-edit- laat maarquote:Op maandag 13 december 2004 17:40 schreef Nato het volgende:
[..]
Dank je..![]()
..en om op je vraag terug te komen: Dit zijn 1-persoons Bonduelle blikjes, papiertje eraf, mooi blikje..![]()
Toevallig zaten hier boontjes in, maar de inhoud wil nog wel eens verschillen..
NEE!!!!!quote:
Als het over mijn foto's gaat...graag...quote:
Kan je me dan aangeven hoe ik van die chianti een productfoto maak? Misschien een omschrijving of een voorbeeld? Ik ben het nog niet zat hoor.quote:Op maandag 13 december 2004 18:25 schreef dawg het volgende:
pea: die setting met de wijn en glazen is eerder een stilleven, en die andere van die chianti ("I ate his liver with a nice Chianti") is meer een closeup.
Wel mooie foto's.
Nu ga ik ook even goed luisterenquote:Op maandag 13 december 2004 18:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kan je me dan aangeven hoe ik van die chianti een productfoto maak? Misschien een omschrijving of een voorbeeld? Ik ben het nog niet zat hoor.
Ik wil het ook graag weten , heb hier nog geen een echt commentaar op mijn foto gehadquote:Op maandag 13 december 2004 18:36 schreef pea4fun het volgende:
Eigenlijk bedoel ik dus eigenlijk. Waar hoort een productfoto aan te voldoen? Als ik de regeltjes weet kan ik er altijd nog vanaf wijken
Ik kan wel commentaar geven, maar veel heb je daar niet aan denk ik. Ik vind het idee erg leuk, heel pakkend. Ik zou wat spelen met dichterbij, verder weg, uit het midden, hele flesje of juist een deel. En dan kijken wat het mooist wordt. Echte tips kan ik je verder niet geven.quote:Op maandag 13 december 2004 18:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik wil het ook graag weten , heb hier nog geen een echt commentaar op mijn foto gehad
dawg , zou je wat direct commentaar op de mijne willen geven dan?quote:Op maandag 13 december 2004 19:03 schreef dawg het volgende:
Eigenlijk creeër je dus een illusie waardoor mensen denken dat dat waarheid wordt als ze zelf ook het product hebben.
pssssssssst verkeerd topicquote:Op maandag 13 december 2004 19:05 schreef petre86 het volgende:
ik zoek een simpel statief voor mijn digitale camera..
als het wat donker is / de sluitertijd lang is, dan is het nu iets te lastig om stil te houden
iemand enig idee en / of tips over welke ik het beste kan kopen? (en waar?)
ik hoef de cam niet echt op afstand te bedienen, dus een statief met 1 "stok" die je in hoogte kan verstellen (en eventueel in de grond kan prikken) lijkt me wel wat.. als die er zijn dan..
oja handig mee te nemen is ook wel fijn
iemand??...
Uitgangspunt vind ik erg goed!quote:Op maandag 13 december 2004 19:04 schreef Ymke het volgende:
[..]
dawg , zou je wat direct commentaar op de mijne willen geven dan?
Maar productfotografie hoeft toch helemaal niet perse reclamefotografie te zijn?quote:Op maandag 13 december 2004 19:02 schreef dawg het volgende:
Uhh, als je iets wilt verkopen (product), is het fijn als mensen zien wat het is.
Verder dus niet teveel in beeld, want dat leidt af van het product zelf. Aangezien je het product wil aanprijzen, is het handig dat mensen dat zien zonder afleiding.
Verder moet je een bepaalde sfeer creeëren wat mensen een fijn gevoel geeft, zodat ze het ook echt willen hebben. Denk bijvoorbeeld maar aan Coca Cola reclames, maar dan in een enkel beeld gedacht, waarin het product centraal staat.
En ja, dat vind ik zelf ook erg moeilijk.
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:53 schreef Ouwesok het volgende:
Om hoge ogen in deze wedstrijd te gooien lijkt het me een goeie zaak om iets verder te gaan dan het simpelweg afbeelden van een produkt. Laat er dus een stukje creativiteit op los, en probeer inderdaad een produkt 'iets' mee te geven.
Nog een tip: Denk er niet te lang over na wat voor produkt je wilt fotograferen, maar begin met iets eenvoudigs en leef je daar eens helemaal op uit.
wellicht ten overvloede: een foto van een mooi produkt is nog niet per definitie een mooie foto
Als ik dit dan vertaal naar de fles chianti. Die fles (gewoon rechtop) vol in beeld, met op de achtergrond (vaag) de gezelligheid die je krijgt als je chianti drinkt...Ik denk aan een zoenend stel, waarvan de dame een glas nog in haar handen heeft...zoiets?quote:Op maandag 13 december 2004 19:02 schreef dawg het volgende:
Uhh, als je iets wilt verkopen (product), is het fijn als mensen zien wat het is.
Verder dus niet teveel in beeld, want dat leidt af van het product zelf. Aangezien je het product wil aanprijzen, is het handig dat mensen dat zien zonder afleiding.
Verder moet je een bepaalde sfeer creeëren wat mensen een fijn gevoel geeft, zodat ze het ook echt willen hebben. Denk bijvoorbeeld maar aan Coca Cola reclames, maar dan in een enkel beeld gedacht, waarin het product centraal staat.
En ja, dat vind ik zelf ook erg moeilijk.
Ik had em wel door hoor...tsss....mannen....lolquote:Op maandag 13 december 2004 19:12 schreef Ymke het volgende:
Het is geen douche schuim![]()
:D Dat was sneeuw , sneeuw en ijs , cool water
Ok het is duidelijk , het komt dus verkeerd over .
Ik lig in een deuk nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |