I don't think soquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent nog stukken naiiever als je Zimbabwe met Irak gaat vergelijken
We verschillen gewoon van meningquote:LUISTER GODVERDOMME IS NAAR WAT IK ZEG ER ZIJN MEER DAN GENOEG REDENEN OM MUGABE TE VERDRIJVEN EN ALS HET GEBEURT DAN STAAT NEDERLAND IMO VOORAAN IN DE LOOPGRAVEN DE MANIER WAAROP JIJ WIL DAT HET GEBEURT VERSCHILT ALLEEN RADICAAL VAN DIE VAN MIJ
NEDERLAND MOET DIT NIET ENKEL MET DE UK DOEN MAAR MET DE HELE ALLIANTIE NEDERLAND MOET ER GEEN PUPPETREGIME INSTELLEN NEDERLAND MOET HET NIET DOEN OM ECONOMISCHE BELANGEN OF INVLOEDEN IN DE WERELD EN NEDERLAND MOET HET AL HELEMAAL NIET DOEN OMDAT ER EEN HANDVOL NEDERLANDERS WOONT MET EEN NEDERLANDSE OPA
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom niet?
dat snap ik, maar stel dan niet van die idiote vragenquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
We verschillen gewoon van mening
Sp3c, maak je niet zo druk om Diego, slecht voor je hart, hij wil gewoon niet luisteren en als zijn argumenten ontkracht worden dan negeert hij dat gewoon.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:27 schreef sp3c het volgende:
ben je gewoon achterlijk, oostindisch doof of doe je maar alsof?
ik heb veel vertrouwen in het luchtwapen maar als jij denkt dat je een gemechaniseerd leger van minstens 10.000 man met vliegtuigen in vijandelijk gebied kont ontplooien dan ben je niet goed wijs.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is maar goed dat de RAF niet bestaat
daar hoort Nederland dus niet bij .... maar nogmaals als de Britten het op een legale manier willen doen dan doe ik graag meequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In een perfect world komt die allinantie er inderdaad maar dat getuigt van weinig realiteitszin.
Dus moeten de landen die wat te zoeken hebben in Zimbabwe dit varkentje wassen. Net zoals Frankrijk haar belangen behartigd in hun vroegere overzeese gebieds delen
Wat is een idote vraag?quote:dat snap ik, maar stel dan niet van die idiote vragen
c'mon I'm on a roll herequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sp3c, maak je niet zo druk om Diego, slecht voor je hart, hij wil gewoon niet luisteren en als zijn argumenten ontkracht worden dan negeert hij dat gewoon.
Tis gewoon een stumpertje![]()
nee die waren okquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is een idote vraag?
Die vraag waarom Nederland Belgie niet binnenvalt van je misschien of dat het NVL een staatsgreep gaat plegen?
dat was een idiote vraagquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar stel dat daar nu de tering uitbreekt en daar echte hongersnood komt, is er dan nog geen reden om Mugabe te verdrijven?
Ik vond dat alleen een idoot ze kan verzinnen.quote:nee die waren ok
Waarom?quote:dat was een idiote vraag
Dus toen, onder de koloniale wetgevingen, viel het zwarten verdrijven en hun land inpikken wel onder de rechtsorde. Maar nu, nu het land in bezit is van blanken en ze de wet veranderd hebben, mag niet, niet eens een deel ervan, teruggeclaimd worden? Beetje krom is het wel he?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In het verleden was er niet dezelfde rechtsorde als nu.
[..]
Klopt dus hebben ze zich te houden aan de rechtsorde in 2004 en daar valt Blanken verdrijven en hun grond herverdelen niet onder.
Die mensen wonen in Botswana, Namibie, Zuid Afrika, Zambia. Omdat daar op dit moment meer werk is en omdat de algehele situaties daar stabieler zijn.quote:Waar wonen die mensen nu?
Ook als ze het niet legaal willen doen en de Nederlandse regering gaat daarmee accoord gelukkigquote:maar nogmaals als de Britten het op een legale manier willen doen dan doe ik graag mee
Stuur een brief naar Mbeki, Howard of Bush zou ik zeggenquote:Beetje krom is het wel he?
tja erm dat zegt meer over jouw dan over mij vrees ikquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vond dat alleen een idoot ze kan verzinnen.
ben je dom?quote:[..]
Waarom?
Als dat een idote vraag is sugeer je direct dat er nooit mag in worden gegrepen zonder VN of NATO backing en dan komt er in het kort op neer dat er met uitzondering van Servie in 99 nooit ergens in gegrepen zal worden en dan laat je dus alles op zijn loop.
Je hebt 10.000 man nodig man om Mugabe te verdrijven dus.quote:ik heb veel vertrouwen in het luchtwapen maar als jij denkt dat je een gemechaniseerd leger van minstens 10.000 man met vliegtuigen in vijandelijk gebied kont ontplooien dan ben je niet goed wijs.
Niet waar jij vind dat je het altijd ´legaal´ moet regelen dus dan stel ik de vraag stel als de situatie nog slechter wordt komt er dan nooit een moment dat je daar schijt aan moet hebben?quote:het was een idiote vraag omdat ik het antwoord al 400x gegeven heb oid
nee dan ben ik toch echt tegenquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook als ze het niet legaal willen doen en de Nederlandse regering gaat daarmee accoord gelukkig![]()
![]()
zie je wel dat je die opmerking van die staatsgreep wel snaptequote:Militairen die het beleid bepalen is het zelfde als een boekhouder die de baas wordt in een bedrijf
Inderdaad zo werkt het.quote:Dus toen, onder de koloniale wetgevingen, viel het zwarten verdrijven en hun land inpikken wel onder de rechtsorde. Maar nu, nu het land in bezit is van blanken en ze de wet veranderd hebben, mag niet, niet eens een deel ervan, teruggeclaimd worden?
Ik niet want het huidige systeem werkt niet. Zie Darfur en in mindere mate Zimbabwe.quote:nee dan ben ik toch echt tegen
nee jij vroeg of er ''dan nog geen reden was om mugabe te verdrijven'' die reden is er wel en dat heb ik al 400x gezegdquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet waar jij vind dat je het altijd ´legaal´ moet regelen dus dan stel ik de vraag stel als de situatie nog slechter wordt komt er dan nooit een moment dat je daar schijt aan moet hebben?
Dan snap je zelf ook wel dat het een idote vraag was?quote:zie je wel dat je die opmerking van die staatsgreep wel snapte
Bush mag het dus wel want die mag andere landen binnenvallen zonder toestemming van de Senaat.quote:en nee tenzij mugabe raketten op Nederland afschiet komt er imo geen moment dat je er schijt aan moet hebben en bovendien is het dan wel legaal want hij schoot raketten op Nederland af.
minstens, ik denk dat 1 gemechaniseerde divisie (zeg 3 Britse brigades en 1 Nederlandse brigade) voldoende moeten zijn mits je vanuit een buurland aan kan vallen ... en bovendien wachten tot 2008/2009 tot Nederland zijn nieuwe gevechtsvoertuigen operationeel heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je hebt 10.000 man nodig man om Mugabe te verdrijven dus.
weet ik veel, ongetwijfeld wel ... maar als je die buurlanden om militaire steun gaat vragen, waarom dan niet je bondgenoten.quote:En er zijn ook geen buurlanden die de UK kunnen helpen?
niet bepaald, jij wilde militairen boven eigen baas maken, eerste wat ze dan zullen doen is een staatsgreep plegen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan snap je zelf ook wel dat het een idote vraag was?
good for himquote:[quote]Op dinsdag 14 december 2004 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bush mag het dus wel want die mag andere landen binnenvallen zonder toestemming van de Senaat.
Nee dat wil ik niet. Maar het idee van Mugabe, waarbij, namens de oorspronkeljike bewoners van het land, compensatie vraagt voor het in het verleden ingenomen land, en dat doet door het land van de huidige eigenaren, die hun land naar de huidige wetgeving onrechtmatig verkregen hebben, te onteigenen, vind ik niet fout. Het idee he, niet de uitvoering.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Inderdaad zo werkt het.
Maar wil je nu wel of niet iedere blanke in de VS uitzetten naar Nederland, Duitsland, Italie, Ierland, Engeland, etc?
Kan dat niet?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:41 schreef sp3c het volgende:
je kunt de huidige bewoners nu eenmaal niet verantwoordelijk houden voor iets wat weet ik het hoe lang geleden gebeurt is.
je kunt ook niet nu naar Berlijn gaan en op centraal station een fiets jatten omdat je opa er nog een mist
neequote:
Omdat hier rechtstreekse betrokkenheid aangetoond kan worden (de vingerafdrukken van opa staan nog op de fiets) dat is in Zimbabwe niet het geval.quote:Waarom lopen er dan nog steeds rechtszaken tegen bijv. Japan over compensatie voor geleden leed door buitenlandse gevangen in jappenkampen gedurende WOII?
Waarom hebben duizenden joden vergoedingen van duitsland ontvangen vanwege hun aangericht leed tijdens WOII?
En waarom zou dat niet in Zimbabwe kunnen met betrekking tot het herverdelen van land?
Volgens mij snap jij me niet helemaal...Dus jij vindt het wel ok als ik iets van jou jat en jij het vervolgens terug moet kopen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Precies, de mensen die dat soort dingen roepen als Egilio roepen ook altijd het luidst dat we Marokkanen in NL "de ruimte" moeten geven
Pff als je iets wil hebben koop je het maar gewoon en anders, snuit houden, of je nou een HarigeArmenier, een kale Fries of een gladde neger bent
We hebben het al over generaties geleden dus dat is wel wat anders, daarnaast zijn veel van de Zwarte Zimbabwanen gewoon afstammelingen van kolonisten uit Centraal-Afrika die de Pygmeeen etc hebben verdreven voor de blanken kwamen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:04 schreef egilio het volgende:
Volgens mij snap jij me niet helemaal...Dus jij vindt het wel ok als ik iets van jou jat en jij het vervolgens terug moet kopen?![]()
Dus jij denkt dat het niet te bewijzen valt dat er vroeger andere mensen op het land van de huidige boeren hebben gewoond? En dat niet te bewijzen valt dat de blanken die vroeger het land innamen dat helemaal zonder instemming van de toenmalige bevolking hebben gedaan?quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee
[..]
Omdat hier rechtstreekse betrokkenheid aangetoond kan worden (de vingerafdrukken van opa staan nog op de fiets) dat is in Zimbabwe niet het geval.
Generaties geleden? Dit soort praktijken zijn doorgegaan tot niet zo heel lang geleden. Misschien 1 of 2 generaties...quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
We hebben het al over generaties geleden dus dat is wel wat anders, daarnaast zijn veel van de Zwarte Zimbabwanen gewoon afstammelingen van kolonisten uit Centraal-Afrika die de Pygmeeen etc hebben verdreven voor de blanken kwamen.
Nee ik wil ze onder direct gezag plaatsen van de ministerraad( en waarschijnlijk wat hoge militairen)quote:niet bepaald, jij wilde militairen boven eigen baas maken, eerste wat ze dan zullen doen is een staatsgreep plegen.
Blair heeft ook dergelijke macht volgens mij. Maar als het moet moeten we JPB ook maar die macht geven maar dan moet je wel de MP direct laten kiezen.quote:Bush mag het dus wel want die mag andere landen binnenvallen zonder toestemming van de Senaat.
Die landen waar helemaal niet van de zwarten. Die blanke die kwam en zag een mooi stuk land en zei: ´Ik pak een hek en nu is het van mij´quote:Of wil je beweren dat omdat zij toch ook fout waren door anderen te verdrijven dit de blanke boeren ook vrij pleit?
quote:En nu hebben ze dat land eindelijk en verhongeren ze, eigen schuld dikke bult
Da's maar ten dele waar, de President kan weliswaar op basis van een 'executive order' een ander land binnenvallen maar moet daar binnen 90 dagen toestemming voor vragen aan Congres en Senaat.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bush mag het dus wel want die mag andere landen binnenvallen zonder toestemming van de Senaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |