Clownstep is vetquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:00 schreef Nicon het volgende:
nah voor mijn id wassut nie echt veel... ik hoorde alleen maar clownstep, clownstep, clownstep... grr
breakcore zaal was wel zwaaaar vet
ja heb wel een klein stukkie clownstep gehoord bij Panaceaquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:54 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
Clownstep is vet, maaruh draaide Panacea ook clownstep, lijkt me sterk!
fucking ownage!!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef Junglist4Real het volgende:
Heren, hoe was Dungeons & Dj's?
Ik ken datquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:23 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja dat ook. Nou heb ik zo'n moeder die ban beneden schreeuwt dat het wat zachter moet.
Hoor ik dus meestal niet...
panacea was niet alleen clownstep maar iig wel gewoon harde wobbelaars zeg maar vond er nie veel aan.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:54 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
Clownstep is vet, maaruh draaide Panacea ook clownstep, lijkt me sterk!
Limiters...quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:00 schreef Thomas B. het volgende:
nog effe een vraagje:
wtf was er met het geluid aan de hand
Heel vaak viel in de breakcore en de middelste zaal de PA weg
Erg irri...
Yesh yesh, daar kijk ik echt naar uit! Gaat echt heel vet worden. Ik ga van de week ff de kaartjes halen victorquote:Op zondag 19 december 2004 11:17 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zie hetMaar jammer dat het zo tegenviel voor je.
Nou ja 31 december met de 010 en 040 massive wordt het vast wel heel vet
Had je kunnen weten hè (als je naar de namen kijkt).[/quote]quote:Niet mijn soort DnB (op enkele uitzonderingen na dan).
quote:Op zondag 19 december 2004 15:48 schreef reem het volgende:
[..]
Had je kunnen weten hè (als je naar de namen kijkt).
Wat zijn limiters?quote:Op zondag 19 december 2004 15:39 schreef H4ze het volgende:
[..]
Limiters...Panacea had er wel erg veel last van hehe. Hij zei ook iets in de trant van: i had a better soundsystem in kindergarten ofzo
![]()
Verder vond ik 't niet zo. Niet mijn soort DnB (op enkele uitzonderingen na dan). En ja, panacea had ook wel wat wobblige clownsteppers of hoe je 't ook wilt noemen, maar hij wisselde 't af met andere teringvette shit. Die happy hardcore ravesound dinges, dat was echt te gekIn de breakdungeon ook leuke dingen gehoord (die lenny cravits rmx
). Maar ook daar hadden ze last van de limiters geloof ik.
Maar over 't algemeen dus niet mijn ding. Teveel DnB waar ik echt niet van hou enzo. Maar goed, er zijn dus ook genoeg mensen geweest die 't wel erg naar hun zin hebben gehad![]()
Mja dat dacht ik alquote:Op zondag 19 december 2004 17:13 schreef Rock-shocker het volgende:
Eigenlijk is het heel simpel: Limiters zijn geluidsbegrenzers. Als het geluid boven een bepaalde grens komt, knalt het hele soundsystem eruit of wordt het geluid gewoon zacht gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |