Helegaarquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben anders dan beschaafd, ik ben helegaar oké
![]()
Charlotte's webquote:Helegaar is ouderwets en suf. Volgens mij is er ooit een belangrijke logger geweest die helegaar heeft geherintroduceerd en sindsdien duikt het op vele (verder erg leuke en leesbare) weblogs op.
Ik heb bijna nooit koekjes in huis, want dan eet ik direct het hele pak leegquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:50 schreef Jump het volgende:
neem een klein koekje, geen tosti, en eet lekker deeze vond
herkenbaarquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit koekjes in huis, want dan eet ik direct het hele pak leeg![]()
Dat is duidelijk. Dan heb je deze nodig: http://www.nvidia.com/object/freebsd_1.0-6113.htmlquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:56 schreef cygnusx het volgende:
moet aleen nog videokaartdrivers hebben,
ik draai windows, en of hij nvidia chipset heeft betwijfel ik nogal..quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Dan heb je deze nodig: http://www.nvidia.com/object/freebsd_1.0-6113.html
Gokje;quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:56 schreef cygnusx het volgende:
Hoi llemaal , ik ben dr weer, Hoop vanavond mijn nieuwe laptop te krijgen (word bezorgd, koop m over van een bekende..)
Celeron 1700 256 mb ram Medion, moet aleen nog videokaartdrivers hebben, volgens hem wouden die niet installen, dus als iemand wat heeft. roep maar..
ja volgens die kerel wou die driver niet werken, natuurlijk ga ik dat ook al proberen zodrai k thuis ben, mare, kijken wat voor videokaart dr inzit? ik ga die bak niet opentrekken!quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gokje;
www.medion.com
of kijken wat voor videokaart er inzit?
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:39 schreef SHERMAN het volgende:
[afbeelding]
sorry dev dat ik zo stom tegen je deed, ik heb mijn dag gewoon niet echt.
Ik ben Mohammed el Allemein, ik woon in mooi huis, ik is oud genoeg, ik werk hebben ja ben terrorist in mijn vrije tijd, vergunning? was da? boordje shoarma jaquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:00 schreef cygnusx het volgende:
zegge, sherman, eigenlijk he, man? vrouw? waar jij woon? hoe oud jij wezen?
jij werk hebben? verbleeiifsvergunning? broodje kabab?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was ook niet erg aardig vanmiddagWel grappig dat dat een plaatje is van een server van de universiteit waar mijn vriendin wil promoveren
[afbeelding]
en nu voldoende geslijmt
DEV!quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was ook niet erg aardig vanmiddagWel grappig dat dat een plaatje is van een server van de universiteit waar mijn vriendin wil promoveren
[afbeelding]
en nu voldoende geslijmt
neequote:Op zaterdag 11 december 2004 10:50 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen beste mensjes!
Zijn jullie ook allemaal zo vrolijk op deze mooie winterdag!
te veel huilie stuff. komen wel weer goede tijdenquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:58 schreef Troel het volgende:
*insert aaismiley* Ben je dan verdrietig?![]()
ik niet want ik heb de hele week al gewerktquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
[afbeelding]ik mag zo ook gaan werken...
wij hebben er net 1 gehaald bij het buur-dorpje en daar een tuinderij/bloemen/planten sjitquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:04 schreef Renesite het volgende:
Vrijheid blijheid!
Zometeen naar de stad voor kerst boom enzo
naar tyopic gekeken en mijn visie op het onderwerp gegevenquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:27 schreef cygnusx het volgende:
kan iemand ff naar mijn topic kijken? (vooral laatste bericht van mij..)
vreemde drivers..
en ik heb daar weer mijn reactie op gegeven...quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
naar tyopic gekeken en mijn visie op het onderwerp gegeven
heb er ook maar nog een reactgie tegenaan gegooitquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:27 schreef cygnusx het volgende:
[..]
en ik heb daar weer mijn reactie op gegeven...
ja, de vrouwen gaan gans de avond op een trommel kloppenquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:04 schreef cygnusx het volgende:
gaan de mannen vrouwen nog wat doen vanavond? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |