. 10:10 krijg ik de echo... Volgens mijn berekening ben ik dan net geen 10 weken zwanger.
pi_23984475
Oh, Martineke, 4 januari
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2004 @ 10:40:32 #125
81992 Githa
pi_23984653
snow, dat een heel normaal gevoel hoor ik heb die woorden al heel vaak gelezen hier ..... maar je zult zien dat je morgen al een mooi bb'tje te zien krijgt met 10 weken kun je het al goed zien .... enne die zwangerschapssymptomen hoeven niet bij iedereen te komen, ervaar het maar als fijn Iig heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel pleszier morgen enne geniet ervan !
het hcg hormoon neemt weer af tijdens de zwangerschap als ik me niet vergis en dus blijf je niet positief testen dus niet schrikken als ie ineens negatief is

Martineke, begint het al een beetje door te dringen ? ....oe oe oe Martineke is 4 januari lekker aan het knuffelen met ummmhz haar zoontje denk

Tex, Hoe gaat ie ? is het allemaal nog vol te houden dat staan, liggen, lopen, rollen en wat je allemaal nog kan ter afwisseling. Nog even volhouden hoor ........bb'tje is on his way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')