Die driver zal geen bios-upgrade zijn die je vanuit dos moet draaien, zekers? Heb je de installatiehandleiding gelezen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:48 schreef cygnusx het volgende:
ik heb hier mijn nieuwe laptop (md 2962 van medion)
nu werkt alles best leuk, maar de drivers die je vanaf medion.com kunt downloaden als je die installeert met het bijbehorende setup proggie krijg je een zwart scherm met een balkje (lijkt op een dos venster snap je..) en meer doet hij niet,
instaleer je hem handmatig via apparaatbeheer, dan krijg je een blue screen of death (weet niet meer precies wat ie zegt, als hij nog eens langskomt zal ik het onthouden)
de driver die ik heb daarvoor is de SIS driver, blijkbaar vind hij die wel leuk want hij pakt hem zelf al, maar blijkbaar doet die het toch niet...
waar kan dit aan liggen?
ben je dom? of lijkt dat zo, een videodriver voor windows is toch geen bios upgrade...quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:51 schreef Jordy-B het volgende:
Die driver zal geen bios-upgrade zijn die je vanuit dos moet draaien, zekers? Heb je de installatiehandleiding gelezen?
Dom? Waar heb jij het over een videodriver? Nergens! Kan je nagaan wat voor superduidelijke post je gebakken hebt... Domme jongen...quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:57 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ben je dom? of lijkt dat zo, een videodriver voor windows is toch geen bios upgrade...
ik bedoel gewoon een windows xp driver die ik vanaf medion gedownload hebt na aanleding van dat ik ff mijn type nummer van mijn laptop opgaf op die site kreeg ik die driver toegeslingerd...
dus vreemd dat het niet werkt, zal dr morgen ff een nieuwe installatie overheen gooie nvan windows, mischien helpt dat, desnoods een win2000 installatie..
in dat geval verontschuldig ik mij hierbij dat ik zoon grote crusiale fout heb gemaakt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dom? Waar heb jij het over een videodriver? Nergens! Kan je nagaan wat voor superduidelijke post je gebakken hebt... Domme jongen...
wtf meot ik daar nu, ik heb ze geleecht op medion nederland site, die drivers die ik kreeg (sis merk)vond wind-doos niet leuk.. denk dat winxp installatie toch slimmer is ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:56 schreef wimmel_1 het volgende:
KLIK] zoek daar eens naar je drivers
neen, ik heb geen idee welke chip dr in zit, vandaar dat ik naar medion ging, daar is de laptop van, en dan heb je dus meteen de goede driver.. hij geeft veel verschillende foutmeldingenquote:Op zaterdag 11 december 2004 02:13 schreef Tony_diNovo het volgende:
Als je goede SiS (Silicon Integrated Graphics) drivers wilt hebben kun je het beste naar de site gaan en ze downen. (http://www.sis.com/support/index.htm)
Je weet welke graphics card je precies hebt?
* mschol heeft zo'n gevoel dat er gewoon hardware dood is???quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:23 schreef cygnusx het volgende:
kut, met de nieuwe installatie werkt het nog niet...
is er mischien software waarmee hij onafhankelijk kan kijken naar bijv wat voor videochipset je nodig hebt, of welke software benodigd is?
want ik kan moeilijk het ding opentrekken...
nee, want hij doet het gewoon wel.. met de standaard xp drivers die best bagger zijn, ik zit nu dus ook op de laptop... en draai gezellig winxp op 1024x768, maar bij driverinstallatie vind hij het niet meer zo leuk... mischien een idee om ff de linux fedora setup op te starten? die probed ook zelf naar de goede driver , kan ik zien wat er nu daadwerkelijk in zit... en of linux het wel leuk vind...?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:52 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol heeft zo'n gevoel dat er gewoon hardware dood is???
bij mij deed mijn pc het ook wel.. in safe mode maar zodra ik in de normale xp mode zat was het aan een stuk door blauwe schermen etc...quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:25 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nee, want hij doet het gewoon wel.. met de standaard xp drivers die best bagger zijn, ik zit nu dus ook op de laptop... en draai gezellig winxp op 1024x768, maar bij driverinstallatie vind hij het niet meer zo leuk... mischien een idee om ff de linux fedora setup op te starten? die probed ook zelf naar de goede driver , kan ik zien wat er nu daadwerkelijk in zit... en of linux het wel leuk vind...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |