Taalvaardigheid is geen doorslaggevend criterium, naamsbekendheid en eventueel respect van andere ONZ-ers wél. Daar zou ik me meer zorgen over maken, als ik jou was.quote:Op maandag 13 december 2004 12:20 schreef the_real_joontje het volgende:
schaam schaam zie nu pas spellings fouten in mn mail
wie ben jij?quote:Op maandag 13 december 2004 12:20 schreef the_real_joontje het volgende:
schaam schaam zie nu pas spellings fouten in mn mail
Ik stel voor dat jullie de voorbeeldban invoeren. Af en toe gewoon een willekeurig persoon bannen op maar even het schrikbewind te bevestigen.quote:Op maandag 13 december 2004 12:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja hoor, na dit experimentje gaan we gewoon weer keihard regeren vanuit onze ivoren toren.
Dat doe ik dagelijksquote:Op maandag 13 december 2004 13:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jullie de voorbeeldban invoeren. Af en toe gewoon een willekeurig persoon bannen op maar even het schrikbewind te bevestigen.
Oh kom op, arrogante hork! Wie aanbidt the_real_joontje nu niet als de meesterlijke onzingod die hij/zij/het is!?quote:Op maandag 13 december 2004 12:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Taalvaardigheid is geen doorslaggevend criterium, naamsbekendheid en eventueel respect van andere ONZ-ers wél. Daar zou ik me meer zorgen over maken, als ik jou was.
Niet waar! Je verzint er elke keer één of andere reden voor. Bah, dat is geen despotisme.quote:
ja, de " [willekeurige user] gaat nu verplicht slapen" ban, bijvoorbeeldquote:
Dan ga ik wel weer over tot het sluiten van reeksenquote:Op maandag 13 december 2004 13:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Niet waar! Je verzint er elke keer één of andere reden voor. Bah, dat is geen despotisme.
Die is schattigquote:Op maandag 13 december 2004 13:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, de " [willekeurige user] gaat nu verplicht slapen" ban, bijvoorbeeld
Dat is gewoon omdat Yvonne weet wat goed voor je is. Luister braaf naar Big Mamma.quote:Op maandag 13 december 2004 13:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, de " [willekeurige user] gaat nu verplicht slapen" ban, bijvoorbeeld
toch knap dat dat willekeurige regelmatig bij mij beland, uit alle usersquote:
Hij is ook al een keer bij zoishet uitgekomenquote:Op maandag 13 december 2004 13:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
toch knap dat dat willekeurige regelmatig bij mij beland, uit alle users
Durf je toch niet. Mietje. Laten we wel wezen, jij bent tegenwoordig net zo despotisch als Wouter Bos op een slechte haar-dag.quote:Op maandag 13 december 2004 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weer over tot het sluiten van reeksen
Dank je wel voor je steunquote:Op maandag 13 december 2004 13:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat we nodig hebben is een ouderwets wrede en boosaardige tiran als mod. Iemand die panische angsten kan opwekken door slechts aan te geven dat hij/zij online is. Een soort gynaecoloog wiens favoriete gereedschap de botzaag is.
Doe eens, nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 13 december 2004 13:44 schreef Croupouque het volgende:
Want in dat geval kan ik je dat gedoe allemaal besparen door nu al te zeggen wie de nieuwe mod gaat worden.
Crouptilla de Hunquote:
Alsof er nog reeksen over zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weer over tot het sluiten van reeksen
Genoegquote:
Jij gaat geen moderator worden! Slotjes die jij uitdeelt zijn gewoon te snood. Een beetje het effect van doodgeknuppeld worden door een zak gevuld met twee maanden oude, mauwende poesjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |