Maar nu heb ik een reply terugquote:Op donderdag 9 december 2004 09:43 schreef Mark het volgende:
Zeg jij maar niks, want het is weer de tijd van het jaar dat je je Mariah CD gaat draaien
Screen shots have been made: resistance is futilequote:Op donderdag 9 december 2004 09:49 schreef Mark het volgende:
Ik ontken alles
Nee, die zijn met z'n drieen.quote:
Dat dacht ik eigenlijk ook al en die zijn ook echt weer bij elkaar met een nieuw album enzo.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:59 schreef Z het volgende:
[..]
Nee, die zijn met z'n drieen.
Als ik een andere foto van de heren geplaatst had, was die in 10 seconden geraden denk ik.
Ja, die is van the Fine Young Cannibals...quote:Op donderdag 9 december 2004 10:01 schreef Mark het volgende:
Die rechtse heeft een vrij herkenbaar hoofd, maar er schiet me niks te binnen
Aber natürlich.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:01 schreef bukgeit het volgende:
Slint
Ik heb ze nog gezien dit jaar, 120+ Db en dat in de kleine zaal in de Paradiso, na tien minuten was de zaal leeg vanwege het harde geluid. Imbeciel hard was het ...quote:Op donderdag 9 december 2004 10:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook al en die zijn ook echt weer bij elkaar met een nieuw album enzo.
Die 15 optredens zijn alleen in de US volgens mij. Zou wel leuk zijn ze een keer te zien.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:05 schreef bukgeit het volgende:
Goed nieuws is dit trouwens. Komen ze ook naar Nederland, Z?
Dat zou geweldig zijn. De zangeres heeft ook een niet-zingende zus.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:11 schreef Z het volgende:
[..]
Die 15 optredens zijn alleen in de US volgens mij. Zou wel leuk zijn ze een keer te zien.
Dat is inderdaad, er doen ook zoveel nieuwe mensen mee 'tegenwoordig', ik heb de topicopener bijvoorbeeld nog nooit voorbij zien komen, of ligt dat aan mij?quote:
Nee, ik ook niet. Toch in 1 keer een goeie openingspostquote:Op donderdag 9 december 2004 10:25 schreef Z het volgende:
Dat is inderdaad, er doen ook zoveel nieuwe mensen mee 'tegenwoordig', ik heb de topicopener bijvoorbeeld nog nooit voorbij zien komen, of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |