Precies, who cares? Het is niet alsof kinderen niet masturberen :Squote:Op donderdag 9 december 2004 00:39 schreef Het_Biertje het volgende:
stel je niet aan.
Het is ook geen aanklacht,ik vond het alleen verassend dat juist de EO hiermee komt.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:09 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Precies, who cares? Het is niet alsof kinderen niet masturberen :S
Ik zag laatst op Kopspijkers een fragment van de EO-quiz "That's The Question", waar de tussenstand 6-9 was, waarna presentator Bert van Leeuwen schaamteloos een opmerking maakte over een bepaald standje...quote:Op donderdag 9 december 2004 01:11 schreef Sandertje21 het volgende:
Het is ook geen aanklacht,ik vond het alleen verassend dat juist de EO hiermee komt.
Goed punt... Is masturberen volgens de katholieke kerk geen zonde?quote:Op donderdag 9 december 2004 01:11 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het is ook geen aanklacht,ik vond het alleen verassend dat juist de EO hiermee komt.
Vroeger was handjes boven de dekens hun levensmotto.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:20 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Goed punt... Is masturberen volgens de katholieke kerk geen zonde?
Je kan natuurlijk ook stellen dat het nutteloze taboe enigszins opgeheft wordt.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja je moet toch wat om de leegloop tegen te gaan.... en sex, ja dat trekt jongeren. doel heiligt de middelen kennelijk
De EO is ongeveer de grootste omroep hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja je moet toch wat om de leegloop tegen te gaan.
quote:Op donderdag 9 december 2004 01:29 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook stellen dat het nutteloze taboe enigszins opgeheft wordt.
Ja, inderdaad. Nog nooit een topic over gezien of zo.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:54 schreef Ronhui het volgende:
Helaas is Mastruberen een taboe hier in Nederland
Niemand doet het ook.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Nog nooit een topic over gezien of zo.
Nou, ik vermoed toch dat MikeyMo wel gaat kijken als het over minderjarige mastruberende meisjes gaat.quote:
zielige kinderen!! de daarna overal worden uitgelachen!!quote:Op donderdag 9 december 2004 01:16 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vraag me af wie er gek genoeg is om dat daar in de show te gaan vertellen.
wie niet ?quote:Op donderdag 9 december 2004 11:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik vermoed toch dat wel gaat kijken als het over minderjarige mastruberende meisjes gaat.
Ja, of juist enorme lustobjecten worden.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:05 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
zielige kinderen!! de daarna overal worden uitgelachen!!
quote:Op donderdag 9 december 2004 01:26 schreef Sandertje21 het volgende:
Oh, en ik zit er ook niet echt op te wachten dat straks een 9 jarig EO meisje gaat uitleggen waarom zou nou eigenlijk die bibberpen wilde hebben.
En hoe lekker het wel niet was.
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik vermoed toch dat MikeyMo wel gaat kijken als het over minderjarige mastruberende meisjes gaat.
Zullen wel verkapte breezer sletjes zijn.. Die daar heel volwassen willen overkomen.. Wat ze ook lukt voor de buitenwereld. En zo kunnen ze op elke hoek geneukt worden...!!!quote:Op donderdag 9 december 2004 11:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, of juist enorme lustobjecten worden.
Misschien leren de kijkende kindertjes er nog iets van.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb wel vaak genoeg van die verhalen gelezen van meisjes die al voor hun tiende met de stang van het klimrek tussen hun benen een vaag doch zeer lekker gevoel kregen en er pas in hun 10erjaren achterkwamen dat ze dus hun eigen aan het zelfbevredigen waren mbv dat klimrek
Had het niet over Fok, want hier op Fok zijn weinig taboes volgens mij nog. Maar over Nederland in het algemeen. Heb een vriend die nog steeds volhoud dat ie zichzelf nooit gerukt heeft.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Nog nooit een topic over gezien of zo.
misschien neukt ie al sinds zijn 13e dagelijks....quote:Op donderdag 9 december 2004 12:28 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Had het niet over Fok, want hier op Fok zijn weinig taboes volgens mij nog. Maar over Nederland in het algemeen. Heb een vriend die nog steeds volhoud dat ie zichzelf nooit gerukt heeft.
idd, ik zou het niet erg vinden als mijn kinderen op jonge leeftijd zelfbevrediging leren kennen. Er is nog geen mens slechter van geworden, het is niet schadelijk en zolang ze maar niet gelijk in de klas bij de rest van de kinderen de friemeltechnieken onder de aandacht brengen is er nix aan de hand.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Misschien leren de kijkende kindertjes er nog iets van.
Nope, zit regelmatig lange tijd tussen!quote:Op donderdag 9 december 2004 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien neukt ie al sinds zijn 13e dagelijks....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |