abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23967156
Waarom niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 14:29:46 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23967170
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jij bent nog stukken naiiever als je Zimbabwe met Irak gaat vergelijken
I don't think so
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_23967191
quote:
LUISTER GODVERDOMME IS NAAR WAT IK ZEG ER ZIJN MEER DAN GENOEG REDENEN OM MUGABE TE VERDRIJVEN EN ALS HET GEBEURT DAN STAAT NEDERLAND IMO VOORAAN IN DE LOOPGRAVEN DE MANIER WAAROP JIJ WIL DAT HET GEBEURT VERSCHILT ALLEEN RADICAAL VAN DIE VAN MIJ

NEDERLAND MOET DIT NIET ENKEL MET DE UK DOEN MAAR MET DE HELE ALLIANTIE NEDERLAND MOET ER GEEN PUPPETREGIME INSTELLEN NEDERLAND MOET HET NIET DOEN OM ECONOMISCHE BELANGEN OF INVLOEDEN IN DE WERELD EN NEDERLAND MOET HET AL HELEMAAL NIET DOEN OMDAT ER EEN HANDVOL NEDERLANDERS WOONT MET EEN NEDERLANDSE OPA
We verschillen gewoon van mening
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23967225
In een perfect world komt die allinantie er inderdaad maar dat getuigt van weinig realiteitszin.

Dus moeten de landen die wat te zoeken hebben in Zimbabwe dit varkentje wassen. Net zoals Frankrijk haar belangen behartigd in hun vroegere overzeese gebieds delen
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 14:32:36 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23967229
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom niet?

ik zie hier weinig zee
pi_23967249
Is maar goed dat de RAF niet bestaat
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 14:34:00 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23967263
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

We verschillen gewoon van mening
dat snap ik, maar stel dan niet van die idiote vragen
pi_23967301
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:27 schreef sp3c het volgende:

ben je gewoon achterlijk, oostindisch doof of doe je maar alsof?
Sp3c, maak je niet zo druk om Diego, slecht voor je hart, hij wil gewoon niet luisteren en als zijn argumenten ontkracht worden dan negeert hij dat gewoon.

Tis gewoon een stumpertje
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 14:40:02 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23967412
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is maar goed dat de RAF niet bestaat
ik heb veel vertrouwen in het luchtwapen maar als jij denkt dat je een gemechaniseerd leger van minstens 10.000 man met vliegtuigen in vijandelijk gebied kont ontplooien dan ben je niet goed wijs.

de Amerikanen misschien met hun carrier battlegroups misschien maar de Britten niet
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In een perfect world komt die allinantie er inderdaad maar dat getuigt van weinig realiteitszin.

Dus moeten de landen die wat te zoeken hebben in Zimbabwe dit varkentje wassen. Net zoals Frankrijk haar belangen behartigd in hun vroegere overzeese gebieds delen
daar hoort Nederland dus niet bij .... maar nogmaals als de Britten het op een legale manier willen doen dan doe ik graag mee
pi_23967428
quote:
dat snap ik, maar stel dan niet van die idiote vragen
Wat is een idote vraag?

Die vraag waarom Nederland Belgie niet binnenvalt van je misschien of dat het NVL een staatsgreep gaat plegen?
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 14:41:08 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23967434
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sp3c, maak je niet zo druk om Diego, slecht voor je hart, hij wil gewoon niet luisteren en als zijn argumenten ontkracht worden dan negeert hij dat gewoon.

Tis gewoon een stumpertje
c'mon I'm on a roll here
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 14:42:34 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23967470
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat is een idote vraag?

Die vraag waarom Nederland Belgie niet binnenvalt van je misschien of dat het NVL een staatsgreep gaat plegen?
nee die waren ok
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar stel dat daar nu de tering uitbreekt en daar echte hongersnood komt, is er dan nog geen reden om Mugabe te verdrijven?
dat was een idiote vraag
pi_23967557
quote:
nee die waren ok
Ik vond dat alleen een idoot ze kan verzinnen.
quote:
dat was een idiote vraag
Waarom?

Als dat een idote vraag is sugeer je direct dat er nooit mag in worden gegrepen zonder VN of NATO backing en dan komt er in het kort op neer dat er met uitzondering van Servie in 99 nooit ergens in gegrepen zal worden en dan laat je dus alles op zijn loop.
pi_23967590
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

In het verleden was er niet dezelfde rechtsorde als nu.
[..]

Klopt dus hebben ze zich te houden aan de rechtsorde in 2004 en daar valt Blanken verdrijven en hun grond herverdelen niet onder.
Dus toen, onder de koloniale wetgevingen, viel het zwarten verdrijven en hun land inpikken wel onder de rechtsorde. Maar nu, nu het land in bezit is van blanken en ze de wet veranderd hebben, mag niet, niet eens een deel ervan, teruggeclaimd worden? Beetje krom is het wel he?
quote:
Waar wonen die mensen nu?
Die mensen wonen in Botswana, Namibie, Zuid Afrika, Zambia. Omdat daar op dit moment meer werk is en omdat de algehele situaties daar stabieler zijn.

Wat land bezitten betreft doen ze het goed in Botswana. Daar kan je geen land bezitten. Het enige wat je kan bezitten is het RECHT op een bepaald stuk land voor een bepaalde periode (meestal 50 of 100 jaar). Waarna je opnieuw dat recht kunt claimen. Staat er niks op je land, dan kun je er ook niks mee. Staat er wel iets op het land, als is het maar een miezerig hekje, dan kun je je recht verhandelen.

[/quote]
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_23967604
quote:
maar nogmaals als de Britten het op een legale manier willen doen dan doe ik graag mee
Ook als ze het niet legaal willen doen en de Nederlandse regering gaat daarmee accoord gelukkig

Militairen die het beleid bepalen is het zelfde als een boekhouder die de baas wordt in een bedrijf
pi_23967636
quote:
Beetje krom is het wel he?
Stuur een brief naar Mbeki, Howard of Bush zou ik zeggen
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 14:51:10 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23967664
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik vond dat alleen een idoot ze kan verzinnen.
tja erm dat zegt meer over jouw dan over mij vrees ik
quote:
[..]

Waarom?

Als dat een idote vraag is sugeer je direct dat er nooit mag in worden gegrepen zonder VN of NATO backing en dan komt er in het kort op neer dat er met uitzondering van Servie in 99 nooit ergens in gegrepen zal worden en dan laat je dus alles op zijn loop.
ben je dom?

het was een idiote vraag omdat ik het antwoord al 400x gegeven heb oid
pi_23967678
quote:
ik heb veel vertrouwen in het luchtwapen maar als jij denkt dat je een gemechaniseerd leger van minstens 10.000 man met vliegtuigen in vijandelijk gebied kont ontplooien dan ben je niet goed wijs.
Je hebt 10.000 man nodig man om Mugabe te verdrijven dus.

En er zijn ook geen buurlanden die de UK kunnen helpen?
pi_23967709
quote:
het was een idiote vraag omdat ik het antwoord al 400x gegeven heb oid
Niet waar jij vind dat je het altijd ´legaal´ moet regelen dus dan stel ik de vraag stel als de situatie nog slechter wordt komt er dan nooit een moment dat je daar schijt aan moet hebben?
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 14:54:21 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23967735
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ook als ze het niet legaal willen doen en de Nederlandse regering gaat daarmee accoord gelukkig
nee dan ben ik toch echt tegen
quote:
Militairen die het beleid bepalen is het zelfde als een boekhouder die de baas wordt in een bedrijf
zie je wel dat je die opmerking van die staatsgreep wel snapte
pi_23967762
quote:
Dus toen, onder de koloniale wetgevingen, viel het zwarten verdrijven en hun land inpikken wel onder de rechtsorde. Maar nu, nu het land in bezit is van blanken en ze de wet veranderd hebben, mag niet, niet eens een deel ervan, teruggeclaimd worden?
Inderdaad zo werkt het.

Maar wil je nu wel of niet iedere blanke in de VS uitzetten naar Nederland, Duitsland, Italie, Ierland, Engeland, etc?
pi_23967801
quote:
nee dan ben ik toch echt tegen
Ik niet want het huidige systeem werkt niet. Zie Darfur en in mindere mate Zimbabwe.
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 14:57:04 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23967809
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet waar jij vind dat je het altijd ´legaal´ moet regelen dus dan stel ik de vraag stel als de situatie nog slechter wordt komt er dan nooit een moment dat je daar schijt aan moet hebben?
nee jij vroeg of er ''dan nog geen reden was om mugabe te verdrijven'' die reden is er wel en dat heb ik al 400x gezegd

en nee tenzij mugabe raketten op Nederland afschiet komt er imo geen moment dat je er schijt aan moet hebben en bovendien is het dan wel legaal want hij schoot raketten op Nederland af.
pi_23967823
quote:
zie je wel dat je die opmerking van die staatsgreep wel snapte
Dan snap je zelf ook wel dat het een idote vraag was?
pi_23967853
quote:
en nee tenzij mugabe raketten op Nederland afschiet komt er imo geen moment dat je er schijt aan moet hebben en bovendien is het dan wel legaal want hij schoot raketten op Nederland af.
Bush mag het dus wel want die mag andere landen binnenvallen zonder toestemming van de Senaat.
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 15:03:52 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23967942
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je hebt 10.000 man nodig man om Mugabe te verdrijven dus.
minstens, ik denk dat 1 gemechaniseerde divisie (zeg 3 Britse brigades en 1 Nederlandse brigade) voldoende moeten zijn mits je vanuit een buurland aan kan vallen ... en bovendien wachten tot 2008/2009 tot Nederland zijn nieuwe gevechtsvoertuigen operationeel heeft.
quote:
En er zijn ook geen buurlanden die de UK kunnen helpen?
weet ik veel, ongetwijfeld wel ... maar als je die buurlanden om militaire steun gaat vragen, waarom dan niet je bondgenoten.
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 15:07:41 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23968026
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan snap je zelf ook wel dat het een idote vraag was?
niet bepaald, jij wilde militairen boven eigen baas maken, eerste wat ze dan zullen doen is een staatsgreep plegen.

en dat is niet goed want, boekhouder blabla
quote:
[quote]Op dinsdag 14 december 2004 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bush mag het dus wel want die mag andere landen binnenvallen zonder toestemming van de Senaat.
good for him
hij woont echter niet in Nederland of in de UK dus erg relevant is het niet tenzij een mod de topictitel wil wijzigen in 'BUSH moet zonder toestemming van de senaat Mugabe verdrijven'
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:14:07 #128
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23968177
Vaag topic dit inmiddels, ik lees gewoon mee
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_23968366
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Inderdaad zo werkt het.

Maar wil je nu wel of niet iedere blanke in de VS uitzetten naar Nederland, Duitsland, Italie, Ierland, Engeland, etc?
Nee dat wil ik niet. Maar het idee van Mugabe, waarbij, namens de oorspronkeljike bewoners van het land, compensatie vraagt voor het in het verleden ingenomen land, en dat doet door het land van de huidige eigenaren, die hun land naar de huidige wetgeving onrechtmatig verkregen hebben, te onteigenen, vind ik niet fout. Het idee he, niet de uitvoering.
En ook in andere landen (o.a. VS, Australie) zou er wat meer aandacht aan de compensatie van de oorspronkelijke inwoners gegeven mogen worden. Of dat nou is in de vorm van land teruggeven, het bieden van opleidingsmogelijkheden of andere dingen.
fok! fotoboek
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 15:41:30 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23968631
je kunt de huidige bewoners nu eenmaal niet verantwoordelijk houden voor iets wat weet ik het hoe lang geleden gebeurt is.

je kunt ook niet nu naar Berlijn gaan en op centraal station een fiets jatten omdat je opa er nog een mist
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:46:07 #131
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23968654
Precies, de mensen die dat soort dingen roepen als Egilio roepen ook altijd het luidst dat we Marokkanen in NL "de ruimte" moeten geven
Pff als je iets wil hebben koop je het maar gewoon en anders, snuit houden, of je nou een HarigeArmenier, een kale Fries of een gladde neger bent
pi_23968918
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:41 schreef sp3c het volgende:
je kunt de huidige bewoners nu eenmaal niet verantwoordelijk houden voor iets wat weet ik het hoe lang geleden gebeurt is.

je kunt ook niet nu naar Berlijn gaan en op centraal station een fiets jatten omdat je opa er nog een mist
Kan dat niet?
Waarom lopen er dan nog steeds rechtszaken tegen bijv. Japan over compensatie voor geleden leed door buitenlandse gevangen in jappenkampen gedurende WOII?
Waarom hebben duizenden joden vergoedingen van duitsland ontvangen vanwege hun aangericht leed tijdens WOII?
En waarom zou dat niet in Zimbabwe kunnen met betrekking tot het herverdelen van land?
fok! fotoboek
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 16:03:24 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23968970
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:00 schreef egilio het volgende:

[..]

Kan dat niet?
nee
quote:
Waarom lopen er dan nog steeds rechtszaken tegen bijv. Japan over compensatie voor geleden leed door buitenlandse gevangen in jappenkampen gedurende WOII?
Waarom hebben duizenden joden vergoedingen van duitsland ontvangen vanwege hun aangericht leed tijdens WOII?
En waarom zou dat niet in Zimbabwe kunnen met betrekking tot het herverdelen van land?
Omdat hier rechtstreekse betrokkenheid aangetoond kan worden (de vingerafdrukken van opa staan nog op de fiets) dat is in Zimbabwe niet het geval.
pi_23968989
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Precies, de mensen die dat soort dingen roepen als Egilio roepen ook altijd het luidst dat we Marokkanen in NL "de ruimte" moeten geven
Pff als je iets wil hebben koop je het maar gewoon en anders, snuit houden, of je nou een HarigeArmenier, een kale Fries of een gladde neger bent
Volgens mij snap jij me niet helemaal...Dus jij vindt het wel ok als ik iets van jou jat en jij het vervolgens terug moet kopen?
fok! fotoboek
pi_23969032
Bovendien is het vaak wel mogelijk een staat aan te klagen voor misdaden gepleegd door voorgaande regeringen, omdat er toch een soort continuïteit moet bestaan wat betreft staten, wil het allemaal vlotjes werken. Individuen kunnen, voor zover ik weet, niet aangepakt worden voor iets wat gedaan is door een der voorvaderen.
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:08:43 #136
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23969088
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:04 schreef egilio het volgende:

Volgens mij snap jij me niet helemaal...Dus jij vindt het wel ok als ik iets van jou jat en jij het vervolgens terug moet kopen?
We hebben het al over generaties geleden dus dat is wel wat anders, daarnaast zijn veel van de Zwarte Zimbabwanen gewoon afstammelingen van kolonisten uit Centraal-Afrika die de Pygmeeen etc hebben verdreven voor de blanken kwamen.
pi_23969124
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee
[..]

Omdat hier rechtstreekse betrokkenheid aangetoond kan worden (de vingerafdrukken van opa staan nog op de fiets) dat is in Zimbabwe niet het geval.
Dus jij denkt dat het niet te bewijzen valt dat er vroeger andere mensen op het land van de huidige boeren hebben gewoond? En dat niet te bewijzen valt dat de blanken die vroeger het land innamen dat helemaal zonder instemming van de toenmalige bevolking hebben gedaan?

En dan is er nog zoiets als je eigen gevoel voor rechtvaardigheid...

Ik wijs nogmaals naar Zuid Afrika. Daar zijn projecten aan de gang waarbij wijnboeren 10% van hun land afstaan aan hun werknemers. Op dit stuk kunnen die werknemers naar eigen inzicht, maar met steun van hun baas, druiven verbouwen. Loopt dat eenmaal dan kunnen die nieuwe, kleine boeren, uitbreiden door land erbij te kopen. Dit gaat met instemming van beide partijen, dus ook met instemming van de boeren zelf. Ik denk dat zoiets in Zim ook mogelijk moet zijn geweest. Zoals het nu gaat is het helemaal fout, maar volgens mij niet genoeg om het regime Mugabe maar omver te werpen.
fok! fotoboek
pi_23969224
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:08 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

We hebben het al over generaties geleden dus dat is wel wat anders, daarnaast zijn veel van de Zwarte Zimbabwanen gewoon afstammelingen van kolonisten uit Centraal-Afrika die de Pygmeeen etc hebben verdreven voor de blanken kwamen.
Generaties geleden? Dit soort praktijken zijn doorgegaan tot niet zo heel lang geleden. Misschien 1 of 2 generaties...
En dat Zimbabwanen afstammelingen zijn van kolonisten uit Centraal-Afrika heeft hier toch weinig mee te maken? Toen de blanken kwamen, woonden zij er.
Of wil je beweren dat omdat zij toch ook fout waren door anderen te verdrijven dit de blanke boeren ook vrij pleit?
Oftewel: Omdat ik een iemand een fiets zie stelen, mag ik die fiets best van hem stelen, das dan wel weer legaal
fok! fotoboek
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:17:50 #139
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23969299
Nou daar ga je dus de mist in, veel van dat land is al niet meer van die negers sinds 1900, dat is inderdaad al te lang geleden.

En nu hebben ze dat land eindelijk en verhongeren ze, eigen schuld dikke bult
pi_23969427
quote:
niet bepaald, jij wilde militairen boven eigen baas maken, eerste wat ze dan zullen doen is een staatsgreep plegen.
Nee ik wil ze onder direct gezag plaatsen van de ministerraad( en waarschijnlijk wat hoge militairen)

Maar wie of wat houdt nu het Nederlandse leger tegen als ze een staatsgreep willen plegen?
quote:
Blair heeft ook dergelijke macht volgens mij. Maar als het moet moeten we JPB ook maar die macht geven maar dan moet je wel de MP direct laten kiezen.
quote:
Of wil je beweren dat omdat zij toch ook fout waren door anderen te verdrijven dit de blanke boeren ook vrij pleit?
Die landen waar helemaal niet van de zwarten. Die blanke die kwam en zag een mooi stuk land en zei: ´Ik pak een hek en nu is het van mij´

Als er toevallig zwarte lagen te slapen onder een boom pakte hij zijn Smith and Weston en schoot ze van zijn land af.
pi_23969456
quote:
En nu hebben ze dat land eindelijk en verhongeren ze, eigen schuld dikke bult
pi_23969895
lekker laten gaan dus, en dus NIET ingrijpen!

[ Bericht 5% gewijzigd door egilio op 15-12-2004 02:11:38 ]
fok! fotoboek
pi_23970343
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Da's maar ten dele waar, de President kan weliswaar op basis van een 'executive order' een ander land binnenvallen maar moet daar binnen 90 dagen toestemming voor vragen aan Congres en Senaat.

De President van de VS kan geen oorlog verklaren echter.
pi_24333879
75% werkeloosheid
Honger
Miljoenen mensen gevlucht
Opositie partijen worden verboden
Leden van de opositie worden en/of mishandeld, bedreigd, vermoord en/of gemartelt

Gaat prima zo al zeg ik het zelf

pi_24356824
@ voetballertje: De belangen die jij schetst zijn dus echt nihil!
Met jouw redenen zou je nog beter New York kunnen innemen, ohne, dat nou net weer niet, omdat we niet tegen de VS kunnen vechten.... Het principe is hetzelfde...
pi_24357054
Het leger van Zimbabwe is dan ook veel sterker dan dat van de VS
pi_24359476
Dus jij vindt dat we Zimbabwe moeten innemen omdat het leger aldaar niets voorstelt en daar Nederlanders naaar toe zijn geemigreerd en het nu slecht gaat met ze???
Waar haal jij het geld vandaan om Zimbabwe aan te vallen?
Hoe wil je dat in godsnaam doen? Paradroppings? Of toch maar leuk door Z-Afrika trekken?
Jij vindt dus ook dat blanken superieur zijn aan zwarten? gek mens
pi_24359645
Zijn ze ook.

Of denk je dat het toeval is dat het goed gaat waar blanken aan de macht zijn?

Maar vertel eens:

Worden in de VS mensen vermoord door de regering?
Worden in de VS opossitie leden vermoord, mishandeld, verdreven, geterroriseerd?
Is in de VS de halve bevolking geemigreerd?
Wordt er in de VS honger geleden?
Is de economie van de VS de helft kleiner geworden sinds 2001?
Had de VS een inflatie van 7000% in 2004?
Is in de VS 75% van de bevolking werkeloos?
Worden in de VS niet de eigendomsrechten gerespecteerd?
Worden in de VS de blanken verdreven door de negers?
pi_24360852
Het voorbeeldje van New York was niet echt bedoeld, meer bedoeldt om te laten zien wat jij zegt ronduit belachelijk is.....
Er zijn tig meer landen waar het niet goed gaat, maar met militair ingrijpen verbeter je niet de situatie...
Enkele honderden jaren geleden hebben "wij"de negers genaaid, zou jij dan ook Nederland innemen?
Je denkt als een kleuter van 4
pi_24360950
Nee het gaf alleen aan dat het onmogelijk is voor je om iets dommers neer te zetten.

Probeer het eens, ik heb wel zin om effe te lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')