In overvloed hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:38 schreef Gert het volgende:
Niet 'in overvloed' maar ze zijn er (tegenwoordig) wel.
Yep idd, leve het toerisme.quote:
Wij waren er in november 2003 en daarna weer in februari 2004 en herkenden het al niet meer. RIP KP Bungalows.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:15 schreef Gert het volgende:
Hm ja het is ook al weer anderhalf jaar geleden dat ik op Ko Chang was, en gezien het tempo waarmee ze toen aan het bouwen waren, zal ik het nu waarschijnlijk nauweljiks meer terugherkennen.
Er zijn inmiddels al vier 7/11's.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:15 schreef Gert het volgende:
Hm ja het is ook al weer anderhalf jaar geleden dat ik op Ko Chang was, en gezien het tempo waarmee ze toen aan het bouwen waren, zal ik het nu waarschijnlijk nauweljiks meer terugherkennen.
En bedankt.quote:
De 'Cookie brothers' (quote:Op maandag 16 mei 2005 17:41 schreef Sosa het volgende:
Iemand nog goeie tips voor een mooi hotel/toko voor mijn ouders op Koh Chang?
Wordt je bangkok zo vanlievelee niet een beetje zat?? Ik had het na 3 dagen wel gezien hoor!!quote:Op maandag 16 mei 2005 18:57 schreef KNAK het volgende:
ik ben weer terug![]()
al 5 dagen.
heb er zelfs al 2 moeten werken![]()
Ik ga denk ik nog maar een keer
![]()
Ik heb die lui in Den Haag ook wel eens gebeld, komt geen verstandig woord uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:02 schreef beery het volgende:
Ik ben van plan om met een enkeltje van Dusseldorf naar BKK te vliegen. Reden: enkeltje is lekker makkelijk en ik bepaal lekker zelf wanneer en vanuit waar ik terugvlieg.
Ik ben van plan om 3 tot 10 weken te blijven, ik koop dus geen visa van te voren in Nederland. Ik even bellen met de Thaise ambassade in Den haag. Ik leg hem de situatie uit: ik ga vliegen met een enkeltje zonder visum, kom ik het land in? Zijn antwoord was ja, de andere vragen die ik stelde werden tevens allemaal beantwoord met ja.ja.ja.ja. Volgens mij kent die beste man geen nee. Toch vertrouw ik het antwoord niet helemaal omdat ik wel eens andere verhalen heb gehoord van mensen die geweigerd werden door de vliegmaatschappij of douane.
En niet naar Birma, dan moet je je paspoort inleveren...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Als je 10 weken blijft moet je wel twee keer de grens over, dat kunnen ook prijzige tripjes zijn.
En waarom niet naar Birma (Myanmar) dan? Ik bedoel het klopt dat je voor daytrip je paspoort moet afgeven maar ik zie niet in wat hier verkeerd aan is, je krijgt hem echt wel terug hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef Doekes het volgende:
[..]
En niet naar Birma, dan moet je je paspoort inleveren...
Ik ga over een maandje denk ik ook maar weer, of misschien Indonesie...quote:Op maandag 16 mei 2005 18:57 schreef KNAK het volgende:
ik ben weer terug![]()
al 5 dagen.
heb er zelfs al 2 moeten werken![]()
Ik ga denk ik nog maar een keer
![]()
Het is algemeen bekend dat veel Singaporians naar Thailand gaan om even 'uit de stad' te zijn en in een luxe resort vertoeven... En waarschijnlijk ook van het Thaise nachtlevenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 06:50 schreef Libris het volgende:
[..]
Ik ga over een maandje denk ik ook maar weer, of misschien Indonesie...
Toch een voordeel van in de buurt wonen
Geen probleem bro, stuur dat ticket maar door naar mij en zeg dat je hem bent kwijtgeraaktquote:Op zondag 22 mei 2005 09:15 schreef ozzietukker het volgende:
Kan iemand mijn vlucht naar Hong Kong niet laten doorgaan??
Amen!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 06:50 schreef Libris het volgende:
[..]
Toch een voordeel van in de buurt wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |