"Linksdenkend" zou ik niet willen koppelen aan SCH.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:54 schreef Bluesdude het volgende:
Prima..dat we door gaan.
Ik wil wel eens weten wat jij bedoelt met zijn soort klappen geven...het soort van SCH.
Je bedoelt alle linksdenkenden ?
Ik bedoel natuurlijk niet de doorsnee linksdenker, maar dat is SCH niet. SCH neemt het op voor pedofielen, voor volkert van der G en voor de privacy van Mohammed B. Dit soort gasten bedoel ik!quote:Op woensdag 8 december 2004 23:54 schreef Bluesdude het volgende:
Prima..dat we door gaan.
Ik wil wel eens weten wat jij bedoelt met zijn soort klappen geven...het soort van SCH.
Je bedoelt alle linksdenkenden ?
Zeker en in tijd van oorlog is het ook makkelijk om jezelf te verrijken. Maar dat is gewoon 1 van de voordelen van de vele nadelen. Liever heb ik een burgeroolog natuurlijk ook niet. Maar als het niet anders kan dan... tja....quote:Op woensdag 8 december 2004 23:55 schreef GewoneMan het volgende:
nou ja vind het wel jammer dat het blijkbaar zo moet, maar wat moet dat moet. als de regering het niet aanpakt dan moet het volk in opstand komen! en dat zal dus een burgeroorlog worden...
maar ook dat heeft voordelen, na een oorlog bloeit de economie en dat kunnen we wel gebruiken, om maar te zwijgen over de geldkranen naar die barbaarse landen. want die kunnen dan mooi dicht
Hoveel doden moeten er nog vallen voordat men eens snel logische actie onderneemt, zonder eerst te wachten op allerlei overbodige debat- en overlegorganen.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:20 schreef SCH het volgende:
Ja logisch toch, moet Weisglas nu als een hondje voor Wilders kruipen ofzo? Is toch logisch dat Weisglas op het advies van de beveiligingsmensen afgaat, die gaan erover.
Dat suggereer ik niet, ik suggereer dat ze de dood van Wilders niet zo erg zullen vinden en dat het ze heel goed zou uitkomen.quote:Nee, het is walgelijk dat je suggereert dat andere politici hem dood willen hebben.
Hij mag zijn mening niet hebben...?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk niet de doorsnee linksdenker, maar dat is SCH niet. SCH neemt het op voor pedofielen, voor volkert van der G en voor de privacy van Mohammed B. Dit soort gasten bedoel ik!
Heb jij een boekje met "Debateren voor beginnende linksextremisten" of zo?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:02 schreef Bluesdude het volgende:
Hij mag zijn mening niet hebben...?
Dan ben je toch een fascistoide tiepje..
Oja, de advocaat van Mohammed B wil je dus ook in elkaar slaan ?
Neehoor hem hoef ik niet te slaan, hem scheld ik wel uit. Ik ben zeker niet facistisch. Ik ben gewoon anti-jihad. Hun cultuur kent woeste mensen, onze cultuur kent woeste mensen en omdat we niet uitdezelfde cultuur komen, dan botst dat.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Oja, de advocaat van Mohammed B wil je dus ook in elkaar slaan ?
Jij denkt absurd in wij/zij...quote:Op donderdag 9 december 2004 00:05 schreef JohnDope het volgende:
Neehoor hem hoef ik niet te slaan, hem scheld ik wel uit. Ik ben zeker niet facistisch. Ik ben gewoon anti-jihad. Hun cultuur kent woeste mensen, onze cultuur kent woeste mensen en omdat we niet uitdezelfde cultuur komen, dan botst dat.
Als we beiden in dezelfde cultuur waren opgegroeid dan hadden we samen voor ons doel gestreden, maar het lot heeft eenmaal anders bespaald.
Die gasten kom je vanzelf tegen, wij gaan de straat op, zij gaan de straat op en dat wordt vechten, wie weet tot de dood er op volgt.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij denkt aburd in wij/zij...
Jij zit te gemoederen op te hitsen tegen zij..
Omdat enkele indviduen misdaden begaan vind je het okee om anderen van de zij-groep in elkaar te slaan of te terroriseren.
Dat is die burgeroorlog die je voorstaat..
Als je terroristen in elkaar wilt slaan dan moet je eerst verdomd zeker weten dat ie terrorist is en aan jou redenatie te zien vind je het veel makkelijker om zomaar iemand van die zijgroep te gaan terroriseren..
En dan ben jezelf schofterig bezig ..
Althans...in de virtuele wereld..lekker veilig thuis geweld prediken.
Als je iemand geen eigen mening gunt en deze persoon met geweld ergens vanwege zijn mening wenst te weren dan ben je inderdaad niet van fascistoïde trekken vrij. Waar vroeger het bijvoegelijke kafkaësk nog stond voor vreemd, krijgt het tegenwoordig steeds meer de betekenis van bekrompen omdat het aan een clubje zelfbenoemde maatschappelijke bevoogders wordt gerelateerd...quote:Op donderdag 9 december 2004 00:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[quote]tuurlijk wel. We leven in een vrij land...
[quote]
Een opzichtige poging om iemand een ban aan te smeren of slechts de methode Andries Knevel gehanteerd?quote:Oja, de advocaat van Mohammed B wil je dus ook in elkaar slaan ?
we houden gewoon onze democratie in stand. dat is namelijk wat ze ons willen ontnemen, en we pikken het niet meer en dat zullen ze weten ookquote:Op donderdag 9 december 2004 00:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij denkt absurd in wij/zij...
Jij zit te gemoederen op te hitsen tegen zij..
Omdat enkele indviduen misdaden begaan vind je het okee om anderen van de zij-groep in elkaar te slaan of te terroriseren.
Dat is die burgeroorlog die je voorstaat..
Als je terroristen in elkaar wilt slaan dan moet je eerst verdomd zeker weten dat ie terrorist is en aan jou redenatie te zien vind je het veel makkelijker om zomaar iemand van die zijgroep te gaan terroriseren..
En dan ben jezelf schofterig bezig ..
Althans...in de virtuele wereld..lekker veilig thuis geweld prediken.
quote:Op woensdag 8 december schreef JohnDope oa hetvolgende:
Weet je mensen wat nou zo mooi is.....
JohnD riep de vijanden van GeertWilders al tijden voor de moord op Theo van G op om aub Geert wilders niet te vermoorden, omdat ik dan me best zou gaan doen om een eventuele burgeroorlog te laten ontketenen.
Ik wil hier mee zeggen, dat als GeertWilders wordt dood gemaakt, dat ik dan me best ga doen om een burgeroorlog te laten ontketenen en er zijn er genoeg die mee willen doen, dus als we een bruut kartel weten op te zetten, zijn we niet meer te verslaan. Hoe meer zielen hoe beter!!
quote:Ik ben zo goed in de sfeer opfokken(real life gezien) Als het ergens dreigt goed te gaan en ik ben in de buurt dan zorg ik er wel voor dat het ******-zooitje uit de klauwen loopt.
quote:Het geen wat in engeland is gebeurd een tijdje geleden is een lachtertje wat er gaat gebeuren wanneer ik hetgeen kan realiseren wat ik nu in mijn brein heb circuleren
Daar kunnen die punkers over mee praten, die we in elkaar geslagen hadden in een weekend nadat verdonk was bespoten met ketchup door krakers.
Het mooie was, de groep met wie ik was, die kende ik niet eens, ik fokte ze alleen op tegen die krakers
Klappen als dagen in het jaar kregen die rode rakkers
verklaar je is nader... Ik heb nog nooit iets gedaan, waar ik me niet kan uit lullen bij God.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bedoel dit niet beledigend, maar serieus raadpleeg eens een arts svp.
Goed bedoelt advies ookal zul je het mogelijk anders opvatten.
Er zouden kamervragen kunnen worden gesteld over het functioneren van Weisglas als kamervoorzitter, gezien de gevoelens van onveiligheid die twee volksvertegenwoordigers van verschillende politieke partijen zich genoopt voelen verstek te laten gaan vanmwege veiligheidsredenen. De man lijkt deze zaak niet kordaat op te pakken maar slechtspubliek te bagataliseren. Zo kun je maar moeilijk functioneren als samenbindende kracht in de kamer.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik geef Wilders groot gelijk. Binnen dat gebouw zijn genoeg mogelijkheden om iemand wat aan te doen. Smokkelen van wapens kan, maar hoeft niet eens. Loop het restaurant/keuken in en ziedaar een keuze aan messen. Loop daarna de TK in alsof je een stagair bent en tsjakka. Ik vind dat Weisglas zich zeer passief opstelt. Hij is op de hoogte van de angstgevoelens en toch laat hij het over aan zo'n veiligheidsambtenaartje die geen flikker doet. Geef dan een opdracht en eis dat er binnen een week een rapport verschijnt.
Ik vind de agressie welke je in je hebt verontrustend.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:16 schreef JohnDope het volgende:
verklaar je is nader... Ik heb nog nooit iets gedaan, waar ik me niet kan uit lullen bij God.
Wie het mandaat op geweld niet laat aan de staat (tenzij uit zelfverdediging) verdient evenals andere geweldplegers logies op staatskosten. De vrijheid van meningsuiting verhoudt zich overigens zeer slecht met gebruik van fysiek geweld.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:13 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
we houden gewoon onze democratie in stand. dat is namelijk wat ze ons willen ontnemen, en we pikken het niet meer en dat zullen ze weten ook![]()
![]()
![]()
Lijkt mij wel het minste, of laat Weisglas glashard verklaren dat de kamer veilig is. Hij stelt zich nu echter te passief op. Hij is ook de eerste die er op aangesproken moet worden, als voorzitter. Hij moet niet wachten tot een veiligheidsambtenaartje uit zijn holletje komt, maar zelf een opdracht tot analyse geven.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:16 schreef Bela het volgende:
[..]
Er zouden kamervragen kunnen worden gesteld over het functioneren van Weisglas als kamervoorzitter, gezien de gevoelens van onveiligheid die twee volksvertegenwoordigers van verschillende politieke partijen zich genoopt voelen verstek te laten gaan vanmwege veiligheidsredenen. De man lijkt deze zaak niet kordaat op te pakken maar slechtspubliek te bagataliseren. Zo kun je maar moeilijk functioneren als samenbindende kracht in de kamer.
Mwaw ikke niet, ik zal nooit iets doen waar God niet achter staat. Maar ik begrijp je reactie wel hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ik vind de agressie welke je in je hebt verontrustend.
Tot op heden gaat het nog slechts om verbale agressie van een digitale entiteit die zich mogelijk achter zijn toetsenbord een rolberoerte lacht...quote:Op donderdag 9 december 2004 00:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Een ander die minder genuanceerd is en eventueel tegengeweld niet schuwt, neemt het gewoon over. volgens mij zijn we dan verder van huis...quote:Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Laat Wilders maar goed onderduiken... of zelfs naar het buitenland gaan. Als hij geen politieke partijkan oprichten is dat bijzonder goed nieuws. De reden waarom is triest natuurlijk, maar verder lijkt dit land me toch beter af zonder LGW (variant op LPF).
Dat is het ook en ik kan me niet voorstellen dat zelfs iemand als Geert Wilders op dat soort fanatiekelingen zit te wachten. Ik zie in ieder geval weinig verschil met de Mohammed B aanhangers. Beide zijn bereid om zeer fanatiek hun eigen cultuur te verdedigen.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Staat Wilders niet op, dan offer ik me over een jaar of 10 wel op door de politiek in te gaan. Mij krijgen ze niet klein. Ik zal vechten met het vuur waarmee ik bestreden word. (ik moet dan wel geen kinderen hebben, want dat is in zo`n positie een zwakke schakel).quote:Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Laat Wilders maar goed onderduiken... of zelfs naar het buitenland gaan. Als hij geen politieke partijkan oprichten is dat bijzonder goed nieuws. De reden waarom is triest natuurlijk, maar verder lijkt dit land me toch beter af zonder LGW (variant op LPF).
Jij geeft daarmee het faillissement van democratie aan.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Dat moet ik eerst nog zien, maar als dat het geval is.... tja, dan zijn we nog verder van huis ja. Maar misschien gaat het zooitje fanatieke Nederlanders dan eens nadenken.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:24 schreef Bela het volgende:
[..]
Een ander die minder genuanceerd is en eventueel tegengeweld niet schuwt, neemt het gewoon over. volgens mij zijn we dan verder van huis...
Ok, ik hoop het.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef JohnDope het volgende:
Mwaw ikke niet, ik zal nooit iets doen waar God niet achter staat. Maar ik begrijp je reactie wel hoor.
Nadenken? dat we ons moeten gaan onderwerpen aan middeleeuwse achterlijke ideeen?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst nog zien, maar als dat het geval is.... tja, dan zijn we nog verder van huis ja. Maar misschien gaat het zooitje fanatieke Nederlanders dan eens nadenken.
Ik weet het wel zeker, mijn geweten is zeer groot.quote:
Jij kunt beter gaan emigreren naar de VS. Daar kun je je naar hartelust uitleven. Hier niet, gelukkig.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Staat Wilders niet op, dan offer ik me over een jaar of 10 wel op door de politiek in te gaan. Mij krijgen ze niet klein. Ik zal vechten met het vuur waarmee ik bestreden word. (ik moet dan wel geen kinderen hebben, want dat is in zo`n positie een zwakke schakel).
Heeft God je persoonlijk gezegd dat je buitenlanders en bep. linksen in elkaar mag slaan.?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mwaw ikke niet, ik zal nooit iets doen waar God niet achter staat. Maar ik begrijp je reactie wel hoor.
het IS zelfverdediging!!! want als we nu niet ingrijpen gaat ons hele land naar de klote!quote:Op donderdag 9 december 2004 00:20 schreef Bela het volgende:
[..]
Wie het mandaat op geweld niet laat aan de staat (tenzij uit zelfverdediging) verdient evenals andere geweldplegers logies op staatskosten. De vrijheid van meningsuiting verhoudt zich overigens zeer slecht met gebruik van fysiek geweld.
Ik weet het, maar soms moet je toch wat. Een land met een bevolking dat vanwege een paar extremisten massaal gaat stemmen op een mannetje die precies roept wat ze willen horen en verder totaal geen plannen heeft of bekend maakt, is ook niet echt jofel. En ik zeg niet dat de partij verboden moet worden, ik zeg alleen dat ik het niet jammer zou vinden als hij opzout. Dat is even een nuance verschil lijkt me zo.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij geeft daarmee het faillissement van democratie aan.
Heeft God jou al eens verteld dat je niet zoveel azijn moet zeiken?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heeft God je persoonlijk gezegd dat je buitenlanders en bep. linksen in elkaar mag slaan.?
Heeft God je persoonlijk gezegd dat je een gewelddadige burgeroolog mag voeren met als doel ethnische zuiveringen..?
quote:Op donderdag 9 december 2004 00:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heeft God je persoonlijk gezegd dat je buitenlanders en bep. linksen in elkaar mag slaan.?
Heeft God je persoonlijk gezegd dat je een gewelddadige burgeroolog mag voeren met als doel ethnische zuiveringen..?
haha grapjas, ik zal nooit emigreren. Liever dood dan geemigreerd. Wij zweren trouw aan de kleuren rood wit blauw. Amen.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij kunt beter gaan emigreren naar de VS. Daar kun je je naar hartelust uitleven. Hier niet, gelukkig.
Jij mag dat best vinden, maar niet met deze methode van wegpesten/terroriseren. Dan ben je als democratie chantabel.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar soms moet je toch wat. Een land met een bevolking dat vanwege een paar extremisten massaal gaat stemmen op een mannetje die precies roept wat ze willen horen en verder totaal geen plannen heeft of bekend maakt, is ook niet echt jofel. En ik zeg niet dat de partij verboden moet worden, ik zeg alleen dat ik het niet jammer zou vinden als hij opzout. Dat is even een nuance verschil lijkt me zo.
God zegt mij te strijden tegen diegene die tegen mij strijden. Komen mijn opponenten met woorden, dan kom ik met betere woorden, komen mijn opponenten met wapens, dan kom ik met betere wapens.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je ziet spoken die er niet zijn, maar daar hebben op zit moment wel meer mensen last van. Ik denke erder dat alle rechtste figuren nu eindelijk kunnen roepen wat ze al zo lang willen, namelijk dat de buitenlanders op moeten rotten. Dit voorval met Mohammed B wordt gewoon als excuus gebruikt.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het IS zelfverdediging!!! want als we nu niet ingrijpen gaat ons hele land naar de klote!
Triest...quote:Op donderdag 9 december 2004 00:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha grapjas, ik zal nooit emigreren. Liever dood dan geemigreerd. Wij zweren trouw aan de kleuren rood wit blauw. Amen.
Ah dan ben je een fundamentalist ..en eentje met fascistoide neigingen...quote:Op donderdag 9 december 2004 00:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
God zegt mij te strijden tegen diegene die tegen mij strijden. Komen mijn opponenten met woorden, dan kom ik met betere woorden, komen mijn opponenten met wapens, dan kom ik met betere wapens.
Hij kan het niet vaak genoeg zeggen wat mij betreft...quote:Op donderdag 9 december 2004 00:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heeft God jou al eens verteld dat je niet zoveel azijn moet zeiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |