abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:10:35 #251
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_28132575
Zoals het er nu naar uitziet 2 en 4 augustus, eerst in Raja en vervolgens in Lumpini

Ik train bij Vos Gym in Rotterdam....Muay Thai is een hobby van me, ik ben dus geen pro fighter. Ik ken toevallig een van de mannen die alles daar organiseren. Het is namelijk best moeilijk om daar als farang in de ring te kunnen staan. Anyways ik heb er zin in!
"There is a moment of sheer panic when I realize that Paul's apartment overlooks the park... and is obviously more expensive than mine."
pi_28132713
vet man, is het de eerste keer? ik zou in m'n broek schijten voor die thaise vechters
als ik op 2 of 4 augustus in Bangkok bent dan zal ik zeker ff komen kijken.
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:25:38 #253
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_28133030
Vorig jaar heb ik al een keer gevochten en gewonnen Er zijn alleen geen Thais van mijn gewichtsklasse (85-90 kg) dus ik zal het net als vorig jaar naw op moeten nemen tegen een andere farang. Vorig jaar was dat een Afro-Amerikaan, dit jaar als het goed is een Aussie en een Zweed.

Btw deze datum is nog niet definitief, mocht het nog veranderen laat ik het hier wel ff weten.
"There is a moment of sheer panic when I realize that Paul's apartment overlooks the park... and is obviously more expensive than mine."
  donderdag 23 juni 2005 @ 08:11:52 #254
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_28153420
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:38 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Ga je voor lange tijd naar Thailand vanuit het 'fantastische' Hong Kong (Okee sorry , maar het is gewoon niet mijn land dat Hong Kong)... of alleen maar op vakantie voor 2 weken? of op terugreis richting Nederland..
Op terugreis vanuit Australië ga ik voor drie dagen naar Hong Kong en 2 1/2 week nar Thailand. Maar iets als een iPod bijvoorbeeld, is dat te "vertrouwen" als je dat in Thailand koopt, of kan ik dat beter in Hong Kong kopen (nog steeds goedkoper dan Nederland denk ik?)?
  donderdag 23 juni 2005 @ 10:14:19 #255
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_28155415
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 08:11 schreef Flem het volgende:

[..]

Op terugreis vanuit Australië ga ik voor drie dagen naar Hong Kong en 2 1/2 week nar Thailand. Maar iets als een iPod bijvoorbeeld, is dat te "vertrouwen" als je dat in Thailand koopt, of kan ik dat beter in Hong Kong kopen (nog steeds goedkoper dan Nederland denk ik?)?
Ik zou hem gewoon in HK halen, is nog goedkoper ook.
  donderdag 23 juni 2005 @ 11:35:48 #256
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28157427
Misschien ga ik ook wel naar zo'n gevecht
Kennis van mij doet ook aan thaiboksen en reisde jaarlijks zo'n 2,3 keer af naar voornamelijk Bangkok.
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:13:37 #257
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_28164119
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:35 schreef Aventura het volgende:
Misschien ga ik ook wel naar zo'n gevecht
Kennis van mij doet ook aan thaiboksen en reisde jaarlijks zo'n 2,3 keer af naar voornamelijk Bangkok.
Het is alleen niet één gevecht, het zijn er gelijk een stuk of 10 oplopend in gewichtscategorie

Aan het einde komen de 'zwaardere jongens' in actie en zie je meestal ook KO's.
pi_28164210
wat is eigenlijk ongeveer de toegangsprijs voor zo'n avond?
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:15:55 #259
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_28165867
Zou ik zo uit m'n hoofd niet weten, ik mag altijd gratis naar binnen

Zal het nog wel even navragen.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:29:25 #260
11665 Rex_Mundi
Dajia hao !
pi_28190286
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:16 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is eigenlijk ongeveer de toegangsprijs voor zo'n avond?
De rijen gelijk naast de ring in Lumpini waren dacht ik iets van 1500 Baht = 30 euro
我要飞得更高 !
pi_28191670
thanks
die horen denk ik wel tot de duurste kaartjes.
nog 3 dagen
pi_28192067
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:01 schreef FragmasterFreddy het volgende:

[..]

Laat je niet in de luren leggen door de zorgvuldig gecultiveerde illusie van 'the land of smiles'. Thailand heeft echt twee gezichten. Thaise mannen gaan massaal naar de hoeren, dat is een enorme markt met mensen die veel minder te besteden hebben, en waar meisjes derhalve meer, vaker en langer worden uitgebuit. En die vind je ook niet terug in de Soi's van Pattaya, dat zijn plekken waarvan ik ook niet weet waar ze zitten, en die zijn ook helemaal niet bedoeld voor toeristen.

Ik meen ook (volgens mij de LP) gelezen te hebben dat 95 % van de klandizie locals zijn, en "maar" 5 % westerlingen
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:03:01 #263
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_28198875
Damnz, ik liep vanmiddag langs Dreizen en wat zag ik staan: "Bangkok retour ¤427,-".
Binnen even nagevraagd en wat blijkt; die aanbieding loopt gewoon door t/m maart volgend jaar. Je vliegt dan wel met El Al (een Israëlische maatschappij), maar het scheelt wel honderden euro's.

Anyways, dan heb ik dit keer maar wat meer betaald. Thai Airways staat iig voor kwaliteit
(bij El Al moet je nog maar afwachten of ze geen miltvuur bij de koffie serveren ipv suiker)
pi_28198913
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:03 schreef TongPo het volgende:
Damnz, ik liep vanmiddag langs Dreizen en wat zag ik staan: "Bangkok retour ¤427,-".
Binnen even nagevraagd en wat blijkt; die aanbieding loopt gewoon door t/m maart volgend jaar. Je vliegt dan wel met El Al (een Israëlische maatschappij), maar het scheelt wel honderden euro's.

Anyways, dan heb ik dit keer maar wat meer betaald. Thai Airways staat iig voor kwaliteit
(bij El Al moet je nog maar afwachten of ze geen miltvuur bij de koffie serveren ipv suiker)
dat is wel heel goedkoop idd, heb ik net een ticket gekocht
maar met dit ticket geldt zeker maar voor een maand?
en Thai Airways is dus goed, is het eten een beetje te doen? met KLM vlieg ik nooit meer
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:47:17 #265
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_28199808
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:04 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]
maar met dit ticket geldt zeker maar voor een maand?
Dunno, vergeten te vragen.

Thai Airways schijnt heel goed te zijn en dan vooral de kwaliteit van de service en het eten (van horen zeggen, reviews etc; voor mij is het namelijk ook de eerste keer dat ik met Thai vlieg). De maaltijden schijnen vergelijkbaar of zelfs beter te zijn dan first class meals van vele andere maatschappijen.

Ben benieuwd
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:35:23 #266
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_28201002
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:03 schreef TongPo het volgende:

IK heb reeds geboekt met EL AL, overigens in totaal kom je uit op 529,95 Euro, inclusief luchthavenbelasting, fuel-toeslag en boekingskosten voor het reisburo! Maar dan is het nog goedkoop
Bijkomend voordeel is dat als je om wat voor reden dan ook niet meekunt, voor vertrek voor 25% van de kosten kunt annuleren..

Voordeel van EL AL is dat ze in ieder geval lekker veilig zijn, hoewel je misschien daardoor wel ondervraagd zou kunnen worden, (vooral als je een ehm midden-oosters uiterlijk hebt).. 2de nadeel is dat vanaf TEL AVIV het ook nog 11 uur vliegen is, terwijl je toch al een heel eind op weg bent, maar goed EL AL vliegt natuurlijk niet boven IRAN enzo

Qua kosten zijn ze nu lekker goedkoop, zeker voor de duurdere periode rond de kerst en dergelijk, je zou trouwens ook kunnen gokken voor oktober - november dat de ticketprijzen van China Airlines en EVA Air nog naar beneden gaan...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_28201522
niks mis met El-Al hoor, ben er een paar jaar geleden mee naar Indonesie gevlogen.
alleen jammer van die tussenstop in Abu-Dhabi of iets dergelijks. maar 't is beter dan KLM in ieder geval.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 19:05:45 #268
6941 APK
Factual, I think.
pi_28201679
Lekker vriendelijk ook dat El Al personeel, één fout grapje bij het inchecken en je hebt even later bij de security controle een hand in je reet.

Niet vergeten bij het boeken een speciale maaltijd met varkensvlees te vragen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator zondag 26 juni 2005 @ 00:11:26 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28238633
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 19:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
Dit is niet in een El-Al vliegtuig. Want vrouwen met een dergelijke hoofdbedekking staan nog in een security-kamertje met een gehandschoende vuist in beide gaten als het vliegtuig al lang opgestegen is.

* ook El Al geboekt heeft. Middenin het tweede hoogseizoen (half december) voor 550 inc de hele shit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 26 juni 2005 @ 01:45:57 #271
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_28241326
quote:
Op zondag 26 juni 2005 00:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Dit is niet in een El-Al vliegtuig. Want vrouwen met een dergelijke hoofdbedekking staan nog in een security-kamertje met een gehandschoende vuist in beide gaten als het vliegtuig al lang opgestegen is.

* ook El Al geboekt heeft. Middenin het tweede hoogseizoen (half december) voor 550 inc de hele shit.
nee ik weet ook wel dat het geen el al is
niks mis met El-Al
  zondag 26 juni 2005 @ 10:25:55 #272
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_28243654
quote:
Op zondag 26 juni 2005 00:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Er is volgens mij ook niets mis met EL AL, (wel we zullen het zien in oktober), al heb ik sommige recensies gelezen, dat je bij het inchecken in de gaten wordt gehouden, en wordt bepaald wie er een streng verhoor gaat krijgen, natuurlijk, iemand met een Arabisch uiterlijk heeft hier meer kans op, maar als je iets te bijdehand bent heb ik het idee dat ze je er zomaar uit zouden kunnen pikken...

Ach het is in ieder geval lekker veilig, zolang ze maar niet boven Iran vliegen
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_28247949
groetjes vanuit Bangkok ben er net een dag. Bangkok is leuk maar ben het nu al zat. Ga morgen ook pleite. Wie zit er hier nog ergens in de buurt de komende 7 weken?
  zondag 26 juni 2005 @ 13:58:28 #274
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_28248379
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:37 schreef StefanFM het volgende:
groetjes vanuit Bangkok ben er net een dag. Bangkok is leuk maar ben het nu al zat. Ga morgen ook pleite. Wie zit er hier nog ergens in de buurt de komende 7 weken?
Waar ergens in Bangkok zit je dan dat je het nu al niet meer leuk vindt? Kijk het is opzich druk qua verkeer, maar ik vind het altijd wel leuk om met een stadsbus Bangkok te doorkruisen... en als het te warm is kan je makkelijk een shopping mall induiken..

Aan de andere kant, ik kan indenken dat je ook naar het strand, (bij voorkeur eiland, beter en schoner) wilt om het Bounty gevoel te krijgen

Helaas zit ik voorlopig, zo'n 11 weken niet in de buurt, dan gelukkig weer wel, maar goed, ik ben dan ook weer net terug
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 26 juni 2005 @ 14:51:49 #275
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_28249460
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:37 schreef StefanFM het volgende:
ik vlieg morgen naar Bangkok, kom dinsdagmiddag aan. denk ook niet dat we er lang zullen blijven, we zullen snel rustigere plekjes opzoeken
op het einde, als we al een beetje gewend zijn enzo dan blijven we wat langer in Bangkok.
  maandag 27 juni 2005 @ 11:41:35 #276
104631 celtic
Go, Irish
pi_28267381
Ik ben net terug voor een korte vakantie in Thailand. Het blijft mijn favoriete bestemming. Vlucht met EVA, niks te klagen want lekker goedkoop, behalve de krankzinnige aankomst tijd en vertrek tijd in Bangkok (03.00 uur). Binnenlandse vlucht met Bangkok Aiways naar Phuket. Super service.
In Phuket is het vanwege de moesson laag seizoen, dus de prijzen zijn erg laag. De hotels zijn amper voor een kwart bezet. Voordeel is dat het lekker rustig is en je maximaal kunt uitrusten. Enige nadeel is dat de zee erg ruw is en zwemmen in de zee niet overal mogelijk is.
Van Phuket met de boot naar de Phi Phi islands, in het moesson seizoen is dit niet echt een aanrader voor mensen met een zwakke maag. Van Phuket terug naar Bangkong. 2 overnachtingen in het Nana hotel. Erg goedkoop en de golden beer bar en de Nana discotheek zijn duidelijk een plus. Heeft iemand hier al verbleven en zo ja wat zijn de ervaringen?
In het najaar ga ik weer. Ik wil dan graag Bangkok als uitvalsbasis gebruiken voor trips naar Cambodja en/of Vietnam en Hongkong. Hoe werkt het met het krijgen van een visum?
I'm going to tell you something I've kept to myself for years.
  maandag 27 juni 2005 @ 11:49:50 #277
6941 APK
Factual, I think.
pi_28267618
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:41 schreef celtic het volgende:
Vlucht met EVA, niks te klagen want lekker goedkoop, behalve de krankzinnige aankomst tijd en vertrek tijd in Bangkok (03.00 uur).
Dat vind ik juist fijn, heb je de hele dag om naar het vliegveld te reizen en hoef je niet in Bangkok te overnachten.
Aan boord een paar wodka's er in en hop, je staat weer in Amsterdam.
  maandag 27 juni 2005 @ 11:58:34 #278
104631 celtic
Go, Irish
pi_28267856
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:49 schreef APK het volgende:

[..]

Dat vind ik juist fijn, heb je de hele dag om naar het vliegveld te reizen en hoef je niet in Bangkok te overnachten.
Aan boord een paar wodka's er in en hop, je staat weer in Amsterdam.
Daar heb je ook wel gelijk in. En ik moet zeggen dat je vanwege het tijdstip heel snel door de paspoort controle heen bent, en je meteen je baggage kunt oppikken. Heb jij ervaring met bureaus in Bangkok die visa regelen voor bijv. Cambodja? Of kun je beter direct in Bangkok naar de betreffende ambassade?
  maandag 27 juni 2005 @ 12:04:20 #279
6941 APK
Factual, I think.
pi_28268000
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:58 schreef celtic het volgende:
Heb jij ervaring met bureaus in Bangkok die visa regelen voor bijv. Cambodja? Of kun je beter direct in Bangkok naar de betreffende ambassade?
Ik zit meestal in het oosten en dan rij je gewoon met een taxi naar de Cambodiaanse grens om daar een visum te halen. (En onmiddelijk weer terug te gaan, want ik wil niet naar dat stinkland. )

Vietnam en Laos weet ik eigenlijk niet, als je langer wilt blijven zou je even op de site van de ambassade of consul van het land kunnen kijken.

Een toeristenvisum voor Cambodja bij de grens is 30 dagen geldig.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:06:43 #280
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28268073
Zijn er hier mensen naar een van de zgn. 'Marine Parks' geweest? Is dat wat? En de National Parks? Zit daar nog een aanrader tussen? We vliegen 7 juli naar BKK, en we hebben verder nog niets gepland .
  maandag 27 juni 2005 @ 12:07:58 #282
104631 celtic
Go, Irish
pi_28268107
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:04 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zit meestal in het oosten en dan rij je gewoon met een taxi naar de Cambodiaanse grens om daar een visum te halen. (En onmiddelijk weer terug te gaan, want ik wil niet naar dat stinkland. )

Vietnam en Laos weet ik eigenlijk niet, als je langer wilt blijven zou je even op de site van de ambassade of consul van het land kunnen kijken.

Een toeristenvisum voor Cambodja bij de grens is 30 dagen geldig.
Hoe zo stinkland? Hoe is het oosten van Thailand?
  maandag 27 juni 2005 @ 12:21:09 #283
6941 APK
Factual, I think.
pi_28268535
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:07 schreef celtic het volgende:

Hoe zo stinkland? Hoe is het oosten van Thailand?
Het is een stukje armer dan Thailand en een hoop mensen die voor een weekje naar Cambodja gingen kwamen ziek terug.
Maar er schijnen ook een hoop mooie en indrukwekkende dingen te zijn.

In het oosten ligt een eiland dat ik erg leuk vind: Koh Chang (ook nog Koh Kut en Koh Mak.)
In de zomer is het daar niet altijd 'mooi' weer, maar het is wel lekker rustig.
Ik hou wel van zo'n lekkere stortbui, het verbroederd ook wel als je allemaal 's avonds van het strand opeens naar binnen moet rennen.

Van de eilanden die ik bezocht heb in de zomer hadden Samui, Pha-ngang en Samet het beste weer....

Maar ja, het blijft een persoonlijke keuze wat je leuk vindt en waar je naar toe gaat.....
pi_28269383
nog 6 uur en dan vlieg ik terug naar NL na 7 weken in dit fantastische land te zijn geweest
zeker dat ik vaker hier ga zijn. Oh en Thai airways is perfect hoor van chang mai naar phuket mee gevlogen (geen zin in nogmaals de nachtrein) en beviel super.

bye bye thailand
  Moderator maandag 27 juni 2005 @ 12:59:56 #286
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28269871
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:04 schreef APK het volgende:

[..]

Je hebt daar héle mooie tempels hoor!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 27 juni 2005 @ 13:14:58 #287
19840 Libris
Live from Singapore
pi_28270332
Cambodja is geweldig, het is inderdaad een stuk armer dan Thailand, het eten is net iets minder (fried rice with vegetables, fried rice with pork, fried rice with chicken....)

Seam Reap (Angkor Wat) is wel toeristisch maar de moeite waard. Phnom Penh (inclusief Killing Fields) is een heel vreemde hoofdstad, geen hoogbouw, mensen spreken amper Engels, een geweldige ervaring (maar dat is voor een ander topic )
  Moderator maandag 27 juni 2005 @ 13:19:19 #288
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28270491
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:14 schreef Libris het volgende:
Cambodja is geweldig, het is inderdaad een stuk armer dan Thailand, het eten is net iets minder (fried rice with vegetables, fried rice with pork, fried rice with chicken....)

Seam Reap (Angkor Wat) is wel toeristisch maar de moeite waard. Phnom Penh (inclusief Killing Fields) is een heel vreemde hoofdstad, geen hoogbouw, mensen spreken amper Engels, een geweldige ervaring (maar dat is voor een ander topic )
Na het lezen van bovenstaande post heb ik nu toch ook wel zoiets van: daar moét ik een keer naartoe. Geen hoogbouw én nauwelijks Engels spreken. Dat is wel érg tof zeg. Dan neem ik dat saaie vieze vreten wel voor lief.
  maandag 27 juni 2005 @ 18:24:15 #289
6941 APK
Factual, I think.
pi_28279872
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:19 schreef Gert het volgende:

Na het lezen van bovenstaande post heb ik nu toch ook wel zoiets van: daar moét ik een keer naartoe. Geen hoogbouw én nauwelijks Engels spreken. Dat is wel érg tof zeg. Dan neem ik dat saaie vieze vreten wel voor lief.
Vergeet de bling-bling en de schedels niet.
  maandag 27 juni 2005 @ 18:30:36 #290
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_28280010
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:41 schreef celtic het volgende:
Ik ben net terug voor een korte vakantie in Thailand. Het blijft mijn favoriete bestemming. Vlucht met EVA, niks te klagen want lekker goedkoop, behalve de krankzinnige aankomst tijd en vertrek tijd in Bangkok (03.00 uur). Binnenlandse vlucht met Bangkok Aiways naar Phuket. Super service.
In Phuket is het vanwege de moesson laag seizoen, dus de prijzen zijn erg laag. De hotels zijn amper voor een kwart bezet. Voordeel is dat het lekker rustig is en je maximaal kunt uitrusten. Enige nadeel is dat de zee erg ruw is en zwemmen in de zee niet overal mogelijk is.
Van Phuket met de boot naar de Phi Phi islands, in het moesson seizoen is dit niet echt een aanrader voor mensen met een zwakke maag. Van Phuket terug naar Bangkong. 2 overnachtingen in het Nana hotel. Erg goedkoop en de golden beer bar en de Nana discotheek zijn duidelijk een plus. Heeft iemand hier al verbleven en zo ja wat zijn de ervaringen?
In het najaar ga ik weer. Ik wil dan graag Bangkok als uitvalsbasis gebruiken voor trips naar Cambodja en/of Vietnam en Hongkong. Hoe werkt het met het krijgen van een visum?
Nana Hotel leuk Het ligt eraan wat je wilt natuurlijk.. Kijk ga je voor de thaise vrouwtjes.. tja dan is het NANA Hotel inderdaad een goed plan .. samen met de disco.. Echter persoonlijk trekt het mij echt niet.. mij teveel hoerenkast.. maar goed ieder zijn ding natuurlijk

Tip, als je er vaker komt, kom je ook in contact met degelijke Thaise meisjes.. Ik heb er nu een aantal in mijn phone staan.. en kom eigenlijk altijd tijd tekort

Visa kan je in Bangkok bij de ambassade regelen, dat scheelt iets ten opzichte van de grens, want je kan bij de ambassade in Bangkok met 20 USD betalen, bij de grens alleen met 1000 THB (ja die cambodjanen zijn ook niet gek, hoppa 4 USD in de pocket )
Voor Laos (mocht je daar heen willen) kan je het beste een visa regelen op Kao Sahn Road, kost maar 600 THB, in tegenstelling tot bij de grens, daar is dat 30 USD!!!
Voor Vietnam is Kao Sahn Road ook het goedkoopst, gewoon bij een visumburo, wel moet je een paar dagen wachten...
Bij Hong Kong krijg je je entry stamp (NL-paspoort that is) bij binnenkomst.. misschien een tip om wat euro;s te besparen.. je kunt al met Air Asia voor 2500 THB heen en weer naar Macau, vandaar de bus naar de Jetty en voor 18 Euro kan je dan naar Hong Kong.. is wel langer.. maar goed je krijgt tenminste weer een extra stempel in de paspoort... en je kunt eventueel ook Macau zien, (Portugese kolonie geweest), niet veel te doen behalve gokken . De boten naar Hong Kong zijn er elke 30 minuten wel de hele dag (ook 's nachts) door... en hoeft niet te worden gereserveerd
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  maandag 27 juni 2005 @ 19:33:30 #291
104631 celtic
Go, Irish
pi_28281666
quote:
Op maandag 27 juni 2005 18:30 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Nana Hotel leuk Het ligt eraan wat je wilt natuurlijk.. Kijk ga je voor de thaise vrouwtjes.. tja dan is het NANA Hotel inderdaad een goed plan .. samen met de disco.. Echter persoonlijk trekt het mij echt niet.. mij teveel hoerenkast.. maar goed ieder zijn ding natuurlijk

Tip, als je er vaker komt, kom je ook in contact met degelijke Thaise meisjes.. Ik heb er nu een aantal in mijn phone staan.. en kom eigenlijk altijd tijd tekort

Visa kan je in Bangkok bij de ambassade regelen, dat scheelt iets ten opzichte van de grens, want je kan bij de ambassade in Bangkok met 20 USD betalen, bij de grens alleen met 1000 THB (ja die cambodjanen zijn ook niet gek, hoppa 4 USD in de pocket )
Voor Laos (mocht je daar heen willen) kan je het beste een visa regelen op Kao Sahn Road, kost maar 600 THB, in tegenstelling tot bij de grens, daar is dat 30 USD!!!
Voor Vietnam is Kao Sahn Road ook het goedkoopst, gewoon bij een visumburo, wel moet je een paar dagen wachten...
Bij Hong Kong krijg je je entry stamp (NL-paspoort that is) bij binnenkomst.. misschien een tip om wat euro;s te besparen.. je kunt al met Air Asia voor 2500 THB heen en weer naar Macau, vandaar de bus naar de Jetty en voor 18 Euro kan je dan naar Hong Kong.. is wel langer.. maar goed je krijgt tenminste weer een extra stempel in de paspoort... en je kunt eventueel ook Macau zien, (Portugese kolonie geweest), niet veel te doen behalve gokken . De boten naar Hong Kong zijn er elke 30 minuten wel de hele dag (ook 's nachts) door... en hoeft niet te worden gereserveerd
Eerlijk gezegd wist ik niet van te voren hoe de reputatie va het "Nana" was. Ik heb van te voren altijd gelogeerd in het tai pan hotel. Inderdaad een groot verschil met "Nana". Maar ja eenmaal ingecheckt heb ik toch maar kennis gemaakt met de vele "goede dingen" dat het te bieden heeft. De eerlijk gebied dat het inderdaad een veredelde hoerenkast is..

Erg bedankt voor de visa tips.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:23:01 #292
24329 KNAK
ff w88,......
pi_28312313
Nana Hotel Sukhumvit , daarachter heb je het Warobi Hotel ofzo, heb ik een tijdje gezeten

Anyway

In Augustus voor de 5e keer in precies 1 jaar naar Thailand.

Ticket al geboekt, niets kan me meer stoppen
Alleen nog even tegen mn werkgever zeggen dat ik ga die weet nog niets

Mai pben rai~!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:25:51 #293
24329 KNAK
ff w88,......
pi_28312406
Nana Hotel heeft een disco?

Hebben we het over dezelfde Nana? op de hoek daar, waar ook wat van die openlucht-barretjes zijn als je van Sukhumvit road die Soi binnenrijdt?
Mai pben rai~!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:44:49 #294
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_28313133
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:25 schreef KNAK het volgende:
Nana Hotel heeft een disco?

Hebben we het over dezelfde Nana? op de hoek daar, waar ook wat van die openlucht-barretjes zijn als je van Sukhumvit road die Soi binnenrijdt?
Ik ben niet echt een NANA hotel kenner Maar ik heb idd begrepen dat daar een disco is.. ik ben daar zelf echter nog nooit geweest... overigens in zo'n beetje elke disco in Thailand kan je als 'farang' een Thais meiske mee naar huis krijgen hoor... (ja soms tegen betaling vrees ik), sterker nog, zelfs als ik met een 'degelijke' thaise meid in de disco ben, wordt ik toch nog aangesproken (Maar ja de ervoor betalen factor staat me toch tegen )

Hmzzz KNAK komt idd erg vaak in Thailand.. ik vrees zelfs meer dan mij.. en ik ben er al 4x per jaar...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:26:01 #295
24329 KNAK
ff w88,......
pi_28316723
Nana heb ik in Mei nog bezocht, ik kwam 5 uur in ochtend aan en werd opgehaald door vrienden en nergens een kamer...ook Nana niet, toen maar in Amali gedoken

4x is nog redelijk wat...
ik zit er maar 1 oceaantje naast, 3 uurtjes vliegen...dan is het al snel wat makkelijker

Betalen is taboe, zelf ga ik eigenlijk helemaal niet om die reden naar Thailand... dat het allemaal zo leuk er aan toe gaat is alleen maar meegenomen

Thailand is mooi, leuk land, leuke (lokale) mensen en daar waar ik meestal zit, Kaosan rd is het onwijs gezellig, veel mensen ontmoeten,veel interactie, verhalen tot aan diep in de nacht ...iets wat ik hier in dit gehucht toch maar redelijk beperkt heb

Iemand die weleens in Gulliver geweest is?
Mai pben rai~!
pi_28320600
Hey Tongpo, waar train je in Thailand??
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:59:23 #297
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_28330779
Hoeveel hebben recente reizigers in Baht per dag uitgegeven?
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:01:22 #298
24329 KNAK
ff w88,......
pi_28330845
2K per dag denk ik

inclusief overnachting
Mai pben rai~!
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:26:29 #299
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_28331633
En heb je dan veel rondgetrockken cq onzin gekocht?
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:31:25 #300
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28331798
Net de inentingen gehad. Wat achterlijk duur zeg, was 71 kwijt. Maargoed beter dan straks wat oplopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')