Vera, Paradiso, Ekko, Simplon, Vredenburg, Tivoli, Melkweg, Doornroosje, Oosterpoort: waar je ook komt, je wordt er niet gefouilleerd. Alleen bij betreding van de grotere zalen word je gecontroleerd, en dan ook nog steekproefsgewijs. Kortom: het kan ook hier gebeuren.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vraag me af hoe die knul binnen is gekomen met dat pistool. Hopelijk trekt de NRA zich dit aan. Maar dat zal wel niet.
Ja en hier heb je ook tijd genoeg om een paar keer bij te laden waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Vera, Paradiso, Ekko, Simplon, Vredenburg, Tivoli, Melkweg, Doornroosje, Oosterpoort: waar je ook komt, je wordt er niet gefouilleerd. Alleen bij betreding van de grotere zalen word je gecontroleerd, en dan ook nog steekproefsgewijs. Kortom: het kan ook hier gebeuren.
Volgens een ooggetuige is de dader aan de achterkant van de club over het hek geklommen.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vraag me af hoe die knul binnen is gekomen met dat pistool. Hopelijk trekt de NRA zich dit aan. Maar dat zal wel niet.
quote:Ok, ok, the joke went a little too far. We did all this just to see who our true fans were, and I think we can now say we have some pretty loyal fans, and some pretty scummy people on this earth. Dime Bag isn't dead, no-one got hurt. It was a publicity stunt (which worked fairly well I must add) Please no harsh feelings against the band, or against the fans. Dime bag is going to be on MTV's breaking news at 7:00 this morning letting everyone in on the incident. Please don't panic, but please, keep spreading the rumors and gossip, we need this thing to get so completely huge that everyone out there will hear the name "Damage Plan"
-Eric Moxey
VP of Promotions Elektra/Atlantic
Waar heb je dat vandaan?quote:
gvd!!! Als dat eens waar was, dan leeft die grandioze gitarist dus nog..... Laten we het maar hopen. Weet dus ook dat als dit een grap is, de band wel eens justitieel vervolgd zou kunnen worden...quote:
Dan ga ik er nog maar vanuit dat het onzin is. Zou wel een hele zieke publiciteitsstunt zijn.....quote:Op donderdag 9 december 2004 16:07 schreef Siegfried het volgende:
Hebben ze gepost op metalfan, en die gast heeft t ook weer van n forum...
Dát is nog zieker!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:11 schreef Zanderrr het volgende:
"Eric Moxey" levert niet echt veel hits op bij Google, lijkt me sterk dat 'ie dan voor Atlantic werkt. Volgens mij loopt iemand er gewoon een geintje van te maken.
De zanger toch?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:04 schreef Thomasumo het volgende:
Wie is nou toch fucking dat andere bandlid!!!! Ik snap niet waarom ze dat nog achter houden!
Dat is inderdaad waar. Maar hier hebben we gelukkig strenge wapenwetten. En echte muziekliefhebbers, die concerten bezoeken, zijn geen criminelen over het algemeen.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Vera, Paradiso, Ekko, Simplon, Vredenburg, Tivoli, Melkweg, Doornroosje, Oosterpoort: waar je ook komt, je wordt er niet gefouilleerd. Alleen bij betreding van de grotere zalen word je gecontroleerd, en dan ook nog steekproefsgewijs. Kortom: het kan ook hier gebeuren.
Mensen die echt kwaad willen, die kunnen in Nederland ook gemakkelijk aan een (illegaal) vuurwapen komen, vrees ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat is inderdaad waar. Maar hier hebben we gelukkig strenge wapenwetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |