ja en?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij!(samen met de W.C.C. en FCDB)
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:08 schreef Bobu het volgende:
[..]
12.00 uur. Iig te volgen via uefa.com. Rond enen hoop ik reisje te kunnen boeken
Langer hoeft het wmb ook niet te duren, gewoon die ballen trekken en basta.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:14 schreef rubbereend het volgende:
Eurosport heeft een kwartiertje ingeruimd voor de loting van de CLvan 12.00 tot 12.15 en dan komen ze om 13.45 terug voor een half uur UEFAcup loten.
Dat word nogal moeilijk voor Parma... tegen Feyenoord en Azquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:39 schreef pfaf het volgende:
Feyenoord - Parma
Ajax - Schalke
AZ - Parma
Heerenveen - Lille
quote:Aan de loting zijn enkele voorwaarden verbonden. Zo loten de nummers een uit de groepsronde een nummer drie en komen de nummers twee in actie tegen de clubs die instromen uit de Champions League. Clubs uit hetzelfde land of ploegen die elkaar al troffen in de groepsronde, kunnen elkaar nog niet tegenkomen.
ga dat onmiddellijk afkloppen, the horrorquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:50 schreef PyTh het volgende:
Ik voel een Chelsea - PSV in het verschiet
Nog 10 minuutjes
Ik zou er niet geheel ontevreden mee zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:56 schreef rubbereend het volgende:
*Eurosport vast aanzet
[..]
ga dat onmiddellijk afkloppen, the horror
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |