abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24111446
Zit je eerst minuten lang te wachten tot dat kut-intro een keer voorbij is, krijg je zo'n teringplaat!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:30:29 #152
51748 H4ze
wait...what?
pi_24111477
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:55 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

en dan moeten we allemaal als een clown gaan stappen?

vind je dat fresh dan veel clownstap heeft gedraaid?
Of een clownsneus opzetten en dan vervolgens als een tyfusmongool gaan lopen springen. Zijn wel wat mensen die dat op feestjes doen ja
*BURP*
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:33:49 #153
51748 H4ze
wait...what?
pi_24111548
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:08 schreef Flavour het volgende:
nou het probleem met veel mensen is:

als het geen technoid of 'moeilijke' dnb is dan noemen we het maar clownstep...
Das ook wel weer heel erg kort door de bocht....
*BURP*
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:56:24 #154
35637 eurotrash
E U R O T R A S H
pi_24111940
heej dnb crew @ fok......ik wilde even melden dat de eerste release op mijn label Counter Intelligence eraan zit te komen. De plaat zal begin januari in de winkels verkrijgbaar zijn.

de soundclips staan op dogsonacid. zeer snell zal ook de Counter Intelligence website de lucht in gaan.

http://www.dogsonacid.com/audio/

Ik kan zeker de support wel gebruiken op DOA om de track in een week overzicht te krijgen.
Alvast bedankt, ieder commentaar wat je hier of op Dogs On Acid achter laat wordt op prijs gesteld!

GENERAL INFO:

Label: Counter Intelligence Recordings
Artist(s): Resound vs Paradox
A Title: Circular Structure
AA Title: Circular Structure (Paradox Drumfunk Remix)
Release Date: 14th February 2005
Promo Date: early January 2005
Media Format: 1 x 12" vinyl
Distributed By: SRD

PROMO SHEET:

What you have before you is the very first release from Counter Intelligence Recordings, a new label based out of Tilburg in the Netherlands. For the inaugural release we have enlisted the fine production talents of Finland’s Resound to do the honours of kicking off the label.

ABOUT RESOUND:

Resound or Ilpo Kärkkäinen as his friends and family know him by has been involved in music from a very early age. Ilpo got his start playing traditional Finnish instruments then moved onto playing bass and guitar in a punk band before starting to dabble with electronics in and around 1995. Since that time he has kept himself very busy with sound production for short films, commercials, jingles, television as well as helping other producers and bands achieve their sounds. Resound also has a steady release output on such labels Covert Operations, Leet, Warm Communications and now Counter Intelligence. He has done remixes for ASC, Dephazz, Blaktroniks and Bergheim 34. Needless to say one must wonder if he ever sleeps.

ABOUT THE MUSIC:

Side A. Resound – Circular Structure

What Resound brings us is a deep and moving number called “Circular Structure”. It kicks of with subtle keys and precisely placed sweeps that help usher in a crisp yet punchy break. The keyboard line is retained throughout the track and helps pulling the listener into a trance. Fans of 720 Degrees, Covert Operations right through to Certificate 18 will find many pleasing elements within “Circular Structure” to keep them grooving.

Side B. Resound – Circular Structure (Paradox Drumfunk Remix)

For those who like their drums right at the forefront will go nuts for Paradox’s “Drumfunk Remix” of “Circular Structure”. In true Paradox fashion he stripped it right down to the bare essentials and rebuilt it from the ground up. The “Drumfunk Remix” retains the keyboard work of the original, but completely overhauls the drums and bassline into a monster of a track that is bound to make the more clued up dancefloors lose it.

With such a strong introduction and forthcoming music from the likes of Alpha Omega, Polska and Macc (including a remix by Beta 2) you know Counter Intelligence is a label people will be talking about at a very early stage in the game.
2 free digital downloads from Dak at our website!

DJ support Alley Cat, Bailey, Code, ESB, Flight, John Doe, Nucleus, Resound, Senses

Counter Intelligence launch party with Paradox live PA: 15-01-2005 @ 013 Tilburg, Netherlands. Check www.013web.nl for details.

promosheet by ESB.
When presented with a constantly limited horizon gradually you lose the urge to wonder what is beyond it.
  dinsdag 21 december 2004 @ 01:08:34 #155
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_24112077
net even geluisterd en mijn keuze ligt bij de paradox remix die is zeer strak
die zit net even wat strakker in mekaar en ligt beter bij mij in het gehoor.
ben over het algemeen niet echt bezig met deze stroming drumnbass , dus dont pay to much attention to my opinion.(laatst gekochte plaat in dit genre is mijatoho - 1912/shape uit 2003 , dus dat zegt genoeg )

succes verder met de plaat en hou ons op de hoogte hoe die het doet
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:38:16 #156
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_24117836
Hey Johnnyboy! Deze jongen gaat hem zeker halen!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_24118661
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:48 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Heb jij zeker een lekkere vriendin
haha was het maar zo'n feest

nee we waren met alleen maar gasten.
misschien was ie homo...?
dan zou ik het nog raar vinden..
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:08:24 #158
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_24127368
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:30 schreef H4ze het volgende:

[..]

Of een clownsneus opzetten en dan vervolgens als een tyfusmongool gaan lopen springen. Zijn wel wat mensen die dat op feestjes doen ja
Mwahh Flavour, heb ik jou dat ook niet eens zien doen, ergens in september ?

Maar goed, ff over de clownstep, ik als Structure/UM supporter kan de step ook wel waarderen. Kijk als je alleen voor de (kei)harde Amens gaat, moet je eens naar Tech Itch gaan, alleen wat hij draait is (bijna) niet "dansbaar" en dan houd de lol voor mij op.

Het belangrijkste voor een goed feest is voor mij A) de sfeer, B) dat er goed/redelijk(mixtechnisch) wordt gedraaid en C) dat de platen die er worden gedraaid goed dansbaar zijn en opgepakt worden door het publiek (Als het publiek bijvoorbeeld Clownstep niet trekt, dan merk je dat snel genoeg door bijv. veel stilstaande mensen en is het aan de Dj en MC om het publiek weer mee te krijgen)

Baal er nog steeds van dat ik D&D gemist heb , op naar part II
Hocus Pocus, iedereen kan toveren..............
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:33:28 #159
51748 H4ze
wait...what?
pi_24127947
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:08 schreef Junglist4Real het volgende:

[..]

Mwahh Flavour, heb ik jou dat ook niet eens zien doen, ergens in september ?

Maar goed, ff over de clownstep, ik als Structure/UM supporter kan de step ook wel waarderen. Kijk als je alleen voor de (kei)harde Amens gaat, moet je eens naar Tech Itch gaan, alleen wat hij draait is (bijna) niet "dansbaar" en dan houd de lol voor mij op.

Het belangrijkste voor een goed feest is voor mij A) de sfeer, B) dat er goed/redelijk(mixtechnisch) wordt gedraaid en C) dat de platen die er worden gedraaid goed dansbaar zijn en opgepakt worden door het publiek (Als het publiek bijvoorbeeld Clownstep niet trekt, dan merk je dat snel genoeg door bijv. veel stilstaande mensen en is het aan de Dj en MC om het publiek weer mee te krijgen)

Baal er nog steeds van dat ik D&D gemist heb , op naar part II
Harde amens en stuff zijn heel goed dansbaar, tis nog altijd hetzelfde als de "normale" dnb beat. Sommige mensen hebben alleen wat moeite met het ritme herkennen/tellen en de snares herkennen. Zelfs de drumfunk van Paradox en consorten is dansbaar, naja oke het ziet er allemaal weer wat gefreakter enzo uit dan...maar goed. Verder boeit 't geloof ik sowieso niet hoe je danst, maar goed.

Je hebt helemaal gelijk over de sfeer. Heel erg belangrijk, een goeie sfeer staat bijna altijd garant voor een goed feest. Tis idd ook wel fijn als er technisch gezien goed gedraaid wordt MAAR....ik heb liever een DJ die wat meer experimenteert en niet alleen platen met constant dezelfde soort beat en sounds draait. Ik heb liever dat en wat meer mixfouten, dan een DJ die constant dezelfde soort beats draait, waarvan ik in slaap val.
*BURP*
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:48:02 #160
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_24128315
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:33 schreef H4ze het volgende:

[..]

Harde amens en stuff zijn heel goed dansbaar, tis nog altijd hetzelfde als de "normale" dnb beat. Sommige mensen hebben alleen wat moeite met het ritme herkennen/tellen en de snares herkennen. Zelfs de drumfunk van Paradox en consorten is dansbaar, naja oke het ziet er allemaal weer wat gefreakter enzo uit dan...maar goed. Verder boeit 't geloof ik sowieso niet hoe je danst, maar goed.

Je hebt helemaal gelijk over de sfeer. Heel erg belangrijk, een goeie sfeer staat bijna altijd garant voor een goed feest. Tis idd ook wel fijn als er technisch gezien goed gedraaid wordt MAAR....ik heb liever een DJ die wat meer experimenteert en niet alleen platen met constant dezelfde soort beat en sounds draait. Ik heb liever dat en wat meer mixfouten, dan een DJ die constant dezelfde soort beats draait, waarvan ik in slaap val.
Helemaal mee eens, een dj hoeft van mij (mix-tehnisch) niet perfect te draaien, maar wel afwisselend en met een eigen style erin.
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:51:31 #161
51748 H4ze
wait...what?
pi_24128405
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:48 schreef Junglist4Real het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, een dj hoeft van mij (mix-tehnisch) niet perfect te draaien, maar wel afwisselend en met een eigen style erin.
yes precies Die eigen stijl, heel belangrijk.
*BURP*
  woensdag 22 december 2004 @ 02:30:20 #162
35637 eurotrash
E U R O T R A S H
pi_24130959
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:38 schreef Rock-shocker het volgende:
Hey Johnnyboy! Deze jongen gaat hem zeker halen!
heej

who am i talking to ?
When presented with a constantly limited horizon gradually you lose the urge to wonder what is beyond it.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:44:57 #163
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_24136482
Kijk eens naar de avatar
Vortix
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 22 december 2004 @ 13:14:45 #164
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_24137056
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:56 schreef eurotrash het volgende:

DJ support Alley Cat, Bailey, Code, ESB, Flight, John Doe, Nucleus, Resound, Senses

Counter Intelligence launch party with Paradox live PA: 15-01-2005 @ 013 Tilburg, Netherlands. Check www.013web.nl for details.

promosheet by ESB.
Ik ging toch al naar de 013 op 15 januari vanwege Paradox en omdat ik het daar altijd wel relaxt vind eigenlijk, maar van Nucleus wist ik nog niet eens dat ie kwam. Zouden die twee nog wat samen gaan doen misschien?
Kan ik meteen even kennis maken met Resound dan. Ik ben benieuwd naar die release (kan niks horen vanaf deze computer) maar met een Paradox remix zal het sowieso de moeite waard zijn, lijkt mij. Succes met je label in ieder geval
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  woensdag 22 december 2004 @ 16:29:16 #165
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_24140250
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:33 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Een van de beste sets die ik in mijn leven gehoord heb is van KarbonKid op Red Zone @Bakkerij. Die gast expirimenteerde wat af, en daardoor liep er hier en daar wel eens een mixje in de soep. Nou ja boeiend, zijn platenkeus en overall skills waren dik in orde, en de sfeer was zeker goed. Lekker boeiend dat hij hier en daar wat moest corrigeren.
We heten niet allemaal Andy C...
pi_24143213
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:29 schreef Rock-shocker het volgende:

We heten niet allemaal Andy C...
nee dat zou wel verwarrend worden
  woensdag 22 december 2004 @ 21:51:30 #167
102885 Nicon
DnB-Addicts Crew®
pi_24146869
new LINE UP MAJOR LEAGUE!!!

main stage:
ANDY C
ANDY C
ANDY C
ANDY C
ANDY C

bassment:

ANDY C!!!
ANDY C
ANDY C
ANDY C

café:
ANDY C
ANDY C
ANDY C
ANDY C

jaja jongens vette line up of niet??
Next up @:
16.04 Rotnodin @ Chebébé, Utrecht
22.04 Instinct @ Fascinus, Sassenheim
25.04 Royal & Raw @ jungletrain.net
  woensdag 22 december 2004 @ 21:52:19 #168
102885 Nicon
DnB-Addicts Crew®
pi_24146896
na 13x andy c typen vinnik het best een butt naam!
Next up @:
  woensdag 22 december 2004 @ 22:26:40 #169
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_24147780
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:52 schreef Nicon het volgende:
na 13x andy c typen vinnik het best een butt naam!
Maar hij draait wel lekker, al hoef ik hem niet meer dan 1 keer in de 1,5 jaar te zien ofzo. Vooral de sfeer is altijd erg goed als Andy C draait.
pi_24149150
Vind dat hele Ram-gebeuren weinig denderends eigenlijk! Heb Andy C nooit behind the decks gezien, dus dat kan ik niet beoordelen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 23 december 2004 @ 00:29:46 #171
102885 Nicon
DnB-Addicts Crew®
pi_24150652
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:30 schreef mrcool het volgende:
Vind dat hele Ram-gebeuren weinig denderends eigenlijk! Heb Andy C nooit behind the decks gezien, dus dat kan ik niet beoordelen.
ja tis echt die london style he....

anthems anthems anthems en nog eens anthems...

zou het nog eens zo wezen dak het niet zo op anthems heb..... maar kwa draaien is andy wel errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrug goed! alleen tsja zn platenkeus is minder
Next up @:
  donderdag 23 december 2004 @ 10:53:11 #172
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_24154867
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:29 schreef Nicon het volgende:
zou het nog eens zo wezen dak het niet zo op anthems heb..... maar kwa draaien is andy wel errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrug goed! alleen tsja zn platenkeus is minder
Dat bedoelde ik dus ook
pi_24158048
andy c was die keer in de tivoli wel erg dik
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 23 december 2004 @ 18:17:07 #174
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_24163128
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:51 schreef WeirdMicky het volgende:
andy c was die keer in de tivoli wel erg dik
In Tivoli? dat is wel erg lang geleden(2000), denk dat je nighttown bedoelt of je niet?
  donderdag 23 december 2004 @ 19:05:31 #175
51748 H4ze
wait...what?
pi_24163975
Er zitten wel wat leuke oudere platen op RAM. Die nieuwere dingen vind ik over 't algemeen niks. Maar laten we niet vergeten dat dit label al vanaf 1992 bezig is. Toch wel 1 van de oudste DnBlabels die er zijn (voor zover je 't in 1992 DnB kon noemen dan).

@ Junglist4real --> je avatar!
*BURP*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')