ooh, en ik maar proberenquote:Op zondag 12 december 2004 20:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
op me webserver... niet op me domein
mijn logo is onwijs simpel :pquote:Op zondag 12 december 2004 21:06 schreef Jump het volgende:
dat logootje van bluecurl is tof![]()
![]()
eigen errorpages, dat zou ik ook nog eens moeten maken voor op men host
ik moet die layout nog altijd eens afwerken en er wat inhoud opzetten, heb zo'n gevoel dat ik weer veel inspiratie ga krijgen tijdens de examenquote:Op zondag 12 december 2004 21:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mijn logo is onwijs simpel :p
ik vind jouw internix.be al alles ook niet lelijk. heb lay-out beetje gejat voor die stage site...
pff ik moet nog inspiratie verkrijgen voor mijn Without a Trace pagina... ga der 1 in het nederlands maken. rijgt toch niet veel traffic aangezien het niet in nederland word uitgezondenquote:Op zondag 12 december 2004 21:10 schreef Jump het volgende:
[..]
ik moet die layout nog altijd eens afwerken en er wat inhoud opzetten, heb zo'n gevoel dat ik weer veel inspiratie ga krijgen tijdens de examen![]()
Goed topicquote:Op zondag 12 december 2004 19:19 schreef Jump het volgende:
[..]
weet je genoeg als ik zeg dat het reacties waren in een topic van cygnusx ?
servertje maakt niet extreem veel lawaai en me switch maar 0,0 aan lawaai...quote:Op zondag 12 december 2004 12:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn servertje is heel erg stil (een P2 overigens), alleen mn superstack switch maakt nogal wat lawaai
![]()
Naja, herrie maakt niet uit want het staat allemaal in een apart computerkamertje![]()
dattie switched naar straight etc omzet zodat je gewoon elke kabel kan gebruiken ofzo???quote:Automatic detection and correction of the polarity
heb ik al:quote:Op zondag 12 december 2004 21:06 schreef Jump het volgende:
eigen errorpages, dat zou ik ook nog eens moeten maken voor op men host
jij blij..quote:Op maandag 13 december 2004 07:59 schreef BlueCurl het volgende:
nog 9 dagen stage en dan twee weken vakantie en dan eindelijk weer naar school. Wat duurde dat lang zeg!
en wanneer ben je begonnen? eind januari vorig jaar?quote:Op maandag 13 december 2004 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
jij blij..
ik moet nog door tot eind januari...
neuh dat nietquote:Op maandag 13 december 2004 09:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en wanneer ben je begonnen? eind januari vorig jaar?
hopen dat er dan wel wat te doen isquote:Op maandag 13 december 2004 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
neuh dat niet
pas eind augustus
maar wer is relatief weinig te doen dus dat maakt het niet zo leuk...
en ik mag over een half jaar ofzo weer op stage maar dan het hele jaar...
Als de grootte van de 404-"pagina" hoger is dan (eh iets van) 512 bytes dan geeft IE die gewoon weerquote:Op maandag 13 december 2004 09:22 schreef mschol het volgende:
probleem is alleen als je in IE de optie
gebruikersvriendelijke HTTP-foutberichten weergeven
staat aangevinkt dan wordt hij niet weer gegeven
uhuh daar kwam ik gister ook achter... groter dan 512 kb pff. nou heb er ff een plaatje in gegooid en hij ging goedquote:Op maandag 13 december 2004 10:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Als de grootte van de 404-"pagina" hoger is dan (eh iets van) 512 bytes dan geeft IE die gewoon weer
512 bytes, geen, 512kBytesquote:Op maandag 13 december 2004 10:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh daar kwam ik gister ook achter... groter dan 512 kb pff. nou heb er ff een plaatje in gegooid en hij ging goedbehalve de 403 en nog een 40iets.. die hoeft maar 256kb te zijn
bluecurlquote:
512 KB is erg overdreven ja. Die limiet voor het wel/niet laten zien van een foutpagina zal wel zijn om een onderscheidt tussen een gewone fout en een slim (redirect) script te maken.quote:
hij zwaait gewoon terugquote:Op maandag 13 december 2004 10:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Is je smiley iets kwijt en loopt hij het nu te zoeken?
ik ben nog maar half uurtje wakkerquote:
teken anders ff wat haartjes op zijn achterhoofdquote:Op maandag 13 december 2004 10:42 schreef Jump het volgende:
[..]
hij zwaait gewoon terug
je ziet de achterkant van zen hoofd nu
mij kennende gaat dat op niks trekkenquote:Op maandag 13 december 2004 10:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
teken anders ff wat haartjes op zijn achterhoofd
ik ben benieuwdquote:Op maandag 13 december 2004 10:46 schreef Jump het volgende:
[..]
mij kennende gaat dat op niks trekken
het zal voor deze avond worden, want ik moet voort nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |