Mij tweequote:Op donderdag 9 december 2004 07:27 schreef -Xerxes- het volgende:
40 seconden, hooguit,spuitbus met ijsweg
* R-Alph stapt de trein in en lacht alle mensen uit die alle krabbers uit lachen omdat ze in de file staanquote:Op donderdag 9 december 2004 07:10 schreef Klonk het volgende:
* Klonk rijdt uit auto uit de garage en lacht alle krabbers uit
en toen reed je van een berg af en kwam er een stoet oude bejaarden en vrouwen met kinderwagen die toevallig net aan het waren overstekenquote:Op donderdag 9 december 2004 19:02 schreef El_Bartos het volgende:
mijn zadel en remmen waren bevroren
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:06 schreef Lurk-piet het volgende:
[..]
en toen reed je van een berg af en kwam er een stoet oude bejaarden en vrouwen met kinderwagen die toevallig net aan het waren oversteken
Nouja... aan je ruit dan...quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:03 schreef longinus het volgende:
Ik ga niet weg vandaag, darmkrampen.
Hoef ik niet te krabben
![]()
Dat doen er tegenwoordig steeds meer.quote:
't Vriest niet. Nul minuten vandaagquote:Op woensdag 22 december 2004 01:31 schreef NoBody122 het volgende:
0 minuten (carport)
Morgen ook weer 0 minuten
Heb ik ook geprobeerd, maar dat liedje ging niet op. Het ijs op de ruit liet gelukkig redelijk makkelijk los. Minuutje of 3 denk ik in totaal. Daarna tijdens de eerste meters nog wat moeten ruiten wissen en sproeien en flink stoken.quote:Op maandag 24 januari 2005 22:49 schreef aloa het volgende:
...even de ruitenwissers aan en daarna kon ik wegrijden.![]()
3 minuten staan krabben denk ik. ( het hoge koude noorden hèquote:
Ja, het was inderdaad snikheet vanochtend.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:55 schreef Robertje het volgende:
ff de airco aan en 3 minuten later kan ik wegrijden
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:59 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik was op fiets.....geen vertraging dus
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:31 schreef SG1 het volgende:
Wat een kutkick.
Verkapte ik-heb-mijn-pols-gebroken-postquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:46 schreef Mikkie het volgende:
Geen
Maar dat komt doordat ik ivm een gebroken pols niet mag autorijden
quote:Op donderdag 9 december 2004 08:40 schreef Rabrynil het volgende:
* Rabrynil pakt zijn fiets uit de garage
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:54 schreef Captain_Chaos het volgende:
Landrover van 35 jaar oud.
Allemaal ijs. Binnen, buiten en aan de softtop.
Kachel stookt de vorst er niet uit.
Ruitenwissers vriezen vast aan het glas.
Iedere ademhaling vriest vast aan de binnenkant van de voorruit.
De ijskrabvertragingstijd is een minuut of 3 aan de buitenkant en 2 aan de binnenkant.
Kom maar door met die vertragingstijden in deze winter vol ijspret, als ware het dat het 1850 was.
Jij maakt alleen een kijkgaatje door de voorruit?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:14 schreef aloa het volgende:
Het was weer zover... een seconde of 20 vanmorgen.
Het was alleen de voorruit en het laagje ijs erop was zo weg.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:15 schreef EINZ het volgende:
[..]
Jij maakt alleen een kijkgaatje door de voorruit?
HAHAHAHHAAHHHAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Marjo91Lein het volgende:
ik hoefde niet te krabben want ik heb geen auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2004 07:10 schreef Klonk het volgende:
* Chinless rijdt uit auto uit de garage en lacht alle krabbers uit
En je hoeft niet door je zijruiten te kijken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
0 min, auto heeft voorruit verwarming
Nou de standkachel hebben we nog nooit gebruikt, mn pa heeft geen idee hoe dat ding werkt...quote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Auto in de garage én een standkachel? Hoe lui kun je wezen
waren aleen een klein randje bovenaan bevrorenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En je hoeft niet door je zijruiten te kijken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |