abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23854432
Uit de Volkskrant
quote:
'Barbaars' Nederland is nieuwe boeman in VS

NEW YORK - Het begon half oktober in de Grand Forks Herald, een plaatselijke krant in North Dakota: 'Nederlandse artsen hebben de afgelopen maanden vier keer een dodelijke dosis drugs gepompt in pasgeborenen van wie zij geloven dat zij terminaal ziek waren.' Nieuws over de gedragslijn in Groningen voor euthanasie bij pasgeborenen verspreidt zich als een veenbrand door de VS, via lokale kranten, radiotalkshows en vele conservatieve websites.

'Holland is erger geworden dan elke conservatief had kunnen voorspellen', schrijft de filosoof John Mark Reynolds op zijn website Eidos. 'Het staat onmachtig tegenover terrorisme, het is snel bezig elke nationale eigenheid te verliezen (inclusief zijn taal) en het is moreel bankroet.'

In oktober hebben kinderartsen van het Academisch Ziekenhuis Groningen een protocol opgesteld om in zeer uitzonderlijke gevallen het leven van jonge kinderen te kunnen beëindigen. Het ziekenhuis verwacht dat het in heel Nederland om tien tot vijftien kinderen per jaar gaat die ernstig en uitzichtloos lijden.

De presidentsverkiezingen hebben conservatief Amerika goed gedaan. Men spreekt zich uit. Het anti-abortusfront denkt dat het nu een overwinning kan boeken. Religieus-rechtse kringen zien het protocol van Groningen als hoogste vorm van 'barbarij' dat in bijbehorende termen moet worden veroordeeld.

'Het protocol van Groningen', aldus Hugh Hewitt, presentator van een nationale radioshow, 'had bovenaan de agenda van de Wannsee Conferentie kunnen staan.' Op 20 januari 1942 besloot de top van nazi-Duitsland in villa Wannsee in Berlijn tot uitroeiing van de joden.

Het kwaad dient niet alleen te worden veroordeeld, het moet ook worden bezworen. John Mark Reynolds: 'Sommige mensen kijken naar Nederland en vinden het aantrekkelijk. Maar Holland is een vastgelopen maatschappij. Het staat vijandig tegenover het voortbrengen van baby's. Het land heeft een cultuur van de dood omarmd.'

Behalve het volkomen onbegrip is er kennelijk de angst dat de kwalijke praktijken van Nederland kunnen overwaaien naar North Dakota, Texas, Missouri. Brain Shavings, een conservatieve site uit Ohio, roept op tot waakzaamheid: 'Mijn progressieve vrienden, kunnen jullie tenminste beginnen in te zien waarom zo velen van ons die geloven in de heiligheid van het leven zo gealarmeerd zijn?'
  donderdag 9 december 2004 @ 14:31:13 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_23854673
Hiermee samenhangend:

Puriteins Fox News haalt Nederland door het slijk...

Snappen die fundi's het niet of wíllen ze het niet snappen?
pi_23854733
quote:
Het begon half oktober in de Grand Forks Herald, een plaatselijke krant in North Dakota: 'Nederlandse artsen hebben de afgelopen maanden vier keer een dodelijke dosis drugs gepompt in pasgeborenen van wie zij geloven dat zij terminaal ziek waren.'
Over objectieve journalistiek gepsproken. Maar nee, ik had niet niet anders verwacht van de VS.
quote:
'Holland is erger geworden dan elke conservatief had kunnen voorspellen', schrijft de filosoof John Mark Reynolds op zijn website Eidos. 'Het staat onmachtig tegenover terrorisme, het is snel bezig elke nationale eigenheid te verliezen (inclusief zijn taal) en het is moreel bankroet.'
In Nederland is 1 dode gevallen door Moslimsterrorisme, de VS zit al ruim over de 5000.
quote:
'Het protocol van Groningen', aldus Hugh Hewitt, presentator van een nationale radioshow, 'had bovenaan de agenda van de Wannsee Conferentie kunnen staan.' Op 20 januari 1942 besloot de top van nazi-Duitsland in villa Wannsee in Berlijn tot uitroeiing van de joden.
Ik heb niet eens meer de behoefte om hier op in te gaan. De vergelijking tussen Nederland en de Nazi's gaat op minstens evenveel punten nat als de vergelijks van de VS met de Nazi's.
quote:
Behalve het volkomen onbegrip is er kennelijk de angst dat de kwalijke praktijken van Nederland kunnen overwaaien naar North Dakota, Texas, Missouri. Brain Shavings, een conservatieve site uit Ohio, roept op tot waakzaamheid: 'Mijn progressieve vrienden, kunnen jullie tenminste beginnen in te zien waarom zo velen van ons die geloven in de heiligheid van het leven zo gealarmeerd zijn?'
Kennelijk twijfelt men toch aan de eigen waarden en normen. Immers anders zou er niet zoveel angst spreken uit de quotes in dit artikel.
  donderdag 9 december 2004 @ 14:35:28 #4
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_23854764
Wat een kolder. Dat er hier zelfs een topic over geopend wordt....
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_23854782
quote:
Canada-outfit voor bange Amerikaanse toeristen

WASHINGTON - Voor Amerikaanse toeristen die geen zin hebben in kritische opmerkingen over president Bush en zijn politieke koers, heeft een firma in de VS een uitstekende oplossing bedacht: Verkleed je als Canadees.

Het bedrijf, T-ShirtKing.com, uit New Mexico richt zich vooral op Amerikanen die een reis naar Europa willen maken, maar vrezen voor negatieve reacties op hun Amerikaanse nationaliteit. Door jezelf te verkleden als Canadees kun je onopgemerkt reizen en een hoop narigheid voorkomen, aldus de firma.
Esdoorn
Het Canada-pakket dat ze verkopen is zeer compleet. Het bevat een T-shirt met de Canadese vlag en een vlag voor op je rugzak. Ook zit er een sticker bij en een speldje, allemaal met de esdoorn erop.
Om niet door de mand te vallen bij vragen over je thuisland, heeft het bedrijf zelfs een klein boekje ingesloten met daarin feiten en weetjes over Canada. 'I am Canadian, eehh!!'
Okuninushi
pi_23854785
Gelukkig hebben wij in Limburg hier geen last van.

DDL
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_23854839
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:36 schreef Toyotomi het volgende:
Haha Ze beginnen zichzelf het leven aardig zuur te maken.
  donderdag 9 december 2004 @ 14:39:15 #8
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_23854846
mijn dag is weer goed (Y)
gaan ze nu ook bombarderen vanwege 5 baby's?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_23854851
Ach, wat hebben wij te maken met de Bible-Belt in Amerika, laat ze gaar koken in hun eigen sop. Gelukkig zijn er wel andere landen die sterk naar onze policies aan het kijken zijn, en de menselijkheid er van zien.

Over onze normen en waarden mag je een discussie voeren, maar dan wel eentje waar God buiten gelaten wordt en eens naar feiten gekeken wordt. Maar dat is teveel gevraagd voor de "One hand on the bible and the other on my mistress" Amerikaan.
  donderdag 9 december 2004 @ 14:43:45 #10
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_23854929
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:39 schreef Cheese het volgende:
Ach, wat hebben wij te maken met de Bible-Belt in Amerika, laat ze gaar koken in hun eigen sop. Gelukkig zijn er wel andere landen die sterk naar onze policies aan het kijken zijn, en de menselijkheid er van zien.

Over onze normen en waarden mag je een discussie voeren, maar dan wel eentje waar God buiten gelaten wordt en eens naar feiten gekeken wordt. Maar dat is teveel gevraagd voor de "One hand on the bible and the other on my mistress" Amerikaan.
Hoef je geen Amerikaan voor te zijn hoor. Dit soort geloofsidioten wonen ook gewoon in Nederland...
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  donderdag 9 december 2004 @ 14:44:04 #11
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23854941
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:39 schreef Cheese het volgende:

North Dakota ligt niet in de Bible Belt
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 9 december 2004 @ 14:45:36 #12
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23854973
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:35 schreef Ludwig het volgende:
Wat een kolder. Dat er hier zelfs een topic over geopend wordt....
Toch redeljk opmerkelijk nieuws lijkt me.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_23855003
quote:
het is snel bezig elke nationale eigenheid te verliezen (inclusief zijn taal)
Al is het grootste deel van die tekst onzin, hier hebben ze volkomen gelijk. Kijk bijvoorbeeld alleen al naar de opbouw van Fok! of naar 70% van de gebruikersnamen, 80% van de ondertitels. Er zit amper nog een normaal woord Nederlands tussen. Op televisie: TMF, Veronica, Yorin, 70-80% van de reclames, waar je ook kijkt, overal zie je van dat oppervlakkige semi-Amerikaans geblaat.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_23855020
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:31 schreef Frollo het volgende:
Hiermee samenhangend:

Puriteins Fox News haalt Nederland door het slijk...

Snappen die fundi's het niet of wíllen ze het niet snappen?
Nou , ik snap het ook niet.
Misschien dat jij dat even gaat utleggen , want in mijn wereld is euthanesie bij babys nog steeds moord.

Post Natale Abortus?
Dat is idd maar een hele kleine stap naar het euthanesie beleid van de Nazies.
  donderdag 9 december 2004 @ 14:49:44 #15
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23855036
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:48 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Misschien dat jij dat even gaat utleggen , want in mijn wereld is het toedienen van euthanesie aan babys nog steeds moord.

Post Natale Abortus?
Euthanasie dus gewoon.
quote:
.
pi_23855051
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:43 schreef Ludwig het volgende:

Hoef je geen Amerikaan voor te zijn hoor. Dit soort geloofsidioten wonen ook gewoon in Nederland...
Die lui zijn met iets meer en hebben meer macht dan hier in NL. Kijk maar naar de op religie gebaseerde partijen in NL, stelt niets voor. Alleen de Veluwe en nog wat andere plaatsen, schat ik.
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:44 schreef HarigeKerel het volgende:

North Dakota ligt niet in de Bible Belt
Goed, point taken. Laten we het maar Bush-Belt noemen dan. Dan heb je alles behalve de kust en de Great Lakes te pakken. Achterlijk Amerika, zo kun je het ook noemen.
  donderdag 9 december 2004 @ 14:51:50 #17
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_23855088
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:45 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Toch redeljk opmerkelijk nieuws lijkt me.
Niet echt eigenlijk. We weten zo langzamerhand wel hoe er over ons drugs-/abortus-/euthanasie-beleid gedacht wordt...
pi_23855097
Van de taal kan je idd nog iets zeggen maar de rest van dat stuk is van een convervatisme dat bush niet eens benaderd. Dit zijn de extremen zoals wij onze extremen veroordelen wordt in amerika een bepaalde vorm van extremisme (maar dan in een andere context bedoeld) gedoogd. Amerikanen zien extremisme als terrorisme en in 'extreem links' maar de uitlatingen die in dit stuk gedaan worden zijn extreem conservatief. Ik ben blij dat onze 'rechtse' partijen veel meer de liberalisering aanhangen.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23855160
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:48 schreef CANARIS het volgende:
Misschien dat jij dat even gaat utleggen , want in mijn wereld is euthanesie bij babys nog steeds moord.

Post Natale Abortus?
Nuanceverschil. Het beperken van de pijn die een baby die nog maar enige dagen te leven heeft is wat mij betreft niet volledig te vergelijken met het doden van complete bevolkingsgroepen die nog een heel leven voor zich hadden. Als je de overtuiging bent toegedaan dat euthanasie nog steeds moord is dan zijn beide voorbeelden uiteraard moreel fout. Het motivatieverschil moge echter duidelijk zijn .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_23855234
Waarom vermoed ik toch altijd, dat mensen die zo overtuigd zijn van de "heiligheid van het leven", zelf ook voor de doodstraf blijken te zijn?

Land van hyprocrisie.
  donderdag 9 december 2004 @ 14:59:00 #21
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_23855242
Ik vind euthanasie bij baby's veel te ver gaan. Dat is gewoon doorgeslagen. Maar om het nou gelijk te vergelijken met nazi-praktijken maakt het betoog compleet belachelijk. Jammer, want er is wel degelijk een punt te maken.
pi_23855250
Mensen, het gaat over Noord-Dakota, daar wonen voornamelijk conservatieve blanke maisboeren. De Amerikanen uit de stedelijke gebieden zijn veel liberaler en maken zich echt niet druk om ons euthenasibeleid.
  donderdag 9 december 2004 @ 15:00:24 #23
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23855260
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:58 schreef Cheese het volgende:
Waarom vermoed ik toch altijd, dat mensen die zo overtuigd zijn van de "heiligheid van het leven", zelf ook voor de doodstraf blijken te zijn?

Land van hyprocrisie.
Inderdaad, daar waar zij veroordeelde moordenaars afmaken maken wij alleen baby's af.
Kut volk die Ami's
  donderdag 9 december 2004 @ 15:00:33 #24
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23855265
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:59 schreef DoctorFaustus het volgende:
Mensen, het gaat over Noord-Dakota, daar wonen voornamelijk conservatieve blanke maisboeren. De Amerikanen uit de stedelijke gebieden zijn veel liberaler en maken zich echt niet druk om ons euthenasibeleid.
Er zijn nogal veel conservatieve blanke maisboeren, zie de verkiezingen .
pi_23855295
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:59 schreef Ludwig het volgende:
Ik vind euthanasie bij baby's veel te ver gaan. Dat is gewoon doorgeslagen. Maar om het nou gelijk te vergelijken met nazi-praktijken maakt het betoog compleet belachelijk. Jammer, want er is wel degelijk een punt te maken.
Gelukkig denkt niet iedereen er hetzelfde over. Een baby ondraaglijk laten lijden voor de tijd dat het nog te leven heeft vind ik geen optie, en lijkt me ook voor ouders verschrikkelijk om te zien.
Geef dat kind een zachte dood, dat is het meest menselijke in mijn ogen.
  donderdag 9 december 2004 @ 15:02:41 #26
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23855305
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:00 schreef Posdnous het volgende:

Er zijn nogal veel conservatieve blanke maisboeren, zie de verkiezingen .
Zwarte maisboeren zijn immers zo liberaal
  donderdag 9 december 2004 @ 15:13:00 #27
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_23855497
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:02 schreef Cheese het volgende:

[..]

Gelukkig denkt niet iedereen er hetzelfde over. Een baby ondraaglijk laten lijden voor de tijd dat het nog te leven heeft vind ik geen optie, en lijkt me ook voor ouders verschrikkelijk om te zien.
Geef dat kind een zachte dood, dat is het meest menselijke in mijn ogen.
Ik geef je een kleine hint: baby's kunnen niet praten....
pi_23855523
De VS.
feest
  donderdag 9 december 2004 @ 15:16:44 #29
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_23855560
quote:
het is snel bezig elke nationale eigenheid te verliezen (inclusief zijn taal)
Dat van die taal klopt wel...
Dan zal zo de straatverlichting wel aan gaan...
pi_23855561
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:13 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Ook niet denken maar ze kunnen wel pijn voelen en dat valt behoorlijk goed te meten en in te schatten of het ooit beter zal worden.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 9 december 2004 @ 15:18:28 #31
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23855603
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:13 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Mensen die hun hele leven in coma blijven, kunnen gelukkig nog wel precies vertellen wat hen het beste lijkt.
pi_23855634
Oh gut
Het is zo erg voor die ouders om te zien hoe hun kind leidt, daarom maken we dat kind maar af.

Ik heb een vriend die ligt met een dwarslesie in Noordwijkerhout.
Zijn ouders leiden ontzettend. Zijn moeder kan het niet aanzien

Zielig he? Weet je wat , ........................gewoon afmaken die vent.
pi_23855675
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:18 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Mensen die hun hele leven in coma blijven, kunnen gelukkig nog wel precies vertellen wat hen het beste lijkt.
en daarom is euthanesie op zulke mensne NIET toegestaan.

ZELFS IN NEDERLAND NIET
pi_23855709
Na deze tabel neem ik alles uit de US met een korreltje zout:
pi_23855715
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:19 schreef CANARIS het volgende:
Oh gut
Het is zo erg voor die ouders om te zien hoe hun kind leidt, daarom maken we dat kind maar af.

Je perspectief klopt niet, er iseen verschil tussne tijdelijk leiden met kans op verbeteren en UITZICHTLOOS leiden van mensen/baby's die hersendood zijn of een ziekte hebben waarbij de pijn alleen maar erger wordt. Ik vind dat er omstandigheden zijn waarbij ook de ouders van een baby mogen kiezen om het leven te beeindigen. Hiervoor zijn zorgvuldige protocols dus de barbaarsheid waarvan in het 'interview' in OP gesproken wordt is overdreven, het is nu juist uit menselijk oogpunt dat we dit toestaan.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23855717
quote:
Oh gut verhaal
Het gaat om het kind in de eerste plaats. Altijd makkelijk discussie uit z'n verband trekken he?

En het is "lijden" trouwens, neem ik aan .
pi_23855807
quote:
Oh gut

ja, het is idd zo dat babies worden afgemaakt als ze niet 100% gezond zijn. ookal zijn ze wel te redden met een operatie is toch afmaken de eerste optie. wel zo makkelijk, krijg je niet van dat vieze bloed enzo op je handen...
  donderdag 9 december 2004 @ 15:38:52 #38
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23855984
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:22 schreef Coelho het volgende:
Na deze tabel neem ik alles uit de US met een korreltje zout:
[afbeelding]
Als het geen hoax was had je iniedergeval je geloofwaardigheid nog, dat is nu niet het geval

http://www.isteve.com/Web(...)htm#38115.6465670139
  donderdag 9 december 2004 @ 15:51:42 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23856226
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:21 schreef CANARIS het volgende:

[..]

en daarom is euthanesie op zulke mensne NIET toegestaan.

ZELFS IN NEDERLAND NIET
jah, geboren worden met open ruggetje, geen hersenen, doodlopende slokdarm... gewoon langzaam laten doodgaan zou ik zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23856540
nou, inderdaad, zoals hier boven al gezegd werd.
En nu kwam ik deze link tegen http://www.rtl.nl/(/actue(...)chietpartij_1145.xml
dat barbaarse amerikaland van columbus ook
Als hun met dat eeuwen oude holland over de boeg komen terwijl het al tijden gewoon the Netherlands is, kan ik er ook nog wat van...
-
pi_23856574
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:51 schreef Re het volgende:

jah, geboren worden met open ruggetje, geen hersenen, doodlopende slokdarm... gewoon langzaam laten doodgaan zou ik zeggen
Maar ze zijn toch allemaal God's schepping?
pi_23856680
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:07 schreef mechatronics het volgende:
Als hun met dat eeuwen oude holland over de boeg komen terwijl het al tijden gewoon the Netherlands is, kan ik er ook nog wat van...
Wat is er mis met Holland?
pi_23856758
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:14 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nou gewoon, in spreektaal vind ik het nog wel kunnen, maar in n nieuwsbericht heb ik toch zoiets van nou, dat klinkt niet zo. Teveel asociatie met Noor en Zuid Holland, waar het ook vandaag komt.
-
pi_23856770
quote:

Ik zie het probleem wat dat betreft ook niet. Eerst met z'n allen HOL-LAND scanderen bij het NEDERLANDS (Nota bene) eltal, en dan zeiken als een Amerikaan het zegt.

Nederland en Holland zijn 1 geworden, leer d'r maar mee leven.
pi_23856776
Tja erg jammer die beweging die Amerika ondergaat. Er was laatst ook een artikel over evangelische universiteiten aldaar waar biologieleraren worden opgeleid die echt niet over evolutie gaan onderwijzen .

Ik hoop dan ook van harte dat in Nederland b.v. de VVD nog een beetje liberaal blijft en niet de trieste weg van het neoconservatisme in slaat.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_23856777
quote:

[..]

Dat zijn maar een paar provincieën.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:19:30 #47
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23856796
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:51 schreef Re het volgende:

Jezus (Theo zij met hem) zou het zo gewild hebben!
pi_23856832
quote:
In Nederland is 1 dode gevallen door Moslimsterrorisme, de VS zit al ruim over de 5000.
Vooral omdat er hier geen aanslagen gepleegd zijn vooralsnog en dat komt vooral omdat terroristen zich hier prima kunnen organiseren zonder dat ze aangepakt worden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:22:38 #49
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23856873
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Vooral omdat er hier geen aanslagen gepleegd zijn vooralsnog en dat komt vooral omdat terroristen zich hier prima kunnen organiseren zonder dat ze aangepakt worden.
Omdat terroristen zich hier zo goed kunnen organiseren worden er geen aanslagen gepleegd?

Vreemde logica.
pi_23856917
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

ik zie geen cijfers, kan me nog goed herinneren dat de plegers van 9-11 les kregen in de US
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:18 schreef Cheese het volgende:

[..]

Ik zie het probleem wat dat betreft ook niet. Eerst met z'n allen HOL-LAND scanderen bij het NEDERLANDS (Nota bene) eltal, en dan zeiken als een Amerikaan het zegt.

Nederland en Holland zijn 1 geworden, leer d'r maar mee leven.
Ik ZEI dus net,... spreektaal is best, maar in nieuwsberichten vind ik het niet netjes staan.
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:18 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Dat zijn maar een paar provincieën.
precies!
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')