Ach ja, de waarheid is hard he. Hebben er ook wel meer last van. Vooral als je met vergelijkingen uit de tweede wereldoorlog komt. Dat mag opeens niet, terwijl ieder boerenlul kan merken dat het daar wel heel erg op lijkt.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heeft God jou al eens verteld dat je niet zoveel azijn moet zeiken?
God o god o god, hoevaak heb ik dat gezegd, als mijn vijanden in mijn cultuur waren opgegroeid, dan hadden we samen gestreden tegen onze opponenten!!quote:Op donderdag 9 december 2004 00:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ah dan ben je een fundamentalist ..en eentje met fascistoide neigingen...
Verrek... je lijkt veel op je vijanden
Ook daarover heb ik al gezegd dat ik dat triest vind en dus niet goed te keuren. Ik zei alleen dat ik het niet jammer vind als hij opzout, alleen de manier waarop is jammer ja.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij mag dat best vinden, maar niet met deze methode van wegpesten/terroriseren. Dan ben je als democratie chantabel.
Wat is hier triest aan?quote:
onzin, ALLE allochtonen die reintegreren en in een democratie kunnen leven zijn wat mij betreft welkom. BEHALVE als ze deel uitmaken van de islam, die sekte duld ik nietquote:Op donderdag 9 december 2004 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je ziet spoken die er niet zijn, maar daar hebben op zit moment wel meer mensen last van. Ik denke erder dat alle rechtste figuren nu eindelijk kunnen roepen wat ze al zo lang willen, namelijk dat de buitenlanders op moeten rotten. Dit voorval met Mohammed B wordt gewoon als excuus gebruikt.
Dat zei ik ook al. Exact hetzelfde. Dat soort mensen moeten geweerd worden in dit land.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ah dan ben je een fundamentalist ..en eentje met fascistoide neigingen...
Verrek... je lijkt veel op je vijanden
sinds wanneer is nationalisme slecht?quote:
Dan moet jij je er dus buiten houden, lijkt me duidelijk. Jij past niet in dit land. Die opvattingen die jij erop nahoudt zijn onnederlands. Zoals gezegd pas je wel erg goed in de VS aan de zijde van die andere oorlogsmisdadiger.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:33 schreef JohnDope het volgende:
Hou je er gewoon buiten, dit zijn zaken voor de echte mannen!
Sprakeloos... Geen woorden voor. Onvoorstelbaar dat dit soort uitspraken kunnen in dit land. Dáár zou de 2e kamer ook eens iets aan moeten doen, ipv zich alleen maar richten op Moslims.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
onzin, ALLE allochtonen die reintegreren en in een democratie kunnen leven zijn wat mij betreft welkom. BEHALVE als ze deel uitmaken van de islam, die sekte duld ik niet
Sinds een jaartje of 65quote:Op donderdag 9 december 2004 00:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
sinds wanneer is nationalisme slecht?
On-Nederlands?? Haha dan zijn er wel veel AntiNederlanders in het land. Je zou bijna denken dat je in de minderheid bentquote:Op donderdag 9 december 2004 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet jij je er dus buiten houden, lijkt me duidelijk. Jij past niet in dit land. Die opvattingen die jij erop nahoudt zijn onnederlands. Zoals gezegd pas je wel erg goed in de VS aan de zijde van die andere oorlogsmisdadiger.
Dan mag je er dus niet democratisch voor ijveren dat Nederland jouw kant op gaat?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Jij past niet in dit land. Die opvattingen die jij erop nahoudt zijn onnederlands.
wen er maar vast aan kerel, want dat denkt de meerderheid!quote:Op donderdag 9 december 2004 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sprakeloos... Geen woorden voor. Onvoorstelbaar dat dit soort uitspraken kunnen in dit land. Dáár zou de 2e kamer ook eens iets aan moeten doen, ipv zich alleen maar richten op Moslims.
Erg he, die vrije meningsuiting.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Sprakeloos... Geen woorden voor. Onvoorstelbaar dat dit soort uitspraken kunnen in dit land. Dáár zou de 2e kamer ook eens iets aan moeten doen, ipv zich alleen maar richten op Moslims.
Een echte man lult niet zo slap.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
God o god o god, hoevaak heb ik dat gezegd, als mijn vijanden in mijn cultuur waren opgegroeid, dan hadden we samen gestreden tegen onze opponenten!!
Ben jij even wijs met je conclusies, mijn goeie god.
Hou je er gewoon buiten, dit zijn zaken voor de echte mannen!
Dat is je reactie? Klasse bedachtquote:Op donderdag 9 december 2004 00:39 schreef JohnDope het volgende:
Ik hoor hier en als er iemand het land van ons 2 uit gaat dan ben jij het. Feit.
Wat is dan Nederlands volgens jou?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan mag je er dus niet democratisch voor ijveren dat Nederland jouw kant op gaat?
Mijn opvattingen zijn ook onnederlands en ik zal me er voor in blijven zetten dat nederland die kant op gaat.
Net wat ik al zei pikkie, bemoei je met je eigen zaken, nu is het tijd geworden voor de echte mannen.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een echte man lult niet zo slap.
Een echte man stuurt niet aan op massaal geweld tegen wie niet nederlands genoeg uitziet.
Een echte man weet dat dit schofterig is..
Je erkent dat je net zo erg ben als je 'vijanden' , dan heb je ook geen reden meer om je te beroepen op 'de waarheid' ..
Waarom moet hij het land uit?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:39 schreef JohnDope het volgende:
On-Nederlands?? Haha dan zijn er wel veel AntiNederlanders in het land. Je zou bijna denken dat je in de minderheid bent
Ik hoor hier en als er iemand het land van ons 2 uit gaat dan ben jij het. Feit.
Kerel niet klasse bedacht, het is gewoon een feit.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is je reactie? Klasse bedacht. Past wel goed bij Wilders en Bush.
skele hij zegt dat ik naar amerika moet rotten. Dan zeg ik, als er iemand van ons 2 het land uit gaat, dan is hij het wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom moet hij het land uit?
En waarom is het een feit?
Je leeft in een droom. Dat zal nooit of te nimmer de meerderheid worden. Helaas zullen ze wel een paar zeteltjes krijgen, maar een meerderheid in geen 100 jaar. Mocht dat wel gebeuren ga ik inderdaad emigreren. Kunnen jullie elkaar lekker afmaken in die zo gewenste burgeroorlog.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:40 schreef GewoneMan het volgende:
wen er maar vast aan kerel, want dat denkt de meerderheid!
Een echte man doet er alles aan om geweld te vermijden en gaat zeker niet dromen over buitenlanders de kling over te jagen.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Net wat ik al zei pikkie, bemoei je met je eigen zaken, nu is het tijd geworden voor de echte mannen.
Denk je dat het buitenland staat te wachten op onze subsidieparasieten?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Je leeft in een droom. Dat zal nooit of te nimmer de meerderheid worden. Helaas zullen ze wel een paar zeteltjes krijgen, maar een meerderheid in geen 100 jaar. Mocht dat wel gebeuren ga ik inderdaad emigreren. Kunnen jullie elkaar lekker afmaken in die zo gewenste burgeroorlog.
Tja, die zijn ook zo gigantisch door de mand gevallen en dat zal met Wilders ook gebeuren. Racisme wordt godzijdank nog steeds niet getolereerd in dit land. De mensen die zich daaraan schuldig maken, allochtonen én autochtonen, moeten keihard aangepakt worden.quote:
Dat is geen vrije meningsuiting meer, dat is aanzetten tot haat en hopelijk weet je dat dat in dit land niet is toegestaan. Dus opzouten met je vrije meningsuiting. Racisme behoort daat NIET bij!quote:Op donderdag 9 december 2004 00:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Erg he, die vrije meningsuiting.
haha dat zeggen schuimpies. Echte mannen pakken het eerst verbaal goed aan en als die tegenstanders dan met wapens aan komen scheiten dan pakken echte mannen nog betere wapens en scheiten daar mee op hun opponenten.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een echte man doet er alles aan om geweld te vermijden en gaat zeker niet dromen over buitenlanders de kling over te jagen.
Dat is nog geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
skele hij zegt dat ik naar amerika moet rotten. Dan zeg ik, als er iemand van ons 2 het land uit gaat, dan is hij het wel.
Dat is een feit die we niet kunnen ontkennen met ons allen
Goede redenatie.... scherp ook. Jij stemt vast Wilders?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:40 schreef alsem het volgende:
[..]
jij houd dus niet van verandering, dus je bent conservatief, dus je bent rechts![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 00:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Denk je dat het buitenland staat te wachten op onze subsidieparasieten?
quote:Op donderdag 9 december 2004 00:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Denk je dat het buitenland staat te wachten op onze subsidieparasieten?
Dat is geen aanzetten tot haat. Hij zegt niet "gaat heen en dood de gelovigen", iets wat imams redelijk vaak schijnen te doen. Hij geeft slechts zijn mening, en dat mag.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Dat is geen vrije meningsuiting meer, dat is aanzetten tot haat en hopelijk weet je dat dat in dit land niet is toegestaan. Dus opzouten met je vrije meningsuiting. Racisme behoort daat NIET bij!
Het is moeilijk praten tegen iemand met een gigantische plaat voor z'n hoofd. Dat wordt in topics als deze wel enorm duidelijk. Maar het blijft het proberen waard.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een echte man lult niet zo slap.
Een echte man stuurt niet aan op massaal geweld tegen wie niet nederlands genoeg uitziet.
Een echte man weet dat dit schofterig is..
Je erkent dat je net zo erg ben als je 'vijanden' , dan heb je ook geen reden meer om je te beroepen op 'de waarheid' ..
Het heet: Vrijheid van meningsuiting. Een van de verworvenheden van de democratie is dat ook abjecte meningen gehoord kunnen worden. In plaats van aan symptoombestrijding te doen door mensen de mond te snoeren lijkt het me beter te bezien waar de wortels van dergelijke onverdraagzaamheid hun voedsel vandaan halen. Dat betekent domweg beginnen met erkennnen en benoemen van maatschappelijke misstanden. Dat betekent domweg een anderssoortig beleid als het lamawaaien zolang er niemand het taboe op benoeming van misstanden doorbreekt. Beleid dat met een mooi woord verkocht is als gedogen... terwijl ongesnoeide eigengereidheid tot een overvloedige oogst van de vruchten ervan aks onverdraagzaamheid kon voortwoekeren.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik studeer en woon in een wijk waar menig nederland van droomt en ik ben geen racist want ik ken genoeg mensen met andere huidskleuren. Sterker nog ik val op vrouwen met een anti-blanke-huidskleur(galgje)quote:Op donderdag 9 december 2004 00:49 schreef du_ke het volgende:
[..]Nou de mensen die problemen hebben met discriminatie en racisme zijn meestal niet de mensen met de laagste opleiding en inkomen
.
En wanneer een type als Wilders daadwerkelijk aan de macht komt is emigreren idd een aardig idee.
ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 9 december 2004 00:49 schreef du_ke het volgende:
[..]Nou de mensen die problemen hebben met discriminatie en racisme zijn meestal niet de mensen met de laagste opleiding en inkomen
.
En wanneer een type als Wilders daadwerkelijk aan de macht komt is emigreren idd een aardig idee.
Mijn voormalige achterbuurt in Eindhoven had het hoogste percentage GL-stemmers in de hele stad. Dus dat lijkt mij onzin.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:49 schreef du_ke het volgende:Nou de mensen die problemen hebben met discriminatie en racisme zijn meestal niet de mensen met de laagste opleiding en inkomen
.
juist vandaar dat we in die 30 jaar geen steek zijn opgeschotenquote:Op donderdag 9 december 2004 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is moeilijk praten tegen iemand met een gigantische plaat voor z'n hoofd. Dat wordt in topics als deze wel enorm duidelijk. Maar het blijft het proberen waard.
Je gaat wel erg ver in je toeschrijvingen door Geert Wilders impliciet van racisme te beschuldigen. Of begrijp ik je mogelijk verkeerd?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, die zijn ook zo gigantisch door de mand gevallen en dat zal met Wilders ook gebeuren. Racisme wordt godzijdank nog steeds niet getolereerd in dit land. De mensen die zich daaraan schuldig maken, allochtonen én autochtonen, moeten keihard aangepakt worden.
Nu je mij niet meer kan hebben, ga je je frustraties maar bot vieren op GewoneManquote:Op donderdag 9 december 2004 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je buigt net als een Moslim joh
Dat is zelfs al onderzocht. Mensen die stemmen op dit soort partijen zijn over het algemeen niet al te slim. Dat was tenminste zo tijdens de LPF tijd en zal nu met Wilders weer zo zijn. Verbaast me ook niets trouwens.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:49 schreef du_ke het volgende:
.
van mij mag het hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 00:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nu je mij niet meer kan hebben, ga je je frustraties maar bot vieren op GewoneMan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |