Dat wel, maar Live and Let Die (de Bond versie) is toch echt van Paul McCartney&Wings...quote:
Die van Moby is ook niet echtquote:Op donderdag 9 december 2004 19:48 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dat wel, maar Live and Let Die (de Bond versie) is toch echt van Paul McCartney&Wings...
Shirley Bassey - Goldfingerquote:Op donderdag 9 december 2004 19:40 schreef ranja het volgende:
voor die tijd graag 10 James Bond hits, titel + uitvoerende.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:48 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dat wel, maar Live and Let Die (de Bond versie) is toch echt van Paul McCartney&Wings...
Heb ik ook, maar uit je hoofd is leuker... Niet dat dat geholpen heeft...quote:Op donderdag 9 december 2004 19:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Het helpt als je een James Bond cd thuis hebt liggen.
Dat had gemogen als Uio je niet voorbij was gegaanquote:Op donderdag 9 december 2004 19:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Mag ik Gladys Knight met License to Kill dan als bonus invoeren?
*kuch* Neva ennuh oh.. i did not know.. too bad.. anders wastie wel goed geweest dus toch een beetje eerquote:Op donderdag 9 december 2004 19:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat had gemogen als Uio je niet voorbij was gegaan
En Nevo, GnR heeft 'm gecovered van Wings en telt dus niet als James Bond-song.
Het origineel is van The John Barry Seven.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Ranja, wat is er precies fout aan die van Moby trouwens?
happy mondays zit er ook zeker in inderdaad. Al met al gewoon een lekker plaatje en wat mij betfeft de hype wel waard.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Shit, en dat zie ik nu! Had ik het toch nog net voor het eten goed kunnen hebben...
Kasabian, naar Linda Kasabian, de chauffeur van Mansons vluchtauto...
* GLO is zielig (maar heeft wel buikje vol)
P.S. Ik vind ze trouwens vooral heel erg op de Happy Mondays lijken...
Tja, dat snap ik.. maar dat doet toch niets af aan het feit dat het een 'james bond hit' is (op single uitgebracht+op originele soundtrack)?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het origineel is van The John Barry Seven.
Mee eenschquote:Op donderdag 9 december 2004 19:56 schreef bartrid het volgende:
[..]
happy mondays zit er ook zeker in inderdaad. Al met al gewoon een lekker plaatje en wat mij betfeft de hype wel waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |