En ik hoop van niet,dat wil dan waarschijnlijk zeggen dat Standard eruit ligtquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:55 schreef DAMH het volgende:
khoop dat ajax tegen het mooie Bilbao MAG spelendan zal ik voor et eerst op de ajax tribune zitten
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En ik hoop van niet,dat wil dan waarschijnlijk zeggen dat Standard eruit ligt
Meen je dat nouquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:43 schreef methodmich het volgende:
Je 1e duels kunnen dus niet... Twee uit dezelfde poule.
U kent de (Europese) geschiedenis van RSCL niet blijkbaar?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:08 schreef DAMH het volgende:
[..]
De mooiste club ter wereld of een niets standaard zeggend clubje dat standard heet
Nope,alleen bij winst is Standard door,in alle andere gevallen Bilbao.quote:kneem aan dat ze niet allebei kunnen doorgaan?
Als ik eerlijk ben niet echt nee, maartja ze spelen dan ook in een voor mij oninteressante competitie, en dat ze een paar keer in Europa wat hebben gewonnen doet mij niet zoveel, zeker als je het met de Club met de mooiste tradities(in deze moeilijke tijd van commercie) vergelijkt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
U kent de (Europese) geschiedenis van RSCL niet blijkbaar?
[..]
yupquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:08 schreef DAMH het volgende:
Trouwens geldt hier het onderlinge resultaat boven het doelsaldo?
Wat was dan het nut van je post, als je dat blijkbaar toch al wist?quote:
quote:Inter must delay Champions' decider
The problems of sharing the San Siro have pushed Inter’s Champions’ League Second Round tie back by a week to March 15, confirmed UEFA.
The rules state that the winners of the Groups must play the second leg on home turf, but as Milan and Inter both conquered their respective sections, this poses a conundrum.
UEFA also insist that a Stadium cannot hold two games on consecutive days, so it is up to the Nerazzurri to delay their deciding match.
Milan’s fixtures are to go ahead as planned, playing away from home on Feb 22 or 23 and then at the Stadio Giuseppe Meazza on March 8 or 9.
Inter already know their second leg tie is to take place on Tuesday March 15, regardless of the opponent they pick out of the hat in Friday’s draw.
In mijn lijstje stonden gewoon de clubs in een rijtje met clubs die op dezelfde positie staan in andere poules, ik beweer daarin toch niet dat clubs uit dezelfde poules tegen elkaar kunnen spelen. Maar jij vond het blijkbaar nodig om te zeggen dat het niet kon, alsof het een fout was.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat was dan het nut van je post, als je dat blijkbaar toch al wist?
Was dus een overbodige reactiequote:Op woensdag 15 december 2004 15:36 schreef methodmich het volgende:
Jij schreef : een mogelijke loting, kunnen leuke duels worden. Dus vandaar.
Ben er ook bij morgen. Ben benieuwd wat Standard kan brengen, heb er in ieder geval zin in!quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:28 schreef DutchGooner het volgende:
Nope,alleen bij winst is Standard door,in alle andere gevallen Bilbao.
Standard is zeker niet kansloos met de steun van het publiek
neequote:Op woensdag 15 december 2004 21:39 schreef Dos37 het volgende:
kan united psv ook dan hoop ik daar op
3equote:Op woensdag 15 december 2004 22:57 schreef RedGuy het volgende:
Heerenveen is 2e geworden, toch? Dan moeten ze tegen de nummer 3 uit een CL poule.
Pff.. Alle vier de ploegen zie ik op het moment liever niet tegen Ajax voetballen.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:41 schreef andre77 het volgende:
Mogelijke tegenstanders Ajax:
Villareal (Spa)
Auxerre (Fra)
Benfica (Por)
Sevilla (Spa)
Tel daar waarschijnlijk bij op:quote:Op woensdag 15 december 2004 22:41 schreef andre77 het volgende:
Mogelijke tegenstanders Ajax:
Villareal (Spa)
Auxerre (Fra)
Benfica (Por)
Sevilla (Spa)
rellenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:59 schreef hellmondunited het volgende:
TVP
ik ga met psv mee naar de uitwedstrijd van hen, wat heb ik nou weer belooft aan een vriend van me...![]()
Ach best leuk toch??quote:Op woensdag 15 december 2004 17:59 schreef hellmondunited het volgende:
TVP
ik ga met psv mee naar de uitwedstrijd van hen, wat heb ik nou weer belooft aan een vriend van me...![]()
12.00 uur. Iig te volgen via uefa.com. Rond enen hoop ik reisje te kunnen boekenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Loting is 13.45 dacht ik... Zal wel worden gecovered denk ik door de NOS...
Ik ben er ook bij!quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:28 schreef DutchGooner het volgende:
Nope,alleen bij winst is Standard door,in alle andere gevallen Bilbao.
Standard is zeker niet kansloos met de steun van het publiek
Beetje achterlijk dat er 1 uur en 3 kwartier tussen zitquote:Op donderdag 16 december 2004 15:19 schreef twi het volgende:
12.00 CL
13.45 UEFA
Volgens Eurosport dan
kost 16 ploegen loten 1 uur en 3 kwartierquote:Op donderdag 16 december 2004 15:19 schreef twi het volgende:
12.00 CL
13.45 UEFA
Volgens Eurosport dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |