* SHERMAN download gaatquote:Op zondag 12 december 2004 15:00 schreef cygnusx het volgende:
omg, ik vind meedio beter dan media portal, en ja ik heb die al geprobeerd
wat heeft omg daar mee te makenquote:Op zondag 12 december 2004 15:00 schreef cygnusx het volgende:
omg, ik vind meedio beter dan media portal, en ja ik heb die al geprobeerd
Moet je voor dokkenquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 15:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nog twee weken en doek vanaaf lekker eten!
ik heb me al in kerstsfeer gestokequote:Op zondag 12 december 2004 15:14 schreef BlueCurl het volgende:
kzal zo eens me avater gaan aanpassen
Kerst- Oud & Nieuwicoontjes, klaar terwijl u wacht Deel 5quote:Op zondag 12 december 2004 15:29 schreef BlueCurl het volgende:
hehe. zo heb ik helemaal geen avater meer
daar doelde ik niet op... heb al kert en sint en sneeuw icoontjes.. alleen doet het adres naar mijn avater bijna niet meer bestaan!quote:Op zondag 12 december 2004 15:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Kerst- Oud & Nieuwicoontjes, klaar terwijl u wacht Deel 5![]()
uploaden naar fok ?quote:Op zondag 12 december 2004 15:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
daar doelde ik niet op... heb al kert en sint en sneeuw icoontjes.. alleen doet het adres naar mijn avater bijna niet meer bestaan!
die van jou is ook tof hoorquote:
als je dat bij de jouwe zet, is je kerstman al half bedolven onder de sneeuwquote:Op zondag 12 december 2004 16:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar jij hebt zo'n leuk wit randje onderaan
moet de lieve man maar ff een stukje omhoogquote:Op zondag 12 december 2004 16:07 schreef Jump het volgende:
[..]
als je dat bij de jouwe zet, is je kerstman al half bedolven onder de sneeuw
het is toch een beleefde jongenquote:
Het gaat niet alleen om mijn pa, het gaat om meerdere mensen...quote:Op zondag 12 december 2004 15:47 schreef cygnusx het volgende:
Troel, dat kan niet ,dan krijg je dat iemand zich 2 keer anameld e.t.c. kun jen iet beter je pa op een andere internet verbinding laten registreren?
en dat omg? tja, das zoon stopwoord van mij, word altijd nutteloos gebruikt
over mijn icoontje, zodra ik de 10000 views berijk bne ik van plan hem aan te passen
*breek de stilte*quote:
Nu je zin!!??quote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Jump het volgende:
*kraaaaaaaaaaaaaaaak*
weet je genoeg als ik zeg dat het reacties waren in een topic van cygnusx ?quote:Op zondag 12 december 2004 19:17 schreef Godlike02 het volgende:
[.
en waar slaat dit op?? :
Topic for #DIG set by Slarioux: [] Ook vaste users dienen normaal te reageren in (newbie)topics in /forum/16. Dank u
Jaquote:Op zondag 12 december 2004 19:19 schreef Jump het volgende:
[..]
weet je genoeg als ik zeg dat het reacties waren in een topic van cygnusx ?
quote:Op zondag 12 december 2004 15:53 schreef Jump het volgende:
vindne jullie ook niet dat die echt wel goed op quietguy trekt![]()
![]()
[afbeelding]
op me webserver... niet op me domeinquote:Op zondag 12 december 2004 20:48 schreef Jump het volgende:
http://www.bluecurl.nl/dfdqsfsq
standaard 404
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |