Teffus jantje dat wilt welquote:Op donderdag 9 december 2004 21:09 schreef Rietvaerder het volgende:
OMG Check die R1 met turbo!!Zieeeeeek
ftp://sporthoj:kolv@cayle.homeftp.net/R1-Turbo%205.wmv
Daar kan je hem echt niet voor laten liggen staan.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lars, morgen ga ik kijken voor deze http://www.sinuslive.com/sites/d250.htm55 eurootjes
Nope nog niet maar zal het boekje wat ik van je gekregen heb ff doorlezen dit weekendquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:27 schreef ondeugend het volgende:
@RB.... heb je al een route uitgezocht voor dat weekendje Ardennen in het voorjaar
Schaam jequote:Op vrijdag 10 december 2004 00:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga slapen... ik heb [afbeelding]
Eentje met grote wielen waar we met z`n allen inkunnenquote:Op donderdag 9 december 2004 18:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En heb je al een motor op t oog?
Zaterdag lezen en zaterdagavond bellen..... wrom kan dat niet?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:34 schreef ondeugend het volgende:
Van het weekend doorlezen en me morgenavond al bellen !![]()
Mark reageerde toch? Ik heb nog geen geluid thuis dus dan is het niet echt leuk om filmpjes te kijken.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand die de filmpjes checked?
dat dacht ik ookquote:Op donderdag 9 december 2004 22:36 schreef hollander172 het volgende:
Daar kan je hem echt niet voor laten liggen staan.
ik ookquote:ik hoop dat ie het net zo goed doet als de D200 die ik heb.
i knowquote:Let even op, dat linkje eerder van je gaf een actieve sub aan en dit is een passieve. Aankoop van een versterker moet je er nog bij optellen als je deze neemt.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[nutteloze amp verhaal]
quote:
veel???quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:03 schreef Patrick281 het volgende:Je gaat toch niet zoveel geld in je koekblik stoppen?
over nutteloos gesprokenquote:Koop dan een goed leren motorpak. [afbeelding]
Dan moet ze meneer de examinator niet bedanken en direct na het ja woord vertrekken.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
:w morgen mensen![]()
de spanning is hier om te snijdenRaus heeft ongeveer 10 minuten over om op tijd bij het gemeentehuis te zijn als ze slaagt,
ik ga denk ik maar met VFR paraat staan om snel te kunnen taxieen![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
veel???sorry, maar dit is echt niet veel hoor...
Dat is wel erg zielig voor je.quote:en nutteloos voor jullie motormuizen jah, maar niet voor mijplus ik > 30.000 km per jaar in dat koekblik zit
quote:over nutteloos gesproken![]()
voor zolder tik ik wel een goedkoop 2ehands pakje ergens op de kop
Dat is wel erg zielig voor je. [afbeelding][/q]quote:
echt fris vind ik het ook niet nee, maar 2 keer stomen zal een hoop goed doen...maar ik ga echt geen nieuw leren pak kopen voor 1 dagje circuit rijdenquote:Lekker fris. Die knee sliders moet je zelf afschuuren hoor.
je weet niet waar je over hebt dus je kunt ook geen oordeel vellenquote:
quote:
quote:echt fris vind ik het ook niet nee, maar 2 keer stomen zal een hoop goed doen...maar ik ga echt geen nieuw leren pak kopen voor 1 dagje circuit rijdenof ik moet iets vinden op de beurs ofzo...
Want .. ik heb die zooi jarenlang verkocht in de electrohandel.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je weet niet waar je over hebt dus je kunt ook geen oordeel vellen...
quote:
beurs in utrechtquote:Als je nog eens in de buurt bent van Amsterdam even naar de zwarte markt in Beverwijk gaan.
150-200 euro voor mooie lederen combi's of raceoverall's.
quote:Beter besteed dan een Yoko stereopijpje van pershout of schuim.![]()
dat blijkt ook echt uit je reacties...veel geldquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:25 schreef Patrick281 het volgende:
Want .. ik heb die zooi jarenlang verkocht in de electrohandel.
Dan luister je gewoon niet .. als jij meer wilt uitgeven.quote:
Dat is iets wat jij niet kan beoordelen vanaf daar.quote:![]()
yoko...mijn install zal beter klinken dan die standaard troep, die je tot speciale audio installatie heb gebombardeerd in je fiiro
![]()
![]()
En slechts 120 euro is wel Hfl 264.00 pieken he voor die troep.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat blijkt ook echt uit je reacties...veel geld![]()
als je es wist wat ik van plan was...
ik zie welquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:36 schreef Patrick281 het volgende:
Dan luister je gewoon niet .. als jij meer wilt uitgeven.
dus?? ten 1e:quote:En slechts 120 euro is wel Hfl 264.00 pieken he voor die troep.![]()
Need to say no more ..quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je pikt trouwens een perfekte dag om mij te laten happen want ik ben me portemonnae kwijten daar baal ik van, dat is net zoiets als je sleutels kwijtraken (dingen die mij praktisch nooit gebeuren) dus ik ben een perfekte kandidaat voor de vrijdagmiddagrel
quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:36 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ja je doet wel vaker geld effectiefloos over de balk smijten.
je hebt me weleens (terecht soms wel jah) impulsief genoemd iddquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:36 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ja je doet wel vaker geld effectiefloos over de balk smijten.
over nutteloos geld uitgeven gesprokenquote:5.000 euro voor een speciale installatie hoeft daarentegen helemaal niet duur te zijn.
Wel even kwaliteit van quantiteit scheiden he.
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:49 schreef hollander172 het volgende:
Ik ken deze avatar ergens van.
http://forum.fok.nl/user/history/36945
quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Lekker praktisch zo'n opgefokte kart
ieder zijn hobbyquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
Kijk dan heb je tenminste iets op 4 wielen wat een beetje optrekt en goed op de weg ligt.
Praktisch is anders, passie is alles.
voor 55 euro geen slechte oplossing en tijdelijk als het tegenvalt...maar als ik hem op 2Ohm laat spelen zal er genoeg uitkomen denk ik zo, of niet lars?quote:Maar dat kan je met die sinusdingen niet echt noemen. Neem dan wat meer kwaliteit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |