abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2004 @ 21:31:48 #76
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_23864154
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:36 schreef Steijn het volgende:

[..]

Maar zij baseren zich op een volstrekt op onwaarheden gebaseerd boekje van 2000 jaar oud.
Het gaat me een beetje te ver om de Bijbel te omschrijven als volstrekt op onwaarheden gebaseerd. Jezus heeft, getuige Romeinse geschriften wel degelijk bestaan. Er bestaan aanwijzingen dat de plagen van Mozes echt gebeurd zijn, en zelfs de zondvloed zou een kern van waarheid bevatten.

Ik ben overigens compleet atheïst.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_23864220
quote:
Op donderdag 9 december 2004 21:26 schreef RonaldV het volgende:
Prettige bijkomstigheid is dat het letterlijk hetzelfde betekent als Holland, en dus in veel talen niet eens vertaald hoeft te worden, zoals bij Latijnse talen.
Betekende holland niet houtland, oorspronkelijk?

En eerder waren het De NedelerlandEN trouwens, meervoud. In het Buitenland is dat gebleven dus.
pi_23864371
Waar zijn de Amerika-lovers in dit topic eigenlijk? Normaal gesproken kan je hier geen woord zeggen over Amerika of een stel Bush-adepten begint meteen te blaten hoe geweldig Amerika wel niet is...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23864545
quote:
Op donderdag 9 december 2004 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar zijn de Amerika-lovers in dit topic eigenlijk? Normaal gesproken kan je hier geen woord zeggen over Amerika of een stel Bush-adepten begint meteen te blaten hoe geweldig Amerika wel niet is...
Mis je ze?

Of misschien moeten we concluderen dat iedereen het er over eens is dat wat deze cal thomas presteert gewoon ingaat tegen alles wat iedereen hier gewoon nonsens vindt.
pi_23864781
quote:
Op donderdag 9 december 2004 21:49 schreef fayle het volgende:

[..]

Mis je ze?

Of misschien moeten we concluderen dat iedereen het er over eens is dat wat deze cal thomas presteert gewoon ingaat tegen alles wat iedereen hier gewoon nonsens vindt.
Ik vind het gewoon opmerkelijk dat mensen die niet onder stoelen of banken hebben gestoken dat ze achter Bush z'n conservatieve kliek stonden hier ineens het niet voor de conservatieven opnemen. Misschien toch het licht gezien?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 9 december 2004 @ 23:35:59 #81
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23867817
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:51 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Niet echt eigenlijk. We weten zo langzamerhand wel hoe er over ons drugs-/abortus-/euthanasie-beleid gedacht wordt...
Je vergeet de prostitutiehoeren!!!

alhoewel ik tegen een verbod ben, heb ik overigens ook moeite met abortus tenzij er een medische noodzaak is
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_23868604
quote:
Dus nu is het de bedoeling dat we met z'n allen Amerika gaan haten omdat er een paar ongeinformeerde idioten wat lopen te blaten. In bijvoorbeeld Marokko, Palestina of Turkije zullen er ongetwijfeld nog veel meer mensen rondlopen die euthenasie op babies afkeuren. Nu moeten wij ook die landen ook allemaal maar verafschuwen, die volken haten en hun leiders vervloeken? Oh nee, dat moet zeker alleen bij Amerika...

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  vrijdag 10 december 2004 @ 01:27:17 #83
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_23869966
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:39 schreef Angst het volgende:
mijn dag is weer goed (Y)
gaan ze nu ook bombarderen vanwege 5 baby's?
Je moet dit niet te licht opnemen. Vandaag of morgen blijkt ineens dat Balkie z'n eigen gifgas-fabriek runt met bijbehorend nucleair wapenprogramma, en staan de Yankees bij ons voor de deur.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:11:22 #84
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_23872927
quote:
Op donderdag 9 december 2004 21:34 schreef Cheese het volgende:

Betekende holland niet houtland, oorspronkelijk?
Dacht ik ook ja. En Van Dale ook:
quote:
Holland
het
van holt (hout), de naam had betrekking op het bosrijke gebied in de buurt van Haarlem
pi_23873164
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:05 schreef Tikorev het volgende:

Dus nu is het de bedoeling dat we met z'n allen Amerika gaan haten omdat er een paar ongeinformeerde idioten wat lopen te blaten. In bijvoorbeeld Marokko, Palestina of Turkije zullen er ongetwijfeld nog veel meer mensen rondlopen die euthenasie op babies afkeuren. Nu moeten wij ook die landen ook allemaal maar verafschuwen, die volken haten en hun leiders vervloeken? Oh nee, dat moet zeker alleen bij Amerika...
Als Amerika niet zo uit de hoogte zou lullen, tot en met een ongeinformeerde idioot als Bush, zouden ze niet zoveel kritiek krijgen. Tis vast minder slecht als een heleboel andere landen, maar aangezien Amerika een Westers modern land zou moeten zijn en op de wereld veel invloed heeft, is de kritiek snel gericht. En terecht.
pi_23875125
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:05 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Nee ... Dat maak jij ervan... Ik vraag me alleen af waarom Amerika nu eens niet hartstochtig verdedigd wordt tegen "de linkse wereldvreemde retoriek", zoals dat normaal wel op fok! gebeurt.

Het gaat in Amerika ben ik bang trouwens niet over een paar ongeïnformeerde idioten. Amerika is nou eenmaal heel gelovig en conservatief, zie de verkiezingsuitslagen van de afgelopen jaren...
pi_23876415
quote:
Dat wat Nederland doet vergelijkbaar stellen met de Nazi praktijken is een idiote vergelijking.

Dat een opiniestuk van een commentator in de VS betekent dat de hele VS Nederland als boeman ziet is een idiote vergelijking.

Oftwel: de pers zit vol met zelfingenomen blaaskaken die bij gebrek aan steekhoudende argumenten met onzin op de proppen komen, erop vertrouwend dat hun publiek te dom is door hun bullshit heen te kijken.
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:28:15 #88
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_23876783
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:36 schreef Toyotomi het volgende:

[..]
Ik weet niet of de Canadezen zo'n goed imago hebben in het buitenland?
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_23876882
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:14 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Dat wat Nederland doet vergelijkbaar stellen met de Nazi praktijken is een idiote vergelijking.
Damn right!
quote:
Dat een opiniestuk van een commentator in de VS betekent dat de hele VS Nederland als boeman ziet is een idiote vergelijking.
Niet de hele VS, maar ik ben bang dat wij in Amerika toch wel bij veel mensen te boek staan
als een vrij zedenloos landje. En dat nog wel met Balkenende als premier .
quote:
Oftwel: de pers zit vol met zelfingenomen blaaskaken die bij gebrek aan steekhoudende argumenten met onzin op de proppen komen, erop vertrouwend dat hun publiek te dom is door hun bullshit heen te kijken.
Dat publiek is daar waarschijnlijk ook te dom voor, maar dat is geen exclusief Amerikaans probleem, eerder een mondiaal.
pi_23876927
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:28 schreef Goofup het volgende:

[..]

[afbeelding]
"Com'on Terrance, let's look for treasure! *fart*"
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:03:47 #91
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_23877739
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:16 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ook niet denken maar ze kunnen wel pijn voelen en dat valt behoorlijk goed te meten en in te schatten of het ooit beter zal worden.
Wie ben jij om dat maar even in te schatten? Sorry, maar daar is een mensenleven mij te kostbaar voor!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_23877862
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:03 schreef Ludwig het volgende:

Wie ben jij om dat maar even in te schatten? Sorry, maar daar is een mensenleven mij te kostbaar voor!
Daar zijn ze medicus voor om dat in te schatten.

Het is geen "leven" wat die babies hebben. Laat jij jouw baby maar mooi een week of een maand creperen voordat het sterft, wat ben je dan moreel goed bezig!
Weet je, eigenlijk is DAT juist egoistisch. Gewoon voor jezelf het helse leventje van de verdoemde baby rekken, zodat je niet verantwoordelijk te zijn voor de dood ervan. Slaap lekker.
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:12:12 #93
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_23877971
quote:

[..]

[afbeelding]
Canadezen hebben in het buitenland een VEEL beter imago -wegens niet bekend als vervelende klieren- dan Amerikanen.
Amerikanen staan wereldwijd bekend als arrogante cultuurbarbaren. Van Canadezen weet men doorgaans niets (behalve dat ze noord van de VS wonen). Meestal kiest men dan voor de Canadees.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_23878046
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef RonaldV het volgende:
Canadezen hebben in het buitenland een VEEL beter imago -wegens niet bekend als vervelende klieren- dan Amerikanen.
Amerikanen staan wereldwijd bekend als arrogante cultuurbarbaren. Van Canadezen weet men doorgaans niets (behalve dat ze noord van de VS wonen). Meestal kiest men dan voor de Canadees.
Maar het blijven natuurlijk halve criminelen. Zoiets als Australië, dat is ook als opslag gebruik voor allerlei tuig.
  vrijdag 10 december 2004 @ 21:17:35 #95
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23886558
quote:

[..]

[afbeelding]
Mothers against Canada!!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  vrijdag 10 december 2004 @ 22:06:42 #96
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23887762

Canada
Ze moorden daar ook baby zeehondjes en walvissen uit
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 10 december 2004 @ 22:31:54 #97
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_23888357
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:15 schreef Steijn het volgende:

[..]

Maar het blijven natuurlijk halve criminelen. Zoiets als Australië, dat is ook als opslag gebruik voor allerlei tuig.
Oz was ooit een echte straf kolonie. Dat is Canada nooit geweest.
- Privacy Matters
  maandag 13 december 2004 @ 15:47:02 #98
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23943316
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:47 schreef Tikorev het volgende:
Al is het grootste deel van die tekst onzin, hier hebben ze volkomen gelijk. Kijk bijvoorbeeld alleen al naar de opbouw van Fok! of naar 70% van de gebruikersnamen, 80% van de ondertitels. Er zit amper nog een normaal woord Nederlands tussen. Op televisie: TMF, Veronica, Yorin, 70-80% van de reclames, waar je ook kijkt, overal zie je van dat oppervlakkige semi-Amerikaans geblaat.
yo dude.. weet joe det 80% van den Dietschen tael niet uit NL komt maar vanuit het buitenland?

Maar troost je, bij de Amerikanen is het 100%
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_24774143
Nog even over dat Holland vs. Nederland gelul. De Latijnse benaming voor Nederland is Belgica dus eigenlijk wonen we met z'n allen in België. Ik zou zeggen, herenig Nederland en Vlaanderen en noem het België, net zoals de romeinen dat 2000 jaar geleden deden.

P.S. Ik vind de Amerikanen niet dom, alleen hun 'opperhoofd' George 'Weird' Bush en zijn neoconservatieve kliek
Just Follow Dreams Perhaps they come true
pi_24774582
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:22 schreef Coelho het volgende:
Na deze tabel neem ik alles uit de US met een korreltje zout:
[afbeelding]
Wow... Deze had ik nog nooit gezien, maar het is inderdaad veelzeggend! Overtuigender bewijs van de domheid van republikeinse kiezers valt niet te leveren. Het zegt meteen iets over de Bush-fans op dit forum

Eigenlijk is het wel grappig, want meteen nadat Bush werd gekozen, concludeerde ik al zonder enige onderbouwing: het gemiddelde IQ in de VS ligt in elk geval onder de 100. Dat blijkt nu dus ook daadwerkelijk te kloppen.

De VS beticht ons van van alles. Op mijn beurt signaleer ik dat de VS een soort pseudo-derde-wereld-land geworden is. Torenhoge schaatschuld, moeite met het democratisch laten verlopen van verkiezingen, extremistische religieuze trekjes binnen de politiek... en nu dus ook nog eens het overtuigende bewijs dat het merendeel van de bevolking een IQ van minder dan 100 heeft... - Laat de VS maar eens aan zichzelf gaan werken, in plaats van zich zorgen te maken over Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')