Het gaat me een beetje te ver om de Bijbel te omschrijven als volstrekt op onwaarheden gebaseerd. Jezus heeft, getuige Romeinse geschriften wel degelijk bestaan. Er bestaan aanwijzingen dat de plagen van Mozes echt gebeurd zijn, en zelfs de zondvloed zou een kern van waarheid bevatten.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar zij baseren zich op een volstrekt op onwaarheden gebaseerd boekje van 2000 jaar oud.

Betekende holland niet houtland, oorspronkelijk?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:26 schreef RonaldV het volgende:
Prettige bijkomstigheid is dat het letterlijk hetzelfde betekent als Holland, en dus in veel talen niet eens vertaald hoeft te worden, zoals bij Latijnse talen.

Mis je ze?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar zijn de Amerika-lovers in dit topic eigenlijk? Normaal gesproken kan je hier geen woord zeggen over Amerika of een stel Bush-adepten begint meteen te blaten hoe geweldig Amerika wel niet is...![]()

Ik vind het gewoon opmerkelijk dat mensen die niet onder stoelen of banken hebben gestoken dat ze achter Bush z'n conservatieve kliek stonden hier ineens het niet voor de conservatieven opnemen. Misschien toch het licht gezien?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:49 schreef fayle het volgende:
[..]
Mis je ze?
Of misschien moeten we concluderen dat iedereen het er over eens is dat wat deze cal thomas presteert gewoon ingaat tegen alles wat iedereen hier gewoon nonsens vindt.

Je vergeet de prostitutiehoeren!!!quote:Op donderdag 9 december 2004 14:51 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. We weten zo langzamerhand wel hoe er over ons drugs-/abortus-/euthanasie-beleid gedacht wordt...

quote:Op donderdag 9 december 2004 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar zijn de Amerika-lovers in dit topic eigenlijk? Normaal gesproken kan je hier geen woord zeggen over Amerika of een stel Bush-adepten begint meteen te blaten hoe geweldig Amerika wel niet is...

Je moet dit niet te licht opnemen. Vandaag of morgen blijkt ineens dat Balkie z'n eigen gifgas-fabriek runt met bijbehorend nucleair wapenprogramma, en staan de Yankees bij ons voor de deur.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:39 schreef Angst het volgende:
mijn dag is weer goed (Y)
gaan ze nu ook bombarderen vanwege 5 baby's?

Dacht ik ook ja. En Van Dale ook:quote:Op donderdag 9 december 2004 21:34 schreef Cheese het volgende:
Betekende holland niet houtland, oorspronkelijk?
quote:Holland
het
van holt (hout), de naam had betrekking op het bosrijke gebied in de buurt van Haarlem

Als Amerika niet zo uit de hoogte zou lullen, tot en met een ongeinformeerde idioot als Bush, zouden ze niet zoveel kritiek krijgen. Tis vast minder slecht als een heleboel andere landen, maar aangezien Amerika een Westers modern land zou moeten zijn en op de wereld veel invloed heeft, is de kritiek snel gericht. En terecht.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:05 schreef Tikorev het volgende:Dus nu is het de bedoeling dat we met z'n allen Amerika gaan haten omdat er een paar ongeinformeerde idioten wat lopen te blaten. In bijvoorbeeld Marokko, Palestina of Turkije zullen er ongetwijfeld nog veel meer mensen rondlopen die euthenasie op babies afkeuren. Nu moeten wij ook die landen ook allemaal maar verafschuwen, die volken haten en hun leiders vervloeken? Oh nee, dat moet zeker alleen bij Amerika...

Neequote:Op vrijdag 10 december 2004 00:05 schreef Tikorev het volgende:
[..]Dus nu is het de bedoeling dat we met z'n allen Amerika gaan haten omdat er een paar ongeinformeerde idioten wat lopen te blaten. In bijvoorbeeld Marokko, Palestina of Turkije zullen er ongetwijfeld nog veel meer mensen rondlopen die euthenasie op babies afkeuren. Nu moeten wij ook die landen ook allemaal maar verafschuwen, die volken haten en hun leiders vervloeken? Oh nee, dat moet zeker alleen bij Amerika...

Dat wat Nederland doet vergelijkbaar stellen met de Nazi praktijken is een idiote vergelijking.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar zijn de Amerika-lovers in dit topic eigenlijk? Normaal gesproken kan je hier geen woord zeggen over Amerika of een stel Bush-adepten begint meteen te blaten hoe geweldig Amerika wel niet is...![]()

Ik weet niet of de Canadezen zo'n goed imago hebben in het buitenland?quote:

Damn right!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:14 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Dat wat Nederland doet vergelijkbaar stellen met de Nazi praktijken is een idiote vergelijking.
Niet de hele VS, maar ik ben bang dat wij in Amerika toch wel bij veel mensen te boek staanquote:Dat een opiniestuk van een commentator in de VS betekent dat de hele VS Nederland als boeman ziet is een idiote vergelijking.
Dat publiek is daar waarschijnlijk ook te dom voor, maar dat is geen exclusief Amerikaans probleem, eerder een mondiaal.quote:Oftwel: de pers zit vol met zelfingenomen blaaskaken die bij gebrek aan steekhoudende argumenten met onzin op de proppen komen, erop vertrouwend dat hun publiek te dom is door hun bullshit heen te kijken.

"Com'on Terrance, let's look for treasure! *fart*"quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:28 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik weet niet of de Canadezen zo'n goed imago hebben in het buitenland?
[afbeelding]

Wie ben jij om dat maar even in te schatten? Sorry, maar daar is een mensenleven mij te kostbaar voor!quote:Op donderdag 9 december 2004 15:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ook niet denken maar ze kunnen wel pijn voelen en dat valt behoorlijk goed te meten en in te schatten of het ooit beter zal worden.

Daar zijn ze medicus voor om dat in te schatten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:03 schreef Ludwig het volgende:
Wie ben jij om dat maar even in te schatten? Sorry, maar daar is een mensenleven mij te kostbaar voor!

Canadezen hebben in het buitenland een VEEL beter imago -wegens niet bekend als vervelende klieren- dan Amerikanen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:28 schreef Goofup het volgende:
[..]
[afbeelding]

Maar het blijven natuurlijk halve criminelen. Zoiets als Australië, dat is ook als opslag gebruik voor allerlei tuig.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef RonaldV het volgende:
Canadezen hebben in het buitenland een VEEL beter imago -wegens niet bekend als vervelende klieren- dan Amerikanen.
Amerikanen staan wereldwijd bekend als arrogante cultuurbarbaren. Van Canadezen weet men doorgaans niets (behalve dat ze noord van de VS wonen). Meestal kiest men dan voor de Canadees.

Mothers against Canada!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:28 schreef Goofup het volgende:
[..]
[afbeelding]

Oz was ooit een echte straf kolonie. Dat is Canada nooit geweest.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar het blijven natuurlijk halve criminelen. Zoiets als Australië, dat is ook als opslag gebruik voor allerlei tuig.

yo dude.. weet joe det 80% van den Dietschen tael niet uit NL komt maar vanuit het buitenland?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:47 schreef Tikorev het volgende:
Al is het grootste deel van die tekst onzin, hier hebben ze volkomen gelijk. Kijk bijvoorbeeld alleen al naar de opbouw van Fok! of naar 70% van de gebruikersnamen, 80% van de ondertitels. Er zit amper nog een normaal woord Nederlands tussen. Op televisie: TMF, Veronica, Yorin, 70-80% van de reclames, waar je ook kijkt, overal zie je van dat oppervlakkige semi-Amerikaans geblaat.

Wow... Deze had ik nog nooit gezien, maar het is inderdaad veelzeggend! Overtuigender bewijs van de domheid van republikeinse kiezers valt niet te leveren. Het zegt meteen iets over de Bush-fans op dit forumquote:Op donderdag 9 december 2004 15:22 schreef Coelho het volgende:
Na deze tabel neem ik alles uit de US met een korreltje zout:
[afbeelding]
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |