Haha, ok. Fijn dat het duidelijk is!quote:Op maandag 13 december 2004 19:12 schreef Ymke het volgende:
Het is geen douche schuim![]()
:D Dat was sneeuw , sneeuw en ijs , cool water
Ok het is duidelijk , het komt dus verkeerd over .
Ik lig in een deuk nu
Of...............quote:Op maandag 13 december 2004 19:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als ik dit dan vertaal naar de fles chianti. Die fles (gewoon rechtop) vol in beeld, met op de achtergrond (vaag) de gezelligheid die je krijgt als je chianti drinkt...Ik denk aan een zoenend stel, waarvan de dame een glas nog in haar handen heeft...zoiets?
Okay, dan begreep ik het even verkeerd, dacht dat je hier op reageerde:quote:Op maandag 13 december 2004 19:13 schreef dawg het volgende:
Offy, hoeft natuurlijk ook niet. Maar als je dat wel als uitgangspunt neemt, kijk je automatisch anders naar het product. Je wilt namelijk de illusie wekken dat het een geweldig ding is.
Want dan zou ik al een halve maand verkeerd bezig zijn geweestquote:Op maandag 13 december 2004 18:36 schreef pea4fun het volgende:
Waar hoort een productfoto aan te voldoen?
Dat is precies wat ik je vertelde, laat maar zien wat die wijn doet , lik de druppels van je lippen , of laat dat doen , laat me DIE wijn willen kopen ,mmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 13 december 2004 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Of...............
Denk maar eens aan het nummer van Guus Meeuwis. "Op de vloer ligt een lege fles wijn, etc etc".
Herbal shampoo visioenen krijgtquote:Op maandag 13 december 2004 19:19 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik je vertelde, laat maar zien wat die wijn doet , lik de druppels van je lippen , of laat dat doen , laat me DIE wijn willen kopen ,mmmmmmmmmmmm
Ach je hebt nog even de tijdquote:Op maandag 13 december 2004 19:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Herbal shampoo visioenen krijgt![]()
Jij zei het inderdaad, maar toen had ik het anders in mijn hoofd, dat wilde niet lukken. Al wil het niet zeggen dat dit wel gaat lukken natuurlijk....
Zit ik daar potverdorie waardevolle tips te geven, wordt er gewoon overheen gelezenquote:Op maandag 13 december 2004 19:20 schreef Ymke het volgende:
Offy zeg eens , wat vind jij van onze probeersels
Moppert nog steeds op veels te weinig feed back in dit topic
Ik net mijn mopperen edittenquote:Op maandag 13 december 2004 19:32 schreef Offy het volgende:
[..]
Zit ik daar potverdorie waardevolle tips te geven, wordt er gewoon overheen gelezen![]()
Maar ik heb helaas niet zoveel verstand van productfotografie, ik doe ook maar wat
Nee ik heb niks meerquote:Op maandag 13 december 2004 19:37 schreef Offy het volgende:
Dat heb ik ook gedaan
Heb jij trouwens nog wel een camera om foto's mee te maken? Ik moet het natuurlijk wel ergens voor doen
Pea!
je lacht me toe hoop ikquote:Op maandag 13 december 2004 19:37 schreef Offy het volgende:
Dat heb ik ook gedaan
Heb jij trouwens nog wel een camera om foto's mee te maken? Ik moet het natuurlijk wel ergens voor doen
Pea!
quote:Op maandag 13 december 2004 19:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee ik heb niks meerHoop deze week nog een ander te kopen
Ik vind hem geweldig, echt waarquote:Op maandag 13 december 2004 19:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
je lacht me toe hoop ik [afbeelding]
Ga je gang , leef je uit , niemand is hier streng , dus kom maar met je foto's. Schiet alles waarvan jij denkt dat het een product isquote:Op maandag 13 december 2004 21:17 schreef petre86 het volgende:
wat valt eigenlijk onder producten? (gebouwen/ architectuur), gebruiktsvoorwerpen, "echte" planten / bloemen (gekweekt).. of eigenlijk alles wat door iemand of iets geproduceerd is?
vindt het lastig om te bedenken welke onderwerpen erbij passen..
Ik vind ze niet echt mooi Rewimo , wat mij betreft kan je dat busje op de voorgrond net zo goed weglatenquote:Op maandag 13 december 2004 20:33 schreef Rewimo het volgende:
Hier komen mijn nieuwste pogingen. Roept u maar
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
En nu ga ik gauw meedoen aan het Dictee
Misschien ook een wat minder dominante achtergrond gebruiken?quote:Op maandag 13 december 2004 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik wilde met de scherpte spelen met dat busje. Maar ik kan het eens zonder proberen natuurlijk
Kom maar op met je fotos , ik geef wel commentaar hoorquote:Op maandag 13 december 2004 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
Hee! Waarom krijg ik niet zulke commentaren? Ik wil ook graag leren hoor! Zijn mijn foto's dan zo kut dat ze geen commentaar waard zijn ?![]()
nieuwe foto's komen er aan, nog ff wachteeee
Wat bedoel je, het servies of de blauwe doek?quote:Op maandag 13 december 2004 21:34 schreef Ymke het volgende:
[..]
Misschien ook een wat minder dominante achtergrond gebruiken?
Het blauwe doek , als je het servies tot hoofdthema zou nemen , zorg dan dat het veel prominenter in beeld is , dus op de VOOR grond , en dan een rustige achtergrond , misschien een in een donkerekleurschakering die ook in het servies zit?quote:Op maandag 13 december 2004 21:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat bedoel je, het servies of de blauwe doek?
Dat moet ff synchroom(n) lopen met het volgende loonstrookje. Kost best wel veel geld al die rolletjes en ontwikkelen enzoquote:Op maandag 13 december 2004 21:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
Kom maar op met je fotos , ik geef wel commentaar hoor
Dat is altijd leuk om te horen , en je moet een beetje meegroeien met het forum Puckzz, het beoordelen van jou foto;s kost mensen moeite, tijd ed die ze in jou willen steken. Het aardige is dan dat je dat naar andere terug doet, Dus kijk naar anderen hun foto en geef je commentaarquote:Op maandag 13 december 2004 21:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar ik heb weer een rolletje vol, eind van de week gaat 'ie naar de fotoboeren ik heb je tips geprobeerd op te volgen Ymke!
Ik ga iets bruins zoeken.quote:Op maandag 13 december 2004 21:53 schreef Ymke het volgende:
[..]
Het blauwe doek , als je het servies tot hoofdthema zou nemen , zorg dan dat het veel prominenter in beeld is , dus op de VOOR grond , en dan een rustige achtergrond , misschien een in een donkerekleurschakering die ook in het servies zit?
28 December 22:00. Kijk ook even hier voor de regeltjes enzoquote:Op maandag 13 december 2004 22:02 schreef harlingen het volgende:
wat is de laatste inzenddatum voor de december wedstrijd?
Het rechter kopje staat scheefquote:Op maandag 13 december 2004 22:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga iets bruins zoeken.
Hier nog een blauwe zonder busjevoor het idee.
[afbeelding]
Het is misschien ook leuk om wat lager met de lens te gaan zitten. Heeft je Ixus een macrostand? Zo ja...zet het blik eens dicht bij de tafelrand en probeer de lens op gelijke hoogte te krijgen met het blikje en dan de macrostand aan te zetten. Je krijgt dan een wat kleinere scherptediepte.quote:Op maandag 13 december 2004 20:33 schreef Rewimo het volgende:
Hier komen mijn nieuwste pogingen. Roept u maar
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
En nu ga ik gauw meedoen aan het Dictee
Uhm, okeeeeeej, ik doe mijn best om wedstrijdwaardige foto's te maken. Ik vind het echt heel erg leuk. Maar ik begrijp niet echt wat je hiermee bedoelt. Deze formulering is niet echt stimulerend (sorrie, ik heb echt geen teer zieltje hoor). Ik heb wel een mening over de foto's die ik hier voorbij heb zien komen, maar ik voel me niet genoeg op mijn plaats (als beginneling) om er commentaar op te geven.quote:Op maandag 13 december 2004 22:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
het beoordelen van jou foto;s kost mensen moeite, tijd ed die ze in jou willen steken.
Ik heb ze met de Eos gemaakt. En ik zat al op de tafelrandquote:Op maandag 13 december 2004 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is misschien ook leuk om wat lager met de lens te gaan zitten. Heeft je Ixus een macrostand? Zo ja...zet het blik eens dicht bij de tafelrand en probeer de lens op gelijke hoogte te krijgen met het blikje en dan de macrostand aan te zetten. Je krijgt dan een wat kleinere scherptediepte.
Ik zal het heel simpel uitleggen : jij wilt graag dat mensen jou foto beoordelen , wij willen ook allemaal beoordeelt worden , dus als iedereen elkander beoordeelt komen we een heel end.quote:Op maandag 13 december 2004 22:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Uhm, okeeeeeej, ik doe mijn best om wedstrijdwaardige foto's te maken. Ik vind het echt heel erg leuk. Maar ik begrijp niet echt wat je hiermee bedoelt. Deze formulering is niet echt stimulerend (sorrie, ik heb echt geen teer zieltje hoor). Ik heb wel een mening over de foto's die ik hier voorbij heb zien komen, maar ik voel me niet genoeg op mijn plaats (als beginneling) om er commentaar op te geven.
Ze zijn helaas scheefquote:
Puckzzz, het is juist prettig als je wèl commentaar levert. Juist omdat je nieuw bent. Het commentaar van de anderen kennen we welquote:Op maandag 13 december 2004 22:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Uhm, okeeeeeej, ik doe mijn best om wedstrijdwaardige foto's te maken. Ik vind het echt heel erg leuk. Maar ik begrijp niet echt wat je hiermee bedoelt. Deze formulering is niet echt stimulerend (sorrie, ik heb echt geen teer zieltje hoor). Ik heb wel een mening over de foto's die ik hier voorbij heb zien komen, maar ik voel me niet genoeg op mijn plaats (als beginneling) om er commentaar op te geven.
Probeer ze dan eens met de Ixusquote:Op maandag 13 december 2004 22:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ze met de Eos gemaakt. En ik zat al op de tafelrand![]()
Die oogt iig een stuk rustige , de compositie vind ik nog niet echt spannendquote:Op maandag 13 december 2004 22:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze zijn helaas scheefDie dingen zijn 50 jaar oud, misschien nog wel ouder.
Hier de bruine versie.
[afbeelding]
Puckzzz, geef je gewoon je commentaar op foto's. Doet iedereen en je leert er zelf het meeste van, aangezien er vanzelf een soort van discussie ontstaat.quote:Op maandag 13 december 2004 22:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja, je roosquote:Op maandag 13 december 2004 22:28 schreef Ymke het volgende:
Ow ja , ik had ook nog een roosje laten zien![]()
Nee , ik vond hem zelf namelijk erg geslaagd zoquote:Op maandag 13 december 2004 22:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je nog andere posities geprobeerd?
Ah juistquote:Op maandag 13 december 2004 22:38 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee , ik vond hem zelf namelijk erg geslaagd zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |