Ja sorry, ik weet dat ik normaal gesproken een meedogenloze reller ben, maar ik ben vandaag gewoon niet in de stemming.quote:
Welterusten meedogenloze rellerquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja sorry, ik weet dat ik normaal gesproken een meedogenloze reller ben, maar ik ben vandaag gewoon niet in de stemming.
Ja, vlucht maar weer snel voordat iedere letter die ik typ je zoals gewoonlijk raakt als een mokerslag, mijn toetsaanslagen als bakstenen op dat sidderende hoofd van je neerklateren, voordat deze internettende taalterrorist je tot op de grond toe afbrandt! Zo gebeurt dat immers altijd, wraaaaaaaaaaah!quote:
Je komt wel wat laat op gang.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, vlucht maar weer snel voordat iedere letter die ik typ je zoals gewoonlijk raakt als een mokerslag, mijn toetsaanslagen als bakstenen op dat sidderende hoofd van je neerklateren, voordat deze internettende taalterrorist je tot op de grond toe afbrandt! Zo gebeurt dat immers altijd, wraaaaaaaaaaah!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:30 schreef schvvmert het volgende:
Ik wacht nog ff op de volgende ronde.![]()
wanneer ga jij slociteren?quote:
Ach joh, kan jou het schelen, we hebben wel kanslozer mailtjes binnengekregen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 07:12 schreef Sjoe538 het volgende:
Aangezien ik nog maar net op Fok! ben lijkt het me geen goed idee om mezelf op te geven, toch veel succes aan iedereen die wel mee doet!
Ja, dat zeg ik. Is binnen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:34 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik ga ervan uit dat mijn weldoordachte mail is ontvangen?
quote:Hoi Geert-Jan,
Ik begrijp dat je niet bent aangemeld op het FOK!-forum? En actief meepost
in het ONZ-forum?
Dat is namelijk toch echt een vereiste, dat begrijp je vast wel.
Toch bedankt voor je belangstelling.
Met vriendelijke groet,
CartWOman
Forum Admin FOK!
okeeequote:Op zaterdag 11 december 2004 12:38 schreef Cynix ® het volgende:
Stuur een nieuwe mailtje. En geef aan dat je al user bent.
Ze vragen me maar.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef Cynix ® het volgende:
Moeten we het écht doen met wat we tot nu toe binnen hebben gekregen?
Welkom terug, Insomaniac!quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:36 schreef Cynix ® het volgende:
Had ik al gezegd dat een lekker wijf vrouw de voorkeur geniet?
wie dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:44 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ach, er zijn toch wel meer lekkere wijven hier?![]()
leeftijd is toch geen drempel?quote:Op zondag 12 december 2004 16:26 schreef Chriz2k het volgende:
Ik durf niet te mailen vanwege mijn leeftijd.
Jezelf aanmelden kan altijd. Da's natuurlijk nog wel iets anders dan ook daadwerkelijk een káns maken. Maar dat mogen jullie straks onderling uitmaken.quote:Op zondag 12 december 2004 17:36 schreef onlogisch het volgende:
dus zelfs ik zou me ook op kunnen geven
quote:Op zondag 12 december 2004 19:22 schreef Fwnk het volgende:
DP zegt:
jij moet nu gillen: 'JA DEPRESIDENT WINT'
Dan doe ik met je mee. Beetje elke nacht centraal in 1 topic zittenquote:Op zondag 12 december 2004 19:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Als DePresident moderator van onzin wordt dan ga ik uit protest baggeren!
Je hebt hulp nodigquote:Op zondag 12 december 2004 19:34 schreef DePresident het volgende:
Ik ben god
help 'm dan ( van t forum af)quote:Op zondag 12 december 2004 20:01 schreef yvonne het volgende:
Zoek hulp..
kan wel, dat zie je, maar als ze jou kiezen is het wel erg ... tja onlogisch?quote:Op zondag 12 december 2004 17:36 schreef onlogisch het volgende:
dus zelfs ik zou me ook op kunnen geven
fok fok fok... waar gaat dat heen
ook iets voor DP trouwens.. onder de tap liggen..quote:Op zondag 12 december 2004 20:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar wat let je? misschien staat blauw je wel heel goed(ga nanders vanacht onder de tap liggen, kun je kijken of blauw je staat
Yvonne.... help mequote:Op zondag 12 december 2004 20:01 schreef yvonne het volgende:
Zoek hulp..
quote:Op zondag 12 december 2004 20:18 schreef ImamDP het volgende:
[..]
Yvonne.... help me![]()
ik kan niet zonder FOK! ik ga in mezelf snijden![]()
p.s: krijgen psychiatrische patienten een mildere behandeling op FOK!?
Lijkt me dan best interessant
![]()
Doorposten tijdens ban met kloon.quote:Op zondag 12 december 2004 20:23 schreef DePausMobiel het volgende:
Waarom een week extra?
Hij heeft al 3 wekenquote:Op zondag 12 december 2004 21:04 schreef Xebrozius het volgende:
Goh, ik had toch wel een sterke reactie van DePresident verwacht nu.
Iets in de trant van:
- sukkel
- homo
- je moeder
-
-
Ik neem aan dat DP bang is voor nog een weekban?
al?quote:Op zondag 12 december 2004 21:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hij heeft al 3 weken
Wel opletten nu he
Ongeveer 20.quote:Op zondag 12 december 2004 21:07 schreef mvt het volgende:
wat is de stand van zaken?? hoeveel mensen hebben er ongeveer gemaild?? 0-10? 11-20? 21-30??
Nee, exclusief. Of hebben we iets binnen?quote:
Ik heb vrijdag ofzo al gemailed!quote:Op zondag 12 december 2004 21:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, exclusief. Of hebben we iets binnen?
En ben je al onderweg?![]()
* paarse_paashaas enters the stagequote:Op maandag 13 december 2004 09:52 schreef The_Langolier het volgende:
Kan het despotische regime aub zo vlug mogelijk weer hersteld worden? Dan zijn we van die irritante schijn-democratie af.
Ja hoor, na dit experimentje gaan we gewoon weer keihard regeren vanuit onze ivoren toren.quote:Op maandag 13 december 2004 09:52 schreef The_Langolier het volgende:
Kan het despotische regime aub zo vlug mogelijk weer hersteld worden? Dan zijn we van die irritante schijn-democratie af.
Heb je toch wat geleerd van de FP-ersquote:Op maandag 13 december 2004 12:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja hoor, na dit experimentje gaan we gewoon weer keihard regeren vanuit onze ivoren toren.
Taalvaardigheid is geen doorslaggevend criterium, naamsbekendheid en eventueel respect van andere ONZ-ers wél. Daar zou ik me meer zorgen over maken, als ik jou was.quote:Op maandag 13 december 2004 12:20 schreef the_real_joontje het volgende:
schaam schaam zie nu pas spellings fouten in mn mail
wie ben jij?quote:Op maandag 13 december 2004 12:20 schreef the_real_joontje het volgende:
schaam schaam zie nu pas spellings fouten in mn mail
Ik stel voor dat jullie de voorbeeldban invoeren. Af en toe gewoon een willekeurig persoon bannen op maar even het schrikbewind te bevestigen.quote:Op maandag 13 december 2004 12:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja hoor, na dit experimentje gaan we gewoon weer keihard regeren vanuit onze ivoren toren.
Dat doe ik dagelijksquote:Op maandag 13 december 2004 13:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jullie de voorbeeldban invoeren. Af en toe gewoon een willekeurig persoon bannen op maar even het schrikbewind te bevestigen.
Oh kom op, arrogante hork! Wie aanbidt the_real_joontje nu niet als de meesterlijke onzingod die hij/zij/het is!?quote:Op maandag 13 december 2004 12:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Taalvaardigheid is geen doorslaggevend criterium, naamsbekendheid en eventueel respect van andere ONZ-ers wél. Daar zou ik me meer zorgen over maken, als ik jou was.
Niet waar! Je verzint er elke keer één of andere reden voor. Bah, dat is geen despotisme.quote:
ja, de " [willekeurige user] gaat nu verplicht slapen" ban, bijvoorbeeldquote:
Dan ga ik wel weer over tot het sluiten van reeksenquote:Op maandag 13 december 2004 13:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Niet waar! Je verzint er elke keer één of andere reden voor. Bah, dat is geen despotisme.
Die is schattigquote:Op maandag 13 december 2004 13:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, de " [willekeurige user] gaat nu verplicht slapen" ban, bijvoorbeeld
Dat is gewoon omdat Yvonne weet wat goed voor je is. Luister braaf naar Big Mamma.quote:Op maandag 13 december 2004 13:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, de " [willekeurige user] gaat nu verplicht slapen" ban, bijvoorbeeld
toch knap dat dat willekeurige regelmatig bij mij beland, uit alle usersquote:
Hij is ook al een keer bij zoishet uitgekomenquote:Op maandag 13 december 2004 13:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
toch knap dat dat willekeurige regelmatig bij mij beland, uit alle users
Durf je toch niet. Mietje. Laten we wel wezen, jij bent tegenwoordig net zo despotisch als Wouter Bos op een slechte haar-dag.quote:Op maandag 13 december 2004 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weer over tot het sluiten van reeksen
Dank je wel voor je steunquote:Op maandag 13 december 2004 13:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat we nodig hebben is een ouderwets wrede en boosaardige tiran als mod. Iemand die panische angsten kan opwekken door slechts aan te geven dat hij/zij online is. Een soort gynaecoloog wiens favoriete gereedschap de botzaag is.
Doe eens, nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 13 december 2004 13:44 schreef Croupouque het volgende:
Want in dat geval kan ik je dat gedoe allemaal besparen door nu al te zeggen wie de nieuwe mod gaat worden.
Crouptilla de Hunquote:
Alsof er nog reeksen over zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weer over tot het sluiten van reeksen
Genoegquote:
Jij gaat geen moderator worden! Slotjes die jij uitdeelt zijn gewoon te snood. Een beetje het effect van doodgeknuppeld worden door een zak gevuld met twee maanden oude, mauwende poesjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |