Weer een dag voorbij.
Vanmorgen dus weer een controle gehad in het ziekenhuis en beebje is weer mooi gegroeid volgens schema ,zou nu 1700gram wegen.
Wat betreft die steken is het enige dat ik als antwoord kreeg dat dat niet veel beter zou worden en daar kon ik het mee doen....
Verder was ik 4kg gegroeid
![]()
en mocht ik niet meer snoepen.
Kraamzorg is langs geweest en alles was in orde hier en daar nog een tip en verder hadden we alles in huis en was er geen vuiltje aan de lucht.
We krijgen hier 1 persoon over de vloer en we mochten zelf kiezen of het een jonger of ouder iemand zou worden , we hebben gekozen voor een jong persoon dat niet rookt (dus ook niet buiten). En mogen we van te voren al even kennis maken met haar , iets dat wij beiden wel graag wilden , zeker omdat ze hier ineens op een voor ons best intiem moment ons huishouden ed. komt regelen en dat was dus niet gebruikelijk maar geen probleem.
Ook schijnt dat ik bij een kraamzorg bureau ben die ook in de avond uren tot ongeveer 20.00 uur de 1e dag hier kan komen.
Dit ivm. de ziekenhuis bevalling en de kans dat je bv. na 17.00 naar huis zou mogen en de meeste bureaus dan gesloten zijn.
Lekker idee allemaal.
Verder even een kleine tegenslag , we hadden een 2e hands box aangeschaft en wat we toen niet gezien hebben is dat de box helemaal niet stevig is
![]()
en we nu beiden geen goed gevoel meer hebben om dat ding nog te gebruiken , nou hebben we hem gekocht met zo'n verhogings systeem en daarvoor zijn de dingen niet bij geleverd.
Dus we hopen dat ze dat spul niet terug kan vinden dan kunnen we zeggen dat we de box terug brengen en ons geld terug willen hebben.
Jeroen wil alles graag voor de kerstdagen klaar hebben dus veel tijd om te drentelen hebben we nu niet meer.
Dus naar een nieuwe box gekeken , en gevonden!
Is ie die in elkaar aan het zetten vanavond is die kapot....
Kunnen we morgen daar ook nog achteraan gaan.... aaaargggghhhhhh!!!!
Maar langzamerhand komt er wel schot in , de meest belangrijke dingen voor de baby zijn practisch in huis.
Zag een paar nieuwkomers gefeliciteerd!~En welkom.