Tot op heden gaat het nog slechts om verbale agressie van een digitale entiteit die zich mogelijk achter zijn toetsenbord een rolberoerte lacht...quote:Op donderdag 9 december 2004 00:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ik vind de agressie welke je in je hebt verontrustend.
Een ander die minder genuanceerd is en eventueel tegengeweld niet schuwt, neemt het gewoon over. volgens mij zijn we dan verder van huis...quote:Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Laat Wilders maar goed onderduiken... of zelfs naar het buitenland gaan. Als hij geen politieke partijkan oprichten is dat bijzonder goed nieuws. De reden waarom is triest natuurlijk, maar verder lijkt dit land me toch beter af zonder LGW (variant op LPF).
Dat is het ook en ik kan me niet voorstellen dat zelfs iemand als Geert Wilders op dat soort fanatiekelingen zit te wachten. Ik zie in ieder geval weinig verschil met de Mohammed B aanhangers. Beide zijn bereid om zeer fanatiek hun eigen cultuur te verdedigen.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ik vind de agressie welke je in je hebt verontrustend.
Staat Wilders niet op, dan offer ik me over een jaar of 10 wel op door de politiek in te gaan. Mij krijgen ze niet klein. Ik zal vechten met het vuur waarmee ik bestreden word. (ik moet dan wel geen kinderen hebben, want dat is in zo`n positie een zwakke schakel).quote:Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Laat Wilders maar goed onderduiken... of zelfs naar het buitenland gaan. Als hij geen politieke partijkan oprichten is dat bijzonder goed nieuws. De reden waarom is triest natuurlijk, maar verder lijkt dit land me toch beter af zonder LGW (variant op LPF).
Jij geeft daarmee het faillissement van democratie aan.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Dat moet ik eerst nog zien, maar als dat het geval is.... tja, dan zijn we nog verder van huis ja. Maar misschien gaat het zooitje fanatieke Nederlanders dan eens nadenken.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:24 schreef Bela het volgende:
[..]
Een ander die minder genuanceerd is en eventueel tegengeweld niet schuwt, neemt het gewoon over. volgens mij zijn we dan verder van huis...
Ok, ik hoop het.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef JohnDope het volgende:
Mwaw ikke niet, ik zal nooit iets doen waar God niet achter staat. Maar ik begrijp je reactie wel hoor.
Nadenken? dat we ons moeten gaan onderwerpen aan middeleeuwse achterlijke ideeen?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst nog zien, maar als dat het geval is.... tja, dan zijn we nog verder van huis ja. Maar misschien gaat het zooitje fanatieke Nederlanders dan eens nadenken.
Ik weet het wel zeker, mijn geweten is zeer groot.quote:
Jij kunt beter gaan emigreren naar de VS. Daar kun je je naar hartelust uitleven. Hier niet, gelukkig.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Staat Wilders niet op, dan offer ik me over een jaar of 10 wel op door de politiek in te gaan. Mij krijgen ze niet klein. Ik zal vechten met het vuur waarmee ik bestreden word. (ik moet dan wel geen kinderen hebben, want dat is in zo`n positie een zwakke schakel).
Heeft God je persoonlijk gezegd dat je buitenlanders en bep. linksen in elkaar mag slaan.?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mwaw ikke niet, ik zal nooit iets doen waar God niet achter staat. Maar ik begrijp je reactie wel hoor.
het IS zelfverdediging!!! want als we nu niet ingrijpen gaat ons hele land naar de klote!quote:Op donderdag 9 december 2004 00:20 schreef Bela het volgende:
[..]
Wie het mandaat op geweld niet laat aan de staat (tenzij uit zelfverdediging) verdient evenals andere geweldplegers logies op staatskosten. De vrijheid van meningsuiting verhoudt zich overigens zeer slecht met gebruik van fysiek geweld.
Ik weet het, maar soms moet je toch wat. Een land met een bevolking dat vanwege een paar extremisten massaal gaat stemmen op een mannetje die precies roept wat ze willen horen en verder totaal geen plannen heeft of bekend maakt, is ook niet echt jofel. En ik zeg niet dat de partij verboden moet worden, ik zeg alleen dat ik het niet jammer zou vinden als hij opzout. Dat is even een nuance verschil lijkt me zo.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij geeft daarmee het faillissement van democratie aan.
Heeft God jou al eens verteld dat je niet zoveel azijn moet zeiken?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heeft God je persoonlijk gezegd dat je buitenlanders en bep. linksen in elkaar mag slaan.?
Heeft God je persoonlijk gezegd dat je een gewelddadige burgeroolog mag voeren met als doel ethnische zuiveringen..?
quote:Op donderdag 9 december 2004 00:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heeft God je persoonlijk gezegd dat je buitenlanders en bep. linksen in elkaar mag slaan.?
Heeft God je persoonlijk gezegd dat je een gewelddadige burgeroolog mag voeren met als doel ethnische zuiveringen..?
haha grapjas, ik zal nooit emigreren. Liever dood dan geemigreerd. Wij zweren trouw aan de kleuren rood wit blauw. Amen.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij kunt beter gaan emigreren naar de VS. Daar kun je je naar hartelust uitleven. Hier niet, gelukkig.
Jij mag dat best vinden, maar niet met deze methode van wegpesten/terroriseren. Dan ben je als democratie chantabel.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar soms moet je toch wat. Een land met een bevolking dat vanwege een paar extremisten massaal gaat stemmen op een mannetje die precies roept wat ze willen horen en verder totaal geen plannen heeft of bekend maakt, is ook niet echt jofel. En ik zeg niet dat de partij verboden moet worden, ik zeg alleen dat ik het niet jammer zou vinden als hij opzout. Dat is even een nuance verschil lijkt me zo.
God zegt mij te strijden tegen diegene die tegen mij strijden. Komen mijn opponenten met woorden, dan kom ik met betere woorden, komen mijn opponenten met wapens, dan kom ik met betere wapens.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je ziet spoken die er niet zijn, maar daar hebben op zit moment wel meer mensen last van. Ik denke erder dat alle rechtste figuren nu eindelijk kunnen roepen wat ze al zo lang willen, namelijk dat de buitenlanders op moeten rotten. Dit voorval met Mohammed B wordt gewoon als excuus gebruikt.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het IS zelfverdediging!!! want als we nu niet ingrijpen gaat ons hele land naar de klote!
Triest...quote:Op donderdag 9 december 2004 00:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha grapjas, ik zal nooit emigreren. Liever dood dan geemigreerd. Wij zweren trouw aan de kleuren rood wit blauw. Amen.
Ah dan ben je een fundamentalist ..en eentje met fascistoide neigingen...quote:Op donderdag 9 december 2004 00:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
God zegt mij te strijden tegen diegene die tegen mij strijden. Komen mijn opponenten met woorden, dan kom ik met betere woorden, komen mijn opponenten met wapens, dan kom ik met betere wapens.
Hij kan het niet vaak genoeg zeggen wat mij betreft...quote:Op donderdag 9 december 2004 00:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heeft God jou al eens verteld dat je niet zoveel azijn moet zeiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |