Of een clownsneus opzetten en dan vervolgens als een tyfusmongool gaan lopen springen. Zijn wel wat mensen die dat op feestjes doen jaquote:Op maandag 20 december 2004 23:55 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
en dan moeten we allemaal als een clown gaan stappen?![]()
vind je dat fresh dan veel clownstap heeft gedraaid?
Das ook wel weer heel erg kort door de bocht....quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:08 schreef Flavour het volgende:
nou het probleem met veel mensen is:
als het geen technoid of 'moeilijke' dnb is dan noemen we het maar clownstep...
haha was het maar zo'n feestquote:Op maandag 20 december 2004 15:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb jij zeker een lekkere vriendin
Mwahh Flavour, heb ik jou dat ook niet eens zien doen, ergens in septemberquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:30 schreef H4ze het volgende:
[..]
Of een clownsneus opzetten en dan vervolgens als een tyfusmongool gaan lopen springen. Zijn wel wat mensen die dat op feestjes doen ja![]()
![]()
Harde amens en stuff zijn heel goed dansbaar, tis nog altijd hetzelfde als de "normale" dnb beat. Sommige mensen hebben alleen wat moeite met het ritme herkennen/tellen en de snares herkennen. Zelfs de drumfunk van Paradox en consorten is dansbaar, naja oke het ziet er allemaal weer wat gefreakter enzo uit dan...maar goed. Verder boeit 't geloof ik sowieso niet hoe je danst, maar goed.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:08 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
Mwahh Flavour, heb ik jou dat ook niet eens zien doen, ergens in september?
Maar goed, ff over de clownstep, ik als Structure/UM supporter kan destep ook wel waarderen. Kijk als je alleen voor de (kei)harde Amens gaat, moet je eens naar Tech Itch gaan, alleen wat hij draait is (bijna) niet "dansbaar" en dan houd de lol voor mij op.
Het belangrijkste voor een goed feest is voor mij A) de sfeer, B) dat er goed/redelijk(mixtechnisch) wordt gedraaid en C) dat de platen die er worden gedraaid goed dansbaar zijn en opgepakt worden door het publiek (Als het publiek bijvoorbeeld Clownstep niet trekt, dan merk je dat snel genoeg door bijv. veel stilstaande mensen en is het aan de Dj en MC om het publiek weer mee te krijgen)
Baal er nog steeds van dat ik D&D gemist heb, op naar part II
![]()
Helemaal mee eens, een dj hoeft van mij (mix-tehnisch) niet perfect te draaien, maar wel afwisselend en met een eigen style erin.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:33 schreef H4ze het volgende:
[..]
Harde amens en stuff zijn heel goed dansbaar, tis nog altijd hetzelfde als de "normale" dnb beat. Sommige mensen hebben alleen wat moeite met het ritme herkennen/tellen en de snares herkennen. Zelfs de drumfunk van Paradox en consorten is dansbaar, naja oke het ziet er allemaal weer wat gefreakter enzo uit dan...maar goed. Verder boeit 't geloof ik sowieso niet hoe je danst, maar goed.
Je hebt helemaal gelijk over de sfeer. Heel erg belangrijk, een goeie sfeer staat bijna altijd garant voor een goed feest. Tis idd ook wel fijn als er technisch gezien goed gedraaid wordt MAAR....ik heb liever een DJ die wat meer experimenteert en niet alleen platen met constant dezelfde soort beat en sounds draait. Ik heb liever dat en wat meer mixfouten, dan een DJ die constant dezelfde soort beats draait, waarvan ik in slaap val.
yes preciesquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:48 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, een dj hoeft van mij (mix-tehnisch) niet perfect te draaien, maar wel afwisselend en met een eigen style erin.
heejquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:38 schreef Rock-shocker het volgende:
Hey Johnnyboy! Deze jongen gaat hem zeker halen!
Ik ging toch al naar de 013 op 15 januari vanwege Paradox en omdat ik het daar altijd wel relaxt vind eigenlijk, maar van Nucleus wist ik nog niet eens dat ie kwam. Zouden die twee nog wat samen gaan doen misschien?quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:56 schreef eurotrash het volgende:
DJ support Alley Cat, Bailey, Code, ESB, Flight, John Doe, Nucleus, Resound, Senses
Counter Intelligence launch party with Paradox live PA: 15-01-2005 @ 013 Tilburg, Netherlands. Check www.013web.nl for details.
promosheet by ESB.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Een van de beste sets die ik in mijn leven gehoord heb is van KarbonKid op Red Zone @Bakkerij. Die gast expirimenteerde wat af, en daardoor liep er hier en daar wel eens een mixje in de soep. Nou ja boeiend, zijn platenkeus en overall skills waren dik in orde, en de sfeer was zeker goed. Lekker boeiend dat hij hier en daar wat moest corrigeren.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:33 schreef H4ze het volgende:
[..]
Harde amens en stuff zijn heel goed dansbaar, tis nog altijd hetzelfde als de "normale" dnb beat. Sommige mensen hebben alleen wat moeite met het ritme herkennen/tellen en de snares herkennen. Zelfs de drumfunk van Paradox en consorten is dansbaar, naja oke het ziet er allemaal weer wat gefreakter enzo uit dan...maar goed. Verder boeit 't geloof ik sowieso niet hoe je danst, maar goed.
Je hebt helemaal gelijk over de sfeer. Heel erg belangrijk, een goeie sfeer staat bijna altijd garant voor een goed feest. Tis idd ook wel fijn als er technisch gezien goed gedraaid wordt MAAR....ik heb liever een DJ die wat meer experimenteert en niet alleen platen met constant dezelfde soort beat en sounds draait. Ik heb liever dat en wat meer mixfouten, dan een DJ die constant dezelfde soort beats draait, waarvan ik in slaap val.
nee dat zou wel verwarrend wordenquote:Op woensdag 22 december 2004 16:29 schreef Rock-shocker het volgende:
We heten niet allemaal Andy C...
Maar hij draait wel lekker, al hoef ik hem niet meer dan 1 keer in de 1,5 jaar te zien ofzo. Vooral de sfeer is altijd erg goed als Andy C draait.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:52 schreef Nicon het volgende:
na 13x andy c typen vinnik het best een butt naam!
ja tis echt die london style he....quote:Op woensdag 22 december 2004 23:30 schreef mrcool het volgende:
Vind dat hele Ram-gebeuren weinig denderends eigenlijk! Heb Andy C nooit behind the decks gezien, dus dat kan ik niet beoordelen.
Dat bedoelde ik dus ookquote:Op donderdag 23 december 2004 00:29 schreef Nicon het volgende:
zou het nog eens zo wezen dak het niet zo op anthems heb..... maar kwa draaien is andy wel errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrug goed! alleen tsja zn platenkeus is minder
In Tivoli? dat is wel erg lang geleden(2000), denk dat je nighttown bedoelt of je niet?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:51 schreef WeirdMicky het volgende:
andy c was die keer in de tivoli wel erg dik![]()
toen ik het typte zat ik idd al te twijfelenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:17 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
In Tivoli? dat is wel erg lang geleden(2000), denk dat je nighttown bedoelt of je niet?
Venetian Snaresquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:40 schreef reem het volgende:
Zaterdag 15 januari is er een groot festival @ 013. traces of rhythm met, SPEEDY J / VENETIAN SNARES / BOGDAN RACZYNSKI / PARADOX en fckn wckd* crew...
kaarten zijn ¤12, maar via www.wckd.nl kun je ¤4,5 korting krijgen op t feest... check het dus!
Op de UtregMassive Birthday Party begon BongRa zijn set met oldskool hardcore(Ruffneck enz.), iedereen verwachte natuurlijk meteen d&b, jungle of breakcore, dus dat waren heel wat verbaaste gezichten haha.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:02 schreef Thomas B. het volgende:
misschien leuk voor de mensen:
Wat dingen van Bong-Ra
http://www.supertracks.nl/bong-ra/
doet ie wel vaker jaquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:11 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
Op de UtregMassive Birthday Party begon BongRa zijn set met oldskool hardcore(Ruffneck enz.), iedereen verwachte natuurlijk meteen d&b, jungle of breakcore, dus dat waren heel wat verbaaste gezichten haha.
quote:Op maandag 27 december 2004 15:05 schreef Rock-shocker het volgende:
Aanwinsten:
SUBTITLES036, SUICIDE022 en SUICIDE021
Ik vind die DNB awards maar niks eigenlijkquote:Op maandag 27 december 2004 16:29 schreef Nicon het volgende:
gaan er nog mensen naar de DNB awards? of naar nighttown met nieuwjaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |