abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 december 2004 @ 00:48:11 #1
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_23891619
ik heb hier mijn nieuwe laptop (md 2962 van medion)
nu werkt alles best leuk, maar de videodrivers die je vanaf medion.com kunt downloaden als je die installeert met het bijbehorende setup proggie krijg je een zwart scherm met een balkje (lijkt op een dos venster snap je..) en meer doet hij niet,
instaleer je hem handmatig via apparaatbeheer, dan krijg je een blue screen of death (weet niet meer precies wat ie zegt, als hij nog eens langskomt zal ik het onthouden)
de driver die ik heb daarvoor is de SIS driver, blijkbaar vind hij die wel leuk want hij pakt hem zelf al, maar blijkbaar doet die het toch niet...
waar kan dit aan liggen?

[ Bericht 0% gewijzigd door cygnusx op 11-12-2004 01:37:08 ]
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_23891662
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:48 schreef cygnusx het volgende:
ik heb hier mijn nieuwe laptop (md 2962 van medion)
nu werkt alles best leuk, maar de drivers die je vanaf medion.com kunt downloaden als je die installeert met het bijbehorende setup proggie krijg je een zwart scherm met een balkje (lijkt op een dos venster snap je..) en meer doet hij niet,
instaleer je hem handmatig via apparaatbeheer, dan krijg je een blue screen of death (weet niet meer precies wat ie zegt, als hij nog eens langskomt zal ik het onthouden)
de driver die ik heb daarvoor is de SIS driver, blijkbaar vind hij die wel leuk want hij pakt hem zelf al, maar blijkbaar doet die het toch niet...
waar kan dit aan liggen?
Die driver zal geen bios-upgrade zijn die je vanuit dos moet draaien, zekers? Heb je de installatiehandleiding gelezen?

[ Bericht 37% gewijzigd door Jordy-B op 11-12-2004 01:07:27 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 11 december 2004 @ 00:56:57 #3
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_23891759
KLIK] zoek daar eens naar je drivers

[ Bericht 4% gewijzigd door wimmel_1 op 11-12-2004 01:04:50 ]
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
  zaterdag 11 december 2004 @ 00:57:20 #4
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_23891771
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:51 schreef Jordy-B het volgende:
Die driver zal geen bios-upgrade zijn die je vanuit dos moet draaien, zekers? Heb je de installatiehandleiding gelezen?
ben je dom? of lijkt dat zo, een videodriver voor windows is toch geen bios upgrade...
ik bedoel gewoon een windows xp driver die ik vanaf medion gedownload hebt na aanleding van dat ik ff mijn type nummer van mijn laptop opgaf op die site kreeg ik die driver toegeslingerd...
dus vreemd dat het niet werkt, zal dr morgen ff een nieuwe installatie overheen gooie nvan windows, mischien helpt dat, desnoods een win2000 installatie..
pi_23891946
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:57 schreef cygnusx het volgende:

[..]

ben je dom? of lijkt dat zo, een videodriver voor windows is toch geen bios upgrade...
ik bedoel gewoon een windows xp driver die ik vanaf medion gedownload hebt na aanleding van dat ik ff mijn type nummer van mijn laptop opgaf op die site kreeg ik die driver toegeslingerd...
dus vreemd dat het niet werkt, zal dr morgen ff een nieuwe installatie overheen gooie nvan windows, mischien helpt dat, desnoods een win2000 installatie..
Dom? Waar heb jij het over een videodriver? Nergens! Kan je nagaan wat voor superduidelijke post je gebakken hebt... Domme jongen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 11 december 2004 @ 01:37:52 #6
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_23892425
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dom? Waar heb jij het over een videodriver? Nergens! Kan je nagaan wat voor superduidelijke post je gebakken hebt... Domme jongen...
in dat geval verontschuldig ik mij hierbij dat ik zoon grote crusiale fout heb gemaakt.
  zaterdag 11 december 2004 @ 01:39:16 #7
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_23892447
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:56 schreef wimmel_1 het volgende:
KLIK] zoek daar eens naar je drivers
wtf meot ik daar nu, ik heb ze geleecht op medion nederland site, die drivers die ik kreeg (sis merk)vond wind-doos niet leuk.. denk dat winxp installatie toch slimmer is ofzo
pi_23892891
Als je goede SiS (Silicon Integrated Graphics) drivers wilt hebben kun je het beste naar de site gaan en ze downen. (http://www.sis.com/support/index.htm)
Je weet welke graphics card je precies hebt?
Hoezo loos onderschrift!?
  zaterdag 11 december 2004 @ 13:22:25 #9
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_23896993
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:13 schreef Tony_diNovo het volgende:
Als je goede SiS (Silicon Integrated Graphics) drivers wilt hebben kun je het beste naar de site gaan en ze downen. (http://www.sis.com/support/index.htm)
Je weet welke graphics card je precies hebt?
neen, ik heb geen idee welke chip dr in zit, vandaar dat ik naar medion ging, daar is de laptop van, en dan heb je dus meteen de goede driver.. hij geeft veel verschillende foutmeldingen
IRQ not less or equal de ene keer en dan weer wat anders, waarschijnlijk is dit iig ee nkutinstalltie, doe zo ff een nieuwe..
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:23:51 #10
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_23899069
kut, met de nieuwe installatie werkt het nog niet...
is er mischien software waarmee hij onafhankelijk kan kijken naar bijv wat voor videochipset je nodig hebt, of welke software benodigd is?
want ik kan moeilijk het ding opentrekken...
pi_23899555
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:23 schreef cygnusx het volgende:
kut, met de nieuwe installatie werkt het nog niet...
is er mischien software waarmee hij onafhankelijk kan kijken naar bijv wat voor videochipset je nodig hebt, of welke software benodigd is?
want ik kan moeilijk het ding opentrekken...
* mschol heeft zo'n gevoel dat er gewoon hardware dood is???
  zaterdag 11 december 2004 @ 16:25:27 #12
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_23900123
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:52 schreef mschol het volgende:

[..]

* mschol heeft zo'n gevoel dat er gewoon hardware dood is???
nee, want hij doet het gewoon wel.. met de standaard xp drivers die best bagger zijn, ik zit nu dus ook op de laptop... en draai gezellig winxp op 1024x768, maar bij driverinstallatie vind hij het niet meer zo leuk... mischien een idee om ff de linux fedora setup op te starten? die probed ook zelf naar de goede driver , kan ik zien wat er nu daadwerkelijk in zit... en of linux het wel leuk vind...?
pi_23900530
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 16:25 schreef cygnusx het volgende:

[..]

nee, want hij doet het gewoon wel.. met de standaard xp drivers die best bagger zijn, ik zit nu dus ook op de laptop... en draai gezellig winxp op 1024x768, maar bij driverinstallatie vind hij het niet meer zo leuk... mischien een idee om ff de linux fedora setup op te starten? die probed ook zelf naar de goede driver , kan ik zien wat er nu daadwerkelijk in zit... en of linux het wel leuk vind...?
bij mij deed mijn pc het ook wel.. in safe mode maar zodra ik in de normale xp mode zat was het aan een stuk door blauwe schermen etc...
bleek dat mobo + voeding waren doorgebrand... diie heb ik vervangen en voila hij deed het weer...
  zaterdag 11 december 2004 @ 16:59:55 #14
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_23900750
tis een laptop he, en ik zit gewoon erin, niet save mode, het is meer net zoals als ik net mijn windows heb geinstalleerd en mijn videodrivers niet.
aleen dan dat hij deze drivers niet leuk vind.. ik zal strax linux wel ff tjekken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')