Precies, who cares? Het is niet alsof kinderen niet masturberen :Squote:Op donderdag 9 december 2004 00:39 schreef Het_Biertje het volgende:
stel je niet aan.
Het is ook geen aanklacht,ik vond het alleen verassend dat juist de EO hiermee komt.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:09 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Precies, who cares? Het is niet alsof kinderen niet masturberen :S
Ik zag laatst op Kopspijkers een fragment van de EO-quiz "That's The Question", waar de tussenstand 6-9 was, waarna presentator Bert van Leeuwen schaamteloos een opmerking maakte over een bepaald standje...quote:Op donderdag 9 december 2004 01:11 schreef Sandertje21 het volgende:
Het is ook geen aanklacht,ik vond het alleen verassend dat juist de EO hiermee komt.
Goed punt... Is masturberen volgens de katholieke kerk geen zonde?quote:Op donderdag 9 december 2004 01:11 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het is ook geen aanklacht,ik vond het alleen verassend dat juist de EO hiermee komt.
Vroeger was handjes boven de dekens hun levensmotto.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:20 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Goed punt... Is masturberen volgens de katholieke kerk geen zonde?
Je kan natuurlijk ook stellen dat het nutteloze taboe enigszins opgeheft wordt.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja je moet toch wat om de leegloop tegen te gaan.... en sex, ja dat trekt jongeren. doel heiligt de middelen kennelijk
De EO is ongeveer de grootste omroep hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja je moet toch wat om de leegloop tegen te gaan.
quote:Op donderdag 9 december 2004 01:29 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook stellen dat het nutteloze taboe enigszins opgeheft wordt.
Ja, inderdaad. Nog nooit een topic over gezien of zo.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:54 schreef Ronhui het volgende:
Helaas is Mastruberen een taboe hier in Nederland
Niemand doet het ook.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Nog nooit een topic over gezien of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |