Dát is nog zieker!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:11 schreef Zanderrr het volgende:
"Eric Moxey" levert niet echt veel hits op bij Google, lijkt me sterk dat 'ie dan voor Atlantic werkt. Volgens mij loopt iemand er gewoon een geintje van te maken.
De zanger toch?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:04 schreef Thomasumo het volgende:
Wie is nou toch fucking dat andere bandlid!!!! Ik snap niet waarom ze dat nog achter houden!
Dat is inderdaad waar. Maar hier hebben we gelukkig strenge wapenwetten. En echte muziekliefhebbers, die concerten bezoeken, zijn geen criminelen over het algemeen.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Vera, Paradiso, Ekko, Simplon, Vredenburg, Tivoli, Melkweg, Doornroosje, Oosterpoort: waar je ook komt, je wordt er niet gefouilleerd. Alleen bij betreding van de grotere zalen word je gecontroleerd, en dan ook nog steekproefsgewijs. Kortom: het kan ook hier gebeuren.
Mensen die echt kwaad willen, die kunnen in Nederland ook gemakkelijk aan een (illegaal) vuurwapen komen, vrees ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat is inderdaad waar. Maar hier hebben we gelukkig strenge wapenwetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |