Zie mailquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:11 schreef Patrick281 het volgende:
Moeilijk he, volledige zinnen typen.
Geen smsje gekregenquote:Je bedoelt over Raus? Ze zullen eerst naar het gemeentehuis moeten ..
.. of in het slechtste geval naar huis, maar dan praten ze het vaak wat langer door met de leerling.
Voor 15:30 verwacht ik nog niemand.![]()
Als maatstaf komt je iig niet geloofwaardig overquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
Economisch vervoer .. dus op basis van rationele gedachten zonder ruis veroorzakende bijzaken die op het gevoel inwerken.
Jij hebt ook mail van mij nu .. check dat even s.v.p.quote:
quote:Geen smsje gekregen??
Ze komen straks wel even op Fok! denk ik.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht en mijn foon staat uit
FELI!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben geslaagd!!!!!!!!!
Beter!!!!!! Morgen dus eindelijk op je CBR meetenquote:Achteraf gezien was het makkelijk en ik heb foutloos gereden! Ik was al met al zelfs op tijd bij het gemeentehuis en dat roze papiertje heb ik eindelijk binnen!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben geslaagd!!!!!!!!!
Achteraf gezien was het makkelijk en ik heb foutloos gereden! Ik was al met al zelfs op tijd bij het gemeentehuis en dat roze papiertje heb ik eindelijk binnen!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben geslaagd!!!!!!!!!
Achteraf gezien was het makkelijk en ik heb foutloos gereden! Ik was al met al zelfs op tijd bij het gemeentehuis en dat roze papiertje heb ik eindelijk binnen!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:54 schreef Faithz het volgende:
Hardstikke gefeliciteerd!!!!!!!
Volgend jaar eens samen rijden!![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Beter!!!!!! Morgen dus eindelijk op je CBR meeten![]()
Goedwerk !!quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben geslaagd!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Mailtje van OPM ging over het rellen, mijn mailtje had geen info over het afrijden maar was een bericht dat Raus de info zelf wilde melden hier..quote:
Wrijf het inquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:01 schreef Patrick281 het volgende:
Zij heeft al een CBR-600 i.p.v een nieuwe CV.
![]()
quote:
Nope nog niet dit waren alleen de 3 theorie delenquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:19 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Bedankt allemaal. Ik heb amper kunnen slapen, dus ja ik ben heel zenuwachtig.
En RB gefeliciteerd!!!!!Heb je alles nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |