Yo mensen, na een weekendje uitblazen, weer online!
Om te beginnen:
DE UITSMIJTERSDe organisatie van Dungeons & DJs en de CITY-HALL ZELF willen onze excuses aanbieden voor het afschuwelijke gedrag van het deurpersoneel, we (met name de city-hall) schamen ons voor hun gedrag.
Omdat ze het niet konden hebben dat er GEEN DEURBELEID was gingen ze IEDEREEN treiteren, discussies aan en overdreven controleren. Na overleg met het bestuur is er snel een tweede ingang geopend (zoals afgesproken) voor de mensen met kaartjes. Het feit dat sommige mensen moesten betalen om naar buiten te komen was ook ONZIN. We hebben dit geld terug 'gekregen' van de portiers, maar ik wil het niet hebben, het is van JULLIE. Het is niet veel, maar toch. De volgende D&DJs huren we EIGEN portiers.
nogmaals, onze excuses!
het geluidIn de DRUM dungeon is het geluid uitstekend, zoals Westrum ook al zei, maar je moet er geen rare dingen uitvreten...
In de andere 2 zalen is het geluid gewoon GOED. Maar zodra je in de limiter gaat hangen wordt het kut. Dit is gewoon de verantwoordelijkheid van de DJ, die rode lampjes zitten er niet voor niets. In de Break dungeon zijn er inderdaad speakers opgeblazen ;D, dat hoort er ook bij. Ik kan mij nog goed Panacea in Tivoli herinneren, toen was er constant distortion, bij de city-hall gebeurt dat niet, daar gaat het geluid gewoon uit ::) iets wat we meenemen voor de volgende keer. we leren.
-----
WAT EEN VETTE AVOND!!!Super sfeertje!!!! vette sets van de DJs. System-d vond ik man van de avond, echt te vet gewoon. Fresh --> WAUW, wat een mooie sound, mc had misschien wat teveel hollandsche kruiden op
![]()
. SUPER FLOW!!! Sektor lekker geopend en Westrum goed overgenomen. Big Up naar de Eskalation mannen voor een knallend einde.
Bass Dungeon, gezellige stek. Stream trok in het begin iedereen deze dungeon in, gezellig shit! Silvahfonk --> BOH! nice shizzle. Druid niet zoveel van gehoord helaas, toen was ik bezig in de drum. Panacea, precies wat ik had verwacht. Altijd maffe platen, wrede set, lekker raven en de soundsys trashen. Tyson was wat laat, je alfa ging toch niet zo hard uit Uden ::) , vette set ook. Regz, lekker pompen zoals dat hoort om 4 uur. Digga & Morlock, heerlijke oudere plaatjes, tot ver in de ochtend.
Tsja, die break dungeon ::)
MAFKETELSDIKKE SHIT!!! echt te vet. Heb van Bong-Ra het meeste meegekregen, petje af!! de rest knalde zoals het hoort daar. Alles kapot, speakers, lampen, beamer, het heet niet voor niets de BREAK dungeon :duim1:
iedereen bedankt voor een fantastische avond!!
OP NAAR DE VOLGENDE!!!!