Eerst koffie drinken!quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:06 schreef GrupoBalanca het volgende:
hey welcome back, nou en nu als de sodemieter poepen!!
veel plezier!quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:49 schreef EvilThijn het volgende:
Hmm ik voel nu wel echt de drang..keb ook belachelijk veel gegeten gister![]()
durft niet!![]()
en heb je dr ook nog wat van geleerd?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:56 schreef EvilThijn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! hij is er uit!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foutloos!! grote hoop..heeele grote hoopoooooh dat ik daar anderhalve dag zo voor in de stress heb gezeten zeg.
Deed wel wat pijn trouwens..zat ook wel wat bloed aan het toiletpapierMan..die dop is groter dan ik kon herinneren! dat ik dat heb kunnen doorslikken zeg...
Pfew ik ben helemaal opgelucht dat het goed is gekomen zeg, weinig mensen die ik er over gesproken heb haden er vertrouwen in.
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh! blij blij blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja waar blijven ze nou?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:59 schreef arco_corleone het volgende:
foto's!!!!!!!!!
Hehehe ik heb foto's gemaakt..keb alleen geen webspace om ze te plaatsen..troubles met mijn xs4all accountquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:59 schreef arco_corleone het volgende:
foto's!!!!!!!!!
Op deze dop zal ik in iedergeval niet meer kauwenquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:59 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
en heb je dr ook nog wat van geleerd?
dat je bijvoorbeeld nooit meer grappige dingen moet lezen met een markerstift dop in je mond![]()
bij die dop weet je iig zeker dat hij dr ook weer normaal uit komt...quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:02 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Op deze dop zal ik in iedergeval niet meer kauwen![]()
Voor mij niet! ik zat echt in de stressquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:58 schreef Inca het volgende:
nah wat een saai eind
Proberen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:03 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
bij die dop weet je iig zeker dat hij dr ook weer normaal uit komt...
www.imageshack.usquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:01 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hehehe ik heb foto's gemaakt..keb alleen geen webspace om ze te plaatsen..troubles met mijn xs4all account![]()
Kewl zal even wat plaatsen daarquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:56 schreef EvilThijn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! hij is er uit!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh! blij blij blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:16 schreef EvilThijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Excuses voor de kwaliteit van de foto's...de flitser op mijn camera is gaar![]()
Hahaha geen ideequote:Op zaterdag 11 december 2004 14:20 schreef XiChico het volgende:
Bleh .. Nja .. Gefeliciteerd met je bevalling, hoe noem je em?
Haha neen ik denk dat de stift een ereplaats krijgt op het werk naast mijn monitorquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:37 schreef LeFTBuRN het volgende:
flikker die stift maar weg, en maak van die dop leuke sleutelhanger
Hij zit weer op de stift en ligt hier naast mequote:Op zaterdag 11 december 2004 14:49 schreef Biancavia het volgende:Je hebt die dop toch niet weer in gebruik genomen he?
je bent toch wel een beetje vreemdquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:52 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hij zit weer op de stift en ligt hier naast meik heb hem goed afgewassen met zeep. Hij was trouwens opmerkelijk schoon. het lijkt wel of organisch materiaal niet hecht aan dit plastic
Hoe kom je daaar nu bijquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:54 schreef peejdorie het volgende:
[..]
je bent toch wel een beetje vreemd![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:52 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hij zit weer op de stift en ligt hier naast meik heb hem goed afgewassen met zeep. Hij was trouwens opmerkelijk schoon. het lijkt wel of organisch materiaal niet hecht aan dit plastic
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:08 schreef veldmuis het volgende:
En maandag zit je collega op jouw dop te kauwen...?
Wel verleidelijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]Ga je er nu ook weer op kauwen enzo?
Maandag ligt het ding gewoon weer bij de voorraad. Wij gaan in ieder geval de eerste 2 jaar geen nieuwe stiften halenquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:08 schreef veldmuis het volgende:
En maandag zit je collega op jouw dop te kauwen...?
Ik zou maar vroeg opt werk zijn maandag als ik jou wasquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:20 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Maandag ligt het ding gewoon weer bij de voorraad. Wij gaan in ieder geval de eerste 2 jaar geen nieuwe stiften halen
Ja en dan om uitleg vragen over iets op het Whiteboard!!quote:
Jaaaah en daar dan even een foto van makenquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:25 schreef King_Nothing het volgende:
Een collega net zo'n stift (of gewoon deze) geven en later deze foto's laten zien![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Kan tie gelijk harsen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:26 schreef Ronhui het volgende:
[..]
zolang je maar geen pritt stift gebruikt!
Dank u! ik ben weer een heeele ervaring rijkerquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:47 schreef Ronhui het volgende:
Tja, wat moet ik zeggen, feli met de geboorte van uw eerste dop!
Hmm ja een mobiel telefoontje zal vast lekker naar binnen glijdenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:04 schreef arco_corleone het volgende:
wel raar dat ie er zo netjes schoon naast ligt. Het had veel leuker geweest als ie er tussen had gezeten en je er lekker in had mogen prakken. Wie doet het volgende expiriment? Iemand interesse voor de stift zelf?? Of iemand een leuk mobieltje??
Hij lag er niet echt naast hoor..ik heb hem met een potlood er onder vandaan getrokken voor de fotoquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:04 schreef arco_corleone het volgende:
wel raar dat ie er zo netjes schoon naast ligt.
goeie vraag!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:15 schreef arco_corleone het volgende:
maar hij zat niet in het mengseltje dus?? hij kwam er apart uit??
idd! Wil ik ook wetenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:15 schreef arco_corleone het volgende:
Ben op zich blij dat het jouw ervaring was en niet die van mijquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:10 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Dank u! ik ben weer een heeele ervaring rijker![]()
Aangezien ik errug veel geten had..vnml bewust vezels en muesli (gore troep trouwens!), had ik twee puntgave keutels na mekaar waar het dopje min of meer de wervel van was. Hij was vrij schoon toen hij eruit was..ik heb met een potlood even het dopje verplaatst voor de fotoquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:15 schreef arco_corleone het volgende:
Mischien is het een gerust stelling voor je als ik vertel dat bij mijn kakbeurt net er nog bloed aan het toiletpapiertje zatquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:28 schreef teknomist het volgende:
Ik mis het blood enzo wel een beetje.
.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:25 schreef King_Nothing het volgende:
Een collega net zo'n stift (of gewoon deze) geven en later deze foto's laten zien![]()
![]()
![]()
doorgeslikt....uitgepoept....afgewassen(met de franse slag)....op de stift gedaan....maandag argeloos bij een collega neerleggen en uitleg vragen over iets op het Whiteboardquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:23 schreef alsem het volgende:
en dan moet je uitleggen wat je met dan dopje hebt uitgevogeld..
Vergeet niet z'n gezicht te fotograferen als hij de pics uit dit topic zietquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:25 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
doorgeslikt....uitgepoept....afgewassen(met de franse slag)....op de stift gedaan....maandag argeloos bij een collega neerleggen en uitleg vragen over iets op het Whiteboard![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:46 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Vergeet niet z'n gezicht te fotograferen als hij de pics uit dit topic ziet
[med] wat ik vandaag toch weer mee maaktequote:Op zaterdag 11 december 2004 01:16 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Anusdie moest laatst een 1,5liter cola fles uit iemand zn hol verwijderen
![]()
ervaring?quote:Op zondag 12 december 2004 01:22 schreef ReadMe het volgende:
Hahaha, lekker voor je.
Is erg goed voor je maag dat spul!
Dat mag ook wel na alles dat ik gegeten heb die avond er voorquote:Op zondag 12 december 2004 00:58 schreef Shagster het volgende:![]()
Die drol is qua massa trouwens een dikke voldoende waard. Hulde!
Neen echt niet...Ik heb echt wel in de stress gezeten anderhalve dag..pfew gelukkig is het goed gekomen...quote:Op zondag 12 december 2004 14:21 schreef patty het volgende:
TS heeft een garp gemaaktHij heeft ons allemaal in het ootje genomen
Kloptquote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef alsem het volgende:
en zo komt het topic over het dopje langzaam tot zijn einde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |