echt coole foto's! grappig om te zien dat je op pcies de zelfde plekken bent geweest als ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:40 schreef Re het volgende:
Parlez-vous Francais? Maar ze was nog een beginner als guide, deed en zei eigenlijk nog niet zo veel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:40 schreef Re het volgende:
Pascalle ben ik wel tegen gekomen geloof ik
Sandy ken ik geloof ik wel, hoe ziet ze er ook alweer uit? Slapen in de buitenlucht is super inderdaad, vooral als er een mooie sterrenhemel is. Ik had het ook niet echt koud eigenlijk, anderen klaagden daarover, maar ik vond het wel meevallen.quote:Ik had Sandy, Tom en Barney.. die laatste was wat zuur maar was ook NT explorer die ik wat minder vond. Face the Outback 8 dagen was echt het leukste wat ik heb meegemaakt. lekker slapen in de buitenlucht
Sandy staat op een paar foto's in mijn sig. Ik had het ook geheel niet koud, zelfs in Coober Pedy nog buiten geslapen omdat die kerkers wel erg warm waren, was wel grappig want het begon te stortregenen.. iets wat je ook niet vaak meemaakt in die regionenquote:Op donderdag 12 mei 2005 04:40 schreef Flem het volgende:
[..]
Parlez-vous Francais? Maar ze was nog een beginner als guide, deed en zei eigenlijk nog niet zo veel.
[..]
Sandy ken ik geloof ik wel, hoe ziet ze er ook alweer uit? Slapen in de buitenlucht is super inderdaad, vooral als er een mooie sterrenhemel is. Ik had het ook niet echt koud eigenlijk, anderen klaagden daarover, maar ik vond het wel meevallen.
Welke kant reis je op? Als je richting Exmouth gaat, zeker gaan duiken bij het Ningaloo Reef, ik vond het een stuk mooier dan het Great Barrier Reef (iedereen schijnt tussen deze twee te moeten vergelijken, dus ik doe het ook maar).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:55 schreef Oksel het volgende:
Ik zit nu in Canarvon.. onder Exmouth. Vanochtend bij Monkey Mia geweest.. saai! Maarja, vriendin vond het geweldig. Verder wat pech met de auto.. tis nu bijna helemaal een nieuwe auto!
Erg relaxed weer.. beetje haaien vangen savonds, biertje op het strand.. karaoke.. relaxed!
Jij gelooft zeker ook in een god.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:05 schreef Dandilion het volgende:
ik respecteer de aborigine mensen en hun dromen
Jij zou in een kerk over het altaar gaan lopen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:19 schreef Flem het volgende:
Jij gelooft zeker ook in een god.
Jouw grootste hobby is het maken van niet-originele vergelijkingen? Dit terwijl het iets totaal anders is natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij zou in een kerk over het altaar gaan lopen?
Nee hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:57 schreef Flem het volgende:
Jouw grootste hobby is het maken van niet-originele vergelijkingen? Dit terwijl het iets totaal anders is natuurlijk.
Nou vind ik die vergelijking 'ik loop toch ook niet over jou kerk/altaar' ook verre van origineel hoor! Die vergelijking wordt zoveel gemaakt en slaat echt nergens op. Bij ons in de kerk hoef je trouwens ook geen entree van 25 dollar te betalen en al zou dat wel moeten, dan mogen alle aboriginals van mij gerust een rondje over het dak van de kerk lopen mochten ze daar behoefte aan hebben. Dan span ik nog wel een kabeltje voor ze... Een kerk is trouwens helemaal niet heilig, dat is gewoon een gebouw.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee hoor.
De christenen beschouwen de kerk / een altaar als een heilig iets, de aboriginals beschouwen Uluru als een heilig iets.
JIJ was diegene die met "geloof je in God" op de proppen kwam. Dus niet gaan janken dat ik rare vergelijkingen maak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |