Op terugreis vanuit Australië ga ik voor drie dagen naar Hong Kong en 2 1/2 week nar Thailand. Maar iets als een iPod bijvoorbeeld, is dat te "vertrouwen" als je dat in Thailand koopt, of kan ik dat beter in Hong Kong kopen (nog steeds goedkoper dan Nederland denk ik?)?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:38 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ga je voor lange tijd naar Thailand vanuit het 'fantastische' Hong Kong(Okee sorry
, maar het is gewoon niet mijn land dat Hong Kong)... of alleen maar op vakantie voor 2 weken? of op terugreis richting Nederland..
Ik zou hem gewoon in HK halen, is nog goedkoper ook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:11 schreef Flem het volgende:
[..]
Op terugreis vanuit Australië ga ik voor drie dagen naar Hong Kong en 2 1/2 week nar Thailand. Maar iets als een iPod bijvoorbeeld, is dat te "vertrouwen" als je dat in Thailand koopt, of kan ik dat beter in Hong Kong kopen (nog steeds goedkoper dan Nederland denk ik?)?
Het is alleen niet één gevecht, het zijn er gelijk een stuk of 10 oplopend in gewichtscategoriequote:Op donderdag 23 juni 2005 11:35 schreef Aventura het volgende:
Misschien ga ik ook wel naar zo'n gevecht
Kennis van mij doet ook aan thaiboksen en reisde jaarlijks zo'n 2,3 keer af naar voornamelijk Bangkok.
De rijen gelijk naast de ring in Lumpini waren dacht ik iets van 1500 Baht = 30 euroquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:16 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is eigenlijk ongeveer de toegangsprijs voor zo'n avond?
Ik meen ook (volgens mij de LP) gelezen te hebben dat 95 % van de klandizie locals zijn, en "maar" 5 % westerlingenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:01 schreef FragmasterFreddy het volgende:
[..]
Laat je niet in de luren leggen door de zorgvuldig gecultiveerde illusie van 'the land of smiles'. Thailand heeft echt twee gezichten. Thaise mannen gaan massaal naar de hoeren, dat is een enorme markt met mensen die veel minder te besteden hebben, en waar meisjes derhalve meer, vaker en langer worden uitgebuit. En die vind je ook niet terug in de Soi's van Pattaya, dat zijn plekken waarvan ik ook niet weet waar ze zitten, en die zijn ook helemaal niet bedoeld voor toeristen.
dat is wel heel goedkoop idd, heb ik net een ticket gekochtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:03 schreef TongPo het volgende:
Damnz, ik liep vanmiddag langs Dreizen en wat zag ik staan: "Bangkok retour ¤427,-".
Binnen even nagevraagd en wat blijkt; die aanbieding loopt gewoon door t/m maart volgend jaar. Je vliegt dan wel met El Al (een Israëlische maatschappij), maar het scheelt wel honderden euro's.
Anyways, dan heb ik dit keer maar wat meer betaald. Thai Airways staat iig voor kwaliteit
(bij El Al moet je nog maar afwachten of ze geen miltvuur bij de koffie serveren ipv suiker)
Dunno, vergeten te vragen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar met dit ticket geldt zeker maar voor een maand?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:03 schreef TongPo het volgende:
Damnz, ik liep vanmiddag langs Dreizen en wat zag ik staan: "Bangkok retour ¤427,-".
Binnen even nagevraagd en wat blijkt; die aanbieding loopt gewoon door t/m maart volgend jaar. Je vliegt dan wel met El Al (een Israëlische maatschappij), maar het scheelt wel honderden euro's.
Anyways, dan heb ik dit keer maar wat meer betaald. Thai Airways staat iig voor kwaliteit
(bij El Al moet je nog maar afwachten of ze geen miltvuur bij de koffie serveren ipv suiker)
Dit is niet in een El-Al vliegtuig. Want vrouwen met een dergelijke hoofdbedekking staan nog in een security-kamertje met een gehandschoende vuist in beide gaten als het vliegtuig al lang opgestegen is.quote:
nee ik weet ook wel dat het geen el al isquote:Op zondag 26 juni 2005 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is niet in een El-Al vliegtuig. Want vrouwen met een dergelijke hoofdbedekking staan nog in een security-kamertje met een gehandschoende vuist in beide gaten als het vliegtuig al lang opgestegen is.
* ook El Al geboekt heeft. Middenin het tweede hoogseizoen (half december) voor 550 inc de hele shit.![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is niet in een El-Al vliegtuig. Want vrouwen met een dergelijke hoofdbedekking staan nog in een security-kamertje met een gehandschoende vuist in beide gaten als het vliegtuig al lang opgestegen is.
* ook El Al geboekt heeft. Middenin het tweede hoogseizoen (half december) voor 550 inc de hele shit.![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 13:37 schreef StefanFM het volgende:
groetjes vanuit Bangkok ben er net een dag. Bangkok is leuk maar ben het nu al zat. Ga morgen ook pleite. Wie zit er hier nog ergens in de buurt de komende 7 weken?
ik vlieg morgen naar Bangkok, kom dinsdagmiddag aan. denk ook niet dat we er lang zullen blijven, we zullen snel rustigere plekjes opzoekenquote:Op zondag 26 juni 2005 13:37 schreef StefanFM het volgende:
groetjes vanuit Bangkok ben er net een dag. Bangkok is leuk maar ben het nu al zat. Ga morgen ook pleite. Wie zit er hier nog ergens in de buurt de komende 7 weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |