abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 6 februari 2005 @ 17:11:53 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_24955749
Beetje normaal discussiëren lijkt weer te veel gevraagd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24955780
Wat een schitterende dag. Ajax verloren en prachtig visweer. Het kan niet beter en dat met Carnaval.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24955820
Hij wou ook niet reageren voor de camera's van Canal+.
  zondag 6 februari 2005 @ 17:17:37 #154
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24955833
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:16 schreef JeroenV het volgende:
Gek he?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Trouwste user 2022 zondag 6 februari 2005 @ 17:18:31 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_24955844
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:16 schreef JeroenV het volgende:
Mag ie morgen doen na de persconferentie waar ze zijn ontslag aankondigen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24955861
Hij wordt echt niet ontslagen. Koeman gaat het einde van het seizoen gewoon halen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24955875
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:06 schreef twi het volgende:

[..]

Het is echt niet alleen Raffie hoor. Heitinga speelt ook niet goed, met uitzondering van die drie minuten waarbij 'ie wat strijd liet zien. Sneijder speelt slecht. De enige lichtpuntjes waren Rosales en Babel, de laatste weken, en de hoop dat Charisteas wat zou zijn, maar ook hij laat het nog niet zien.

Alleen al een middenvelder centraal achterin zetten, en een centrale verdediger op het middenveld zetten wanneer je wat personele problemen hebt, dat spreekt toch boekdelen?
Charisteas is natuurlijk afhankelijk van aanvoer van de flanken en door het centrum van de middenvelders, maar als die uitblijft kan hij het niet alleen. Het is geen Babel of Zlatan wat dat betreft.

Maar nogmaals, wie wil jij dan als trainer?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24955880
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Gek he?
Ja. Een coach hoort ook bij verlies zijn verhaal te moeten doen...
  zondag 6 februari 2005 @ 17:24:19 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24955937
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Charisteas is natuurlijk afhankelijk van aanvoer van de flanken en door het centrum van de middenvelders, maar als die uitblijft kan hij het niet alleen. Het is geen Babel of Zlatan wat dat betreft.

Maar nogmaals, wie wil jij dan als trainer?
Bij het onbeschikbaar zijn van van Basten en van 't Schip moet je inderdaad behelpen, maar ik denk niet dat een Laudrup onder zou doen voor Koeman. Weer eens wat anders, en een keer geen Nederlander, maar wel iemand met verstand van aanvallen. Want dat heeft Koeman overduidelijk niet, ondanks dat 'ie de verdediging ook niet zo bijster onder controle heeft.
pi_24955972
Het lijkt me het beste als ze Koeman het seizoen laten afmaken. Los daarvan is Koeman geen toptrainer natuurlijk. Zowel bij Vitesse als bij Ajax heeft hij weinig gepresteerd en blinkt hij vooral uit in het doen van rare aankopen.
pi_24956058
Twee landstitels, kwartfinale CL en nog altijd in de race voor een beker / UEFA Cup. Zijn aankopen zijn idd niet best.

En Michael Laudrup? Die kent de cultuur nauwelijks.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 6 februari 2005 @ 17:35:34 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24956121
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:31 schreef methodmich het volgende:
Twee landstitels, kwartfinale CL en nog altijd in de race voor een beker / UEFA Cup. Zijn aankopen zijn idd niet best.

En Michael Laudrup? Die kent de cultuur nauwelijks.
Je hoeft de cultuur niet te kennen, je moet spelen met het materiaal wat je voorhanden hebt.
pi_24956157
Peter Mueller lijkt me een goede
pi_24956163
Ja, mee eens, maar ze roepen altijd om 4-3-3...
www.thuisuiteten.nl
pi_24956200
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Ja, mee eens, maar ze roepen altijd om 4-3-3...
Dat speelt Mueller ook graag.
  zondag 6 februari 2005 @ 17:41:02 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24956222
Dan moet je ze de mond maar eens snoeren door fantastisch met een aangepaste aanvallende opstelling te spelen.
pi_24956322
Ik wil Gertjan Verbeek bij Ajax.
www.thuisuiteten.nl
pi_24956378
Je kan wel meer willen
  zondag 6 februari 2005 @ 17:57:07 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24956516
Precies, ik wil winnen van ADO en Twente...
pi_24966209
quote:
Grootspraak Koeman goed voor onheil
Ajax-supporters hebben het na de nederlaag tegen FC Twente even helemaal gehad met trainer Ronald Koeman. Een oplettende fan merkt op dat Koemans voorgangers Adriaanse en Wouters allebei na een thuiswedstrijd tegen FC Twente hun biezen konden pakken.
Koeman heeft het onheil ook zelf over zich afgeroepen, met zijn aanname dat thuiswedstrijden tegen ADO Den Haag en Twente gewoon zes punten betekenen. Dit soort on-Koemanse grootspraak was nog niet eerder uit zijn mond opgetekend.
"Koeman rot op", klonk het zondag in de ArenA. "Ik heb het gehoord, het is logisch als je niet wint", zei de coach.
Laten we hopen dat het deze week ook gebeurd.
pi_24966871
Ik ga voor Michael Laudrup.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_24967180
Het is toch vreemd dat zo ongeveer de hele '88-generatie het als trainer slecht tot matig doet? Gullit doet het niet goed, Koeman niet, Wouters niet, Erwin Koeman en van Basten is nog afwachten...
De enige trainer die het goed doet is Rijkaard.
pi_24968348
quote:
Op maandag 7 februari 2005 10:24 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga voor Michael Laudrup.
Laat Koeman het seizoen maar afmaken. Laudrup zal het nu echt niet beter doen qua resultaten met deze spelersgroep.
  maandag 7 februari 2005 @ 11:58:40 #174
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_24968561
quote:
Op maandag 7 februari 2005 10:44 schreef veldmaatpp het volgende:
Het is toch vreemd dat zo ongeveer de hele '88-generatie het als trainer slecht tot matig doet? Gullit doet het niet goed, Koeman niet, Wouters niet, Erwin Koeman en van Basten is nog afwachten...
De enige trainer die het goed doet is Rijkaard.
Ik vind dat helemaal niet zo vreemd. Ik vind het wel vreemd dat er zoveel ex-voetballers trainer worden. Dat je in verleden aardig hebt gevoetbald betekent toch niet dat je dan als trainer ook kan slagen? Als trainer gaat het om heel andere kwaliteiten dan bij een voetballer. Koeman heeft, wat mij betreft, niet de uitstraling en het overwicht dat nodig is om een team te leiden. Wel een hard schot in z'n poten, maar daar heb je dus als trainer helemaal niets aan. Hij heeft in het trainersvak niets te zoeken.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_24968764
Koeman weg en dan hem een zak geld meegeven? Denk het niet .

Ten tweede heb je geen andere oplossing voor het vertrek van koeman. Wie wil je daar neer gaan zetten?

Nu heb je nog een maand of 4-5 om rond te kijken wat er vrij komt en wat er is. Je kan ook kijken wat je overhoudt aan spelersmeteriaal en dergelijke.

Dus laat Koeman het seizoen maar afmaken. Misschien dat een Bergkamp volgend jaar op stage kan bij ajax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')